Vierailija

Itseään töhrinyt tule häntä neuvomaan! Teki mieli läpsäistä mummoa, että tuntuuko kivalta.
Suretti sen lapsen puolesta ja tuli takautumia omasta lapsuudesta .(

• ylös 10
  • alas 2

Kommentit (12)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Anoppi (77v) antoi luunappeja lapsellemme eikä uskallettu jättää enää lasta sinne hoitoon. Anoppi ei vieläkään näe mitään väärää toiminnassaan. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minä soittaisin tuollaisesta mummosta hätänumeroon. Pahoinpitely on rikos.

Olisi pitänyt soittaa mutta milläs olisin todistanut jos mummo olisi vaan sanonut  että olen joku hullu? Läpsäisystä tuskin jää jälkiä ja  poika olisi varmaan  puolustanut mummoaan.

A.p

Vierailija

Olit rohkea kun puutuit asiaan! En aidosti tiedä olisinko itse uskaltanut vaikka tietysti pitäisi.

Vierailija

Tuo on ikävän monen yli 60vuotiaan kasvatustyyli eli revitään tukasta,annetaan luunappeja,huudetaan.. koettavat kasvattaa lapsenlapsia kuten omia lapsiaankin ja tuhahtelevat halveksuvasti jos koettaa sanoa että tuo on muuten laitonta nykyään,Irmeli.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Nyt mulla kiinnostaa,miten olit töhrinyt itsesi?

Tatuointi  tai sitten tarkoitti syntymämerkkiäni joka on aika iso ja näkyvällä paikalla muistuttaen kahvitahraa

A.p

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Anoppi (77v) antoi luunappeja lapsellemme eikä uskallettu jättää enää lasta sinne hoitoon. Anoppi ei vieläkään näe mitään väärää toiminnassaan. 

Luunappeja? Sekopää.

Vierailija

Olisin kutsunut poliisin. Minua hakattiin todella pahasti kotona 3-4 ikäisenä. Luunappeja, avokämmentä ja sitten niin kovaa, että vahingoituin pysyvästi.

Mitä 4-vuotias tekee niin väärin? Itse muistan vain sen, kun uhattiin lyödä lisää jos ei itku lopu. Ja sen miten helvetisti seuraavina päivinä ne aikuisen voimalla tekemät lyönnin jäljet sattuivat.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.