Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko olemassa naisia jotka tykkäävät kirjastoista ja

Vierailija
19.06.2022 |

Museoista? Käydä vaikka Suomen ritarilinnoissa, lukea historiaa miehen kanssa, keskustella niistä? Vai eikö sellaisia naisia enää ole Suomessa?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan kirjastoja, mutta museot ei kiinnosta

Vierailija
2/29 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein kaikki kirjasto- ja museotyöntekijät ovat naisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Ja paljon.

Lomareissuilla sinkut miehet ja naiset käyvät museoissa yksin.

Lähes kaikilla suomalaisilla on jo museokortti.

Kirjastothan ovat ilmaisia.

Vierailija
4/29 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku meni jopa naimisiin Eiffel-tornin kanssa.

Vierailija
5/29 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään molemmista.

Vierailija
6/29 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvänen aika, onhan noita pilvin pimein. Missä oikein liikut jos tuollaista pitää kysyä?

Vierailija
7/29 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, kaikki kiinnostavia asioita.

Vierailija
8/29 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä ihmettä, tietysti on?

Vierailija
9/29 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvänen aika, onhan noita pilvin pimein. Missä oikein liikut jos tuollaista pitää kysyä?

Suomessa nyt vain niin, että moraalisesti hyväksyttävimpiä paikkoja yrittää ns. iskeä itselleen kumppani on usein paikat, joissa on enemmänb tai vähemmän alkoholi läsnä ja usein mieluustä vähän hämärää e. suomeksi sanottuna lähinnä baareista ja yökerhoista tms. - Tai sitten on laitettava likoon itsensä Tinderissä tai netin tteffisovelluksessa. - Totta kai tapan on sanoa, että kumppaninsa voi löytää msitä tahansana ja milloin vain mutta esimerkiksi kirjasto tai museo paikkana, josta yrittää löytää itselleen kumppani ovat, no mahdollisia mutta "hyss"" täällä pitää olla hiljaa. - Tai mitä ihmettä tuo meis yrittää kun vilkuilee tuollain ekse tajua, että mä olen nyt tääl lainaa,as jotain. 

Vierailija
10/29 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki nuo kiinnostavat, onneksi meitä molempia. Ollaan tehty miehen kanssa motskareissu, jossa käytiin kaikissa Suomen keskiaikaisissa linnoissa, paitsi Viipurin linnassa.

Vierailija
11/29 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Kirjastot, museot ja kirkot. Tosin myös taidenäyttelyt.

Vierailija
12/29 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa nyt vain niin, että moraalisesti hyväksyttävimpiä paikkoja yrittää ns. iskeä itselleen kumppani on usein paikat, joissa on enemmänb tai vähemmän alkoholi läsnä ja usein mieluustä vähän hämärää e. suomeksi sanottuna lähinnä baareista ja yökerhoista tms. - Tai sitten on laitettava likoon itsensä Tinderissä tai netin tteffisovelluksessa. - Totta kai tapan on sanoa, että kumppaninsa voi löytää msitä tahansana ja milloin vain mutta esimerkiksi kirjasto tai museo paikkana, josta yrittää löytää itselleen kumppani ovat, no mahdollisia mutta "hyss"" täällä pitää olla hiljaa. - Tai mitä ihmettä tuo meis yrittää kun vilkuilee tuollain ekse tajua, että mä olen nyt tääl lainaa,as jotain. 

Lähestymistä kirjaston tapaisissa paikoissa voidaan herkästi pitää häirintänä. Häirintäsyytökset ovat aika iso riski esimerkiksi henkilön uran kannalta.

Vierailija
13/29 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku meni jopa naimisiin Eiffel-tornin kanssa.

Jaa🙄

Eiffel- torni on toki kaunis ja kiehtova minustakin, mutta en nyt yleistäisi että kaikki siitä kiinnostuneet noin pitkälle menisi.

Ja onkos torni muuten mies vai nainen, tietääkö kukaan?

Onko sillä sit niin väliäänkään😆

Vierailija
14/29 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tampereella liikun, mutta olen aina ikävä kyllä törmännyt naisiin joita tuollaiset asiat eivät kiinnosta.

Ehkä ulkonäköni ja ammattini ( duunari ja lihaksikas ) antavat väärän vaikutelman minusta naisille, ja olen aina viehättänyt vain sellaisia naisia, jotka eivät henkisellä tasolla kohtaa mieltymyksiäni enkä minä heidän.

Ap

Vierailija
15/29 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin kiinnostaa nuo kaikki. Kiinnostaisi myös miehet, joita kiinnostaisi tuollaiset asiat.

Vierailija
16/29 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti jos joku miellyttävä nainen pitäisi noista asioista, niin olisin onnellinen sellaisesta. Ja joo, on ollut parisuhteita, avioliittokin ja lapset tehty, teinejä ovat jo. Valitsin aina väärin, enkä sellaista naista joka tykkäisi aloituksessa mainitsemistani asioista.

Vierailija
17/29 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa siis oliko tämä joku iskemiskeskustelu? Vai eikö tämä ollutkaan vain museo- ja kirjastokäyntien mieltymyksistä tarkoitettu keskustelu?

ps. Jos haluat lyhentää sanan "eli", niin se lyhennetään "l.", ei "e." Parempi kun ei lyhennetä ollenkaan.

Vierailija
18/29 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Käyn lähimuseoissa aina, kun on menossa jokin mielenkiintoinen näyttely.

Kirjastoissa on mukava tunnelma.

Pidän historiasta ja luen sitä mielelläni.

Kansallismuseossa pitäisi tässä kesän aikana vierailla, jos eksyy pk-seudulle.

N33

Vierailija
19/29 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähestymistä kirjaston tapaisissa paikoissa voidaan herkästi pitää häirintänä. Häirintäsyytökset ovat aika iso riski esimerkiksi henkilön uran kannalta.

Se on ihan sama missä se tapahtuu jos joku ei erota tavallista käytöstä ja ahdistelua toisistaan. Ei liity kirjastoon sitten millään tavalla.

Vierailija
20/29 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 48-vuotias nainen, ja tosiaan kiinostuksenkohteina ovat kirjastot (lukeminen ja kirjoittaminen), kirkot, museot, taidenäyttelyt, klassiset konsertit ja teatteri. Nämä siis asioita, jotka mielelläni myös jaksaisin ja jaan jonkun muunkin ihmisen kanssa. Jäi mietityttämään: mitä minun ikäiseni naiset sitten tekevät elleivät näitä? Ja ei, lenkkeilyä, salia ja leipomista/ruoanlaittoa ei lasketa, ne ovat kaikkien arkea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi