Kuvitteelliset julkkisparit - Ketkä julkkikset sopisivat mielestäsi yhteen?
Kommentit (126)
Marko Björs ja Jani Toivola <3 Molemmat hyväkäytöksisiä, komeita ja tyylikkäitä.
Anna Hanski ja Joel Hallikainen
Tässäkin on duomahdollisuus, kaksi vähän vanhempaa mutta symppiksen oloista estraditaiteilijaa
Vierailija kirjoitti:
Haavisto ja Tuure
Haavistolle pitää olla nuorta lihaa joo, mutta Tuure taitaa olla ihan liian vaalea Pekan makuun.
Vierailija kirjoitti:
Niko Saarinen ja Tuure Boelius.
Pitävät luultavasti maskuliinisimmasta miehistä. Oletteko useinkin tavanneet homoparia, jossa molemmat ovat tuon tyylisiä twinkkejä?
Vierailija kirjoitti:
Haavisto ja Tuure
Kas kun ei Marco Bjurström ja Tuure. Tai Jorma Uotinen ja Tuure. Tai Sillanpää ja Tuure.
Ovatko ihmiset mielestänne "sopivia yhteen" vain koska molemmat sattuvat olemaan homoja?
Vierailija kirjoitti:
Marko Björs ja Jani Toivola <3 Molemmat hyväkäytöksisiä, komeita ja tyylikkäitä.
Otan osaa Marko
Vierailija kirjoitti:
Toivola ei ole mitään noista. Kaikenlaista rahaketkuiluja hänen kontollaan on.
Jalostajan ötökkäyllätykset ja Mikko Alatalo
Olen huomannut median kuvista ja eduskunnan lähetyksistä että Sanna Marinilla ja Matti Vanhasella on selvästi jotain kuumaa heidän välillään. Mielenkiintoista, koska heillä on iso kokoero fyysisesti (kestäisikö Sanna Matin varustusta?) sekä temperamentti (kestäisikö Matti Sannan dominointia?).
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut median kuvista ja eduskunnan lähetyksistä että Sanna Marinilla ja Matti Vanhasella on selvästi jotain kuumaa heidän välillään. Mielenkiintoista, koska heillä on iso kokoero fyysisesti (kestäisikö Sanna Matin varustusta?) sekä temperamentti (kestäisikö Matti Sannan dominointia?).
Tätä olen usein miettinyt.
Marco Bjurström ja Jari Sillanpää
Ei muuten olisi huono tämäkään. Heillä on kyllä paljon ikäeroa, mutta jotenkin tuntuu ettei se Karitaa haittaisi, varsinkaan kun kyseessä on tällainen suuri karismaattinen kulttuurivaikuttaja.