Seksielämä pattitilanteessa
Ollaan oltu yhdessä jo lähes 10 vuotta. Seksielämä on vaihdellut aktiivisemmasta vähemmän aktiivisiin vaiheisiin. Mies on muutamaan otteeseen laukonut kommentteja, että olen kuulemma "siveyden sipuli" eikä minussa ole kuulemma "seksiflirttiä".. Olin ensimmäisellä kerralla hieman yllättänyt, koska en ole pitänyt itseäni erityisen seksittömänä ja koin nuo kommentit aika loukkaavina. En oikein ymmärrä myöskään miten mies kuvittelee, että haukkumalla ja sanomalla noin meidän seksielämä jotenkin piristyisi?
Suhteessamme se sitä paitsi olin aiemmin minä, joka esimerkiksi ehdotti eri paikoissa rakastelua jne. mutta silloin mies ei kehdannut ja ei voitu edes autoa ajaa syrjään ja panna, mikä oli minun idea. Nykyään mies sitten arvostelee minua ja ei myöskään tunnu ymmärtävän, että minulla ainakin seksiin ja seksuaalisuuteen vaikuttaa koko muukin elämä. Ja tuollaiset kommentit myös jäävät kummittelemaan. Eilen puhui, että olemme vain kämppiksiä, kun seksiä ei ole reiluun viikkoon ollut, koska minulla on ollut välivuotoa ja muutenkin viime aikoina elämässämme on ollut sellaisia tekijöitä, jotka vaatineet käsittelyä ja verottaneet omaa jaksamistani.
No en tiedä mikä tässä pattitilanteessa auttaa. En ole mitenkään seksin vastainen ihminen, mutta miehen käytös ja puheet ärsyttävät ja ihmetyttävät.
Kuka oikeasti sanoo kumppanille tuolla tavalla?
Sulla oli hullu hääpäivä eilen ja mainostit kuinka sait ja saat. Mikä meni vikaan?