Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lenasta tuli isoisoäiti 58-vuotiaana

Vierailija
15.05.2022 |

Mielenkiintoinen juttu Annassa tunnetusta näyttelijästä, joka on nyt 67-vuotiaana 9- ja 2- vuotiaiden poikien isoisoäiti. Sukupolvien ketjussa on hyvin nuorena saatu lapsia ja jutussa on kiva kuva vuodelta 2005, missä näkyy ilmeisesti 5 sukupolvea :)

https://anna.fi/ihmiset-ja-suhteet/julkkikset/nuoresta-lena-merilaisest…

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, jutun kuva on siis vuodelta 2015.

Vierailija
2/14 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttelijä-ja taitelijapiireissä saadaan keskimääräistä nuorempana lapsia. Esim.suurin osa nykyisistä nelikymppisistä näyttelijöistä on saanut lapset ennen 28v ensisynnyttäjien keski-ikää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä kiinnostaa?

Vierailija
4/14 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketä kiinnostaa?

Sinua näköjään, kun avasit jutun ja vielä kommentoit.

Vierailija
5/14 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, millaisia traumoja nuorena äidiksi tulleet lapsilleen aiheuttavat - siitäkö tuossa jutussa on kyse? Eli onko kiva olla isoisoäiti tietäen, että sille omalle lapselle ei ollut edes äiti.

Vierailija
6/14 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on jutun idea? Kun minä olen 58 niin lapsenlapseni täyttää 18v jos on yhtä innokas hankkimaan teininä mukuloita kuin äitinsä niin ehdin silloin vielä tuplamummoksi.

Vierailija
7/14 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, millaisia traumoja nuorena äidiksi tulleet lapsilleen aiheuttavat - siitäkö tuossa jutussa on kyse? Eli onko kiva olla isoisoäiti tietäen, että sille omalle lapselle ei ollut edes äiti.

Mitä ihmettä sä oikein selität? Se, että on saanut lapsen nuorena ei tarkoita etteikö olisi lapselleen äiti. Mun äiti on saanut mun juuri 19v. täytettyään ja ihan on äiti mulle ollut ja on sitä edelleen kun mä olen jo 42v. Ei mulle mitään traumoja ole äidin iän takia.

Vierailija
8/14 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä sä oikein selität? Se, että on saanut lapsen nuorena ei tarkoita etteikö olisi lapselleen äiti. Mun äiti on saanut mun juuri 19v. täytettyään ja ihan on äiti mulle ollut ja on sitä edelleen kun mä olen jo 42v. Ei mulle mitään traumoja ole äidin iän takia.

Referoin juttua, johon ap viittasi.

Ja tottahan se yllättäen on, esimerkiksi rikolliset ovat yllättäen keskimääräistä nuorempana lapsensa saaneiden äitien jälkeläisiä.

Vierailija
9/14 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Lena juutalainen? Äitinsä on juutalainen ja juutalaisuus periytyy äidin kautta.

Vierailija
10/14 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näyttelijä-ja taitelijapiireissä saadaan keskimääräistä nuorempana lapsia. Esim.suurin osa nykyisistä nelikymppisistä näyttelijöistä on saanut lapset ennen 28v ensisynnyttäjien keski-ikää.

Ei kai se ammatista riipu, vaan siitä, milloin on itse syntynyt.

Mun äiti sai minut päälle kolmekymppisenä, kun taas luokkakavereiden äidit oli saaneet ekan lapsensa hädin tuskin 20-vuotiaana. Mulla oli siis meidän luokalta se kaikista vanhin äiti, ja elettiin 80-lukua. Nykyään äidiksi voi tulla vaikka 48-vuotiaana, kuten Laura Malmivaara ja Krista Kiuru juuri, eikä kukaan tunnu asiaa ihmettelevän. 80-luvulla tuon ikäinen oli jo isoäiti.

Lena Meriläinen on syntynyt itse 1954, jolloin oli hyvin tyypillistä saada lapset kaksikymppisenä.

Vierailija
11/14 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tuo mitenkään harvinaista ole ollut? Minun isoisoäitini oli 62 v. kun synnyin. 89 v. Kun minun tyttö syntyi ja hänestä tuli isoisoisoäiti 😊

Vierailija
12/14 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaveri on 54 v. ja isoisoäiti.

Vierailija
13/14 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen vasta äiti, vaikka olen samaa ikäluokkaa monien isoäitien ja isoisoäitien kanssa.

Vierailija
14/14 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketä kiinnostaa?

Ei ketään. Ei sekään minä tulin ensimäisen kerran iso-äidiksi 45vuotiaana ja systeri itki. kaikki on jo iso-äitejä mutta minä en.Vaikka olen jo oliko 52v (vai 53v. tulossa)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä