Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harrastatteko seksiä,

Vierailija
13.10.2006 |

kuukautisten aikana? Miten miehenne reagoi?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pusuja sitten vaan enemmän :)

Vierailija
2/12 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuukautiset ei ole mikään este. Joskus mulla saattaa olla olo että kuukarien aikaan ei huvita, mutta miestä ne ei haittaa yhtään. Laitetaan vaan sitten pyyhe alle. Silloin kun ennen lapsia mulla oli alamaha ja selkä aina kipeinä kuukarien aikaan niin rakastelu auttoi siihen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" hoitelen" kyllä mieheni, jos tälle iskee halut päälle ja itsestä tuntuu liian sotkuiselle.

Vierailija
4/12 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan kuukautisia, olen silloin kipeä ja pahantuulinen, enkä tunne oloani seksikkääksi.

Mies ymmärtää ja tukee. Hellyyttä voi toki muullakin tavalla osoittaa, kuin yhdynnällä, silloin normaalia enemmän käytössä halit, pusut, suudelmat, silittelyt, hieronnat, hyväileminen jne mukavat kivat :) Mies vetää handuun tai annan suuseksiä :)

Vierailija
5/12 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ei kyllä tee itse mieli, varsinkin vuodo alkupäivinä.

Vierailija
6/12 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sängyn päälle niin ei " verestetä" koko sänkyä :) onpahan luonnon omat liukkarit käytössä :)

Vierailija
7/12 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian liukasta mielestäni. Ja jotenkin ällöä.

Vierailija
8/12 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei harrasteta! Kai nyt pari päivää kuukaudessa voi olla ilmankin. Mun mielestä ällöä jos paikat on molemmilla veressä. Sitä paitsi siitähän voi saada tulehduksen. Jos äijää panettaa niin hoidelkoon itse itsenä, mikä ihme velvollisuus naisella siihen on?

Vierailija
9/12 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen kummempaa tulehdusriskiä ole, jos miehen " pikkuveikka" on puhdas.

Vierailija
10/12 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on ihanaa tyydyttää mieheni, enkä koe sitä velvollisuudekseni, vaan nautin siitä! Hienoa katsoa, kun toinen nauttii kosketuksestani.

Vierailija
11/12 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et tarkoita niin tuki sitten turpasi.

14:

...Jos äijää panettaa niin hoidelkoon itse itsenä, mikä ihme velvollisuus naisella siihen on?

Vierailija
12/12 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ei harrasteta! Kai nyt pari päivää kuukaudessa voi olla ilmankin. Mun mielestä ällöä jos paikat on molemmilla veressä. Sitä paitsi siitähän voi saada tulehduksen. Jos äijää panettaa niin hoidelkoon itse itsenä, mikä ihme velvollisuus naisella siihen on?

Suurin osa miehistä tykkää, jos nainen tyydyttää hänet. Mutta mikäs siinä, jos miehesi ei halua sitä. Mutta jos haluaisi, niin aika suuri riski, että lähtee vieraisiin. . .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kahdeksan