Kuiinka kauan kestää että pääsee magneettikuvauksiiin?
Kommentit (10)
Mulla kesti muutaman päivän. Sairaalan poliklinikan lääkäri teki lähetteen kiireellisenä. Kutsu tuli tekstiviestnä kännykkään, kun olin taksissa matkalla poliklinikalta kotiin.
Riippuu ihan miten kiireelliseksi lääkäri tilanteen arvioi mutta nyt vieläkin kevään hoitajalakon jäljiltä on kiireettömillä kuvauksilla erittäin pitkät jonot. Silloinhan käytännössä kaikki kuvaukset peruttiin mutta ei nyt kesällä ole mitään lisäaikoja, päinvastoin sulkuja senkin edestä edelleenkin.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu ihan miten kiireelliseksi lääkäri tilanteen arvioi mutta nyt vieläkin kevään hoitajalakon jäljiltä on kiireettömillä kuvauksilla erittäin pitkät jonot. Silloinhan käytännössä kaikki kuvaukset peruttiin mutta ei nyt kesällä ole mitään lisäaikoja, päinvastoin sulkuja senkin edestä edelleenkin.
Miksihän tämä vastaukseni on miinustettu kun minä olen juuri se henkilö sairaalassa joka varaa noita magneettikuvausaikoja niin todellakin tiedän mistä kirjoitan.
Riippuu tapauksesta. Mulla päänkuvaus n.2kk kuluttua.
Riippuu vamman laadusta ja kivuista. Kunnallisella puolella vaatii vähintään 10 käyntiä lääkärillä jos kipu ei haittaa normaaliarkea.
Mulla 2 viikkoa. Kiireellinen.
Onneksi ei löytynyt syöpää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksihän tämä vastaukseni on miinustettu kun minä olen juuri se henkilö sairaalassa joka varaa noita magneettikuvausaikoja niin todellakin tiedän mistä kirjoitan.
Koskaaa tämääää kysyjäää on yksiii rasittavimmista trolleistaaaa.
Kai se riippuu kiirellisyydestä. Tyttärelleni tehtiin monet kuvaukset samalla viikolla kun kävi lääkärissä joidenkin kokeiden tultua, seuraavalla viikolla leikkaus. Veritankkauskin oli siinä viikon sisällä. Syöpä.