Kuvitteelliset julkkisparit - Ketkä julkkikset sopisivat mielestäsi yhteen?
Kommentit (126)
Johanna Tukiainen ja Markus Kuotesaho
Minä ja Travis Fimmel💜 En siis vielä ole julkkis, mutta jos suomalainen nainen pääsisi naimisiin tuollaisen julkkiksen kanssa niin tuosta naisesta eli musta tulisi julkkis.
Eli lukitaan vastaus minä ja Travis Fimmel.
Rita on 40 vuotta liian vanha Rennylle
Paavo Arhinmäki ja Susanna Koski
Vierailija kirjoitti:
Minä ja Travis Fimmel💜 En siis vielä ole julkkis, mutta jos suomalainen nainen pääsisi naimisiin tuollaisen julkkiksen kanssa niin tuosta naisesta eli musta tulisi julkkis.
Eli lukitaan vastaus minä ja Travis Fimmel.
No, rouvat. Onko googlettamisen arvoinen heppu?
Antti Tuisku ja Sauli Koskinen.
Molemmat tykkäävät monipuolisesti urheilusta.
Elina Gustafsson ja Päivi Räsänen
Olet ap mt potilas.
Tyhmempää aloitusta tältä kesältä on tosi vaikeaa löytää.
Eikö Sinua ap, ollenkaan, missään vaiheessa hävetä, typerä aloituksesi?
Kuitenin, itseasiassa, olen idiootti varma siitä, jotta aloitus on Av palstan oman toimittajan tekemä.
Tarkoituksena on saada aikaan, liekihtivä, suosittu ja helvetillinen määrä, kommentteja täynnä oleva ketju
Siitähän tämän areenan ylläpitäjä saa saa suurimman määrän rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Olet ap mt potilas.
Tyhmempää aloitusta tältä kesältä on tosi vaikeaa löytää.
Eikö Sinua ap, ollenkaan, missään vaiheessa hävetä, typerä aloituksesi?
Kuitenin, itseasiassa, olen idiootti varma siitä, jotta aloitus on Av palstan oman toimittajan tekemä.
Tarkoituksena on saada aikaan, liekihtivä, suosittu ja helvetillinen määrä, kommentteja täynnä oleva ketju
Siitähän tämän areenan ylläpitäjä saa saa suurimman määrän rahaa.
Erna Husko ja Niko Ranta-aho
Vierailija kirjoitti:
Eikös palsta jo julistanut, että mökkinaapurihäiriköijä Panu Rajala ja naapurilleen peppua vilauttanut Karita Mattila sopisivat yhteen. Panu Rajalahan läähätti Mattilaa linnan juhlissa Katri Helena vierellään.
Tämä skenaario kyllä naurattaa. Panu on oikeasti aika limainen ukko ja Karita on varmasti tottunut nuorempiin miehiin. Jotain riitaa heille tulisi kuitenkin ja lopulta Karita vetäisi Panua turpaan.
🇺🇦🇮🇱
Karita Tykkä ja Alexander Stubb.
Vierailija kirjoitti:
Martina Aitolehti ja Kalle Palander
Tämä voisi toimia! Mutta onko Kalle kaljun kuuppansa kanssa riittävän komea Martinalle? Martina tykkää komeista miehistä
🇺🇦🇮🇱
Burgerimies ja Annika Saarikko. Heillä on paljon yhteistä.