Masentunut ja paha olla
Masentunut ja paha olla
klo 21:44 | 11.5.2022
Ollut jo pitkään masennusta, pahentunut. ei kavereita vuosiin, yksinäinen tunnen olevani joku erakko, ei ketään kiinnosta. Sinkku, en saa parisuhdetta, Epävakaa persoona.. masennusta, yksinäinen.. Mä en enää jaksa.. mitä mun pitäs tehdä? Olen hakenut apua mutta tuntuu ettei lääkäriä kiinnosta?
Sivut
Tuntuu että päässä räjähtää enkä pysty elämää enää näin, tää on vuodessa pahentunut tää tilanne.
Oon miettiny kun ei ketää välitä ei auta minua, mitä mun pitäs tehdä?
Olen miettiny jo itsemurhaa. En halua sitä tehdä kun elämä ei ole niin huonosti.
Mä oon yksin näitten ajatusteni kanssa joka päivä ja vielä joudun käymään töissä.
Allu täällä taas?
Olen käynyt perjantaina lääkärissä kerroin asiani mutta sain masennuslääkityksen vain.. en mitää apua.-. tuntuu ettei ketää kiinnosta mulla on pahat mt ongelmat.
Paljon halauksia sinulle ! 🧡 Minullakin oli joskus tuollainen olo mutta siitäkin selvittiin. Auttoi yksi harrastus ja annoin itselleni myös luvan olla masentunut!
Tuntuu ettei nykyää ihmisiä oikein kiinnosta.. pitää vaa jaksaa ja jaksaa... ei vaa jaksa.. ketään ei auta... on mulle sanottu että tapa vaikka ittes.
Emmä jaksa enää.. en saa parisuhdetta.. lääkäreitä ei kiinnosta.. olen soittanut laittanu viestiä ei kiinnosta.. tekis mieli kohta hullujen huoneelle ei kestä enää.. en saa kavereita en mitään.
Mulla on vuoden sisällä todella pahentunut olo olen yksinäinen-.
Ei näytä ketään kiinnostavan.. kertokaas sitte hyviä itsemurha vinkkejä pääsee pois ja äkkiä?
mä halun pois tästä elämästä voin niin huonosti saatana.
JOO HAISTAKAA VAAN PASKA.. HYVÄSTI KAIKK IIHMISET. VIHAAN TÄTÄ ELÄMÄÄ ITTEÄNI JA NAISIA JA EN SAA EES PARISUHDETTA.
miksei ihmiset kirjota tänne mitää jos toisella on paha olla.. ihan sama kuolisinko pois ei ketää välitä??
Onko sinulla mitään asioita joita sinua kiinnostaa? Niistä voi kultivoida intohimoksi.
Ei ole mitään.. pelkkä kuolema.. olen halunnut rakkautta parisuhdetta jo kauan enkä kelpaa.. millää ei oo mitää väliä
haluaisin yli kaiken parisuhdetta ja en kelpaa kellekkään.. koska en voi hyvin ja oon yksinäinen tunnen olevani joku nolla.. ei oo mitää ihmisiä elämässä yksinäistä vaan.
Joko käyn töissä oon yksin lenkillä tai istun kotona yksin tyhjässä huoneessa.. tämä ei ole elämää.
Ei ihmisiä kiinnosta mun elämä. Yksinäistä vuosia jo.
Sekasin247.fi ja mieli.fi sekä tuntuu.fi
Mene noihin sivustoihin, siellä on chat josta saat apua. Voit myös googlata "mielenterveys chat 24/7", löydät lisää neuvoja.
Sivut