Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Ollut jo pitkään masennusta, pahentunut. ei kavereita vuosiin, yksinäinen tunnen olevani joku erakko, ei ketään kiinnosta. Sinkku, en saa parisuhdetta, Epävakaa persoona.. masennusta, yksinäinen.. Mä en enää jaksa.. mitä mun pitäs tehdä? Olen hakenut apua mutta tuntuu ettei lääkäriä kiinnosta?

• ylös 121
  • alas 23

Sivut

Kommentit (872)

Vierailija

Tuntuu että päässä räjähtää enkä pysty elämää enää näin, tää on vuodessa pahentunut tää tilanne.

• ylös 53
  • alas 13
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Mä oon yksin näitten ajatusteni kanssa joka päivä ja vielä joudun käymään töissä.

• ylös 24
  • alas 10
Vierailija

Olen käynyt perjantaina lääkärissä kerroin asiani mutta sain masennuslääkityksen vain.. en mitää apua.-. tuntuu ettei ketää kiinnosta mulla on pahat mt ongelmat.

• ylös 13
  • alas 20
Vierailija

Paljon halauksia sinulle ! 🧡 Minullakin oli joskus tuollainen olo mutta siitäkin selvittiin. Auttoi yksi harrastus ja annoin itselleni myös luvan olla masentunut!

• ylös 99
  • alas 4
Vierailija

Tuntuu ettei nykyää ihmisiä oikein kiinnosta.. pitää vaa jaksaa ja jaksaa... ei vaa jaksa.. ketään ei auta... on mulle sanottu että tapa vaikka ittes.

• ylös 20
  • alas 16
Vierailija

Emmä jaksa enää.. en saa parisuhdetta.. lääkäreitä ei kiinnosta.. olen soittanut laittanu viestiä ei kiinnosta.. tekis mieli kohta hullujen huoneelle ei kestä enää.. en saa kavereita en mitään.

• ylös 7
  • alas 19
Vierailija

Ei näytä ketään kiinnostavan.. kertokaas sitte hyviä itsemurha vinkkejä pääsee pois ja äkkiä?

• ylös 3
  • alas 34
Vierailija

JOO HAISTAKAA VAAN PASKA.. HYVÄSTI KAIKK IIHMISET. VIHAAN TÄTÄ ELÄMÄÄ ITTEÄNI JA NAISIA JA EN SAA EES PARISUHDETTA.

• ylös 6
  • alas 37
Vierailija

miksei ihmiset kirjota tänne mitää jos toisella on paha olla.. ihan sama kuolisinko pois ei ketää välitä??

• ylös 5
  • alas 31
Vierailija

Ei ole mitään.. pelkkä kuolema.. olen halunnut rakkautta parisuhdetta jo kauan enkä kelpaa.. millää ei oo mitää väliä

• ylös 1
  • alas 18
Vierailija

haluaisin yli kaiken parisuhdetta ja en kelpaa kellekkään.. koska en voi hyvin ja oon yksinäinen tunnen olevani joku nolla.. ei oo mitää ihmisiä elämässä yksinäistä vaan.

• ylös 5
  • alas 13
Vierailija

Joko käyn töissä oon yksin lenkillä tai istun kotona yksin tyhjässä huoneessa.. tämä ei ole elämää.

• ylös 2
  • alas 10
Vierailija

Sekasin247.fi ja mieli.fi sekä tuntuu.fi
Mene noihin sivustoihin, siellä on chat josta saat apua. Voit myös googlata "mielenterveys chat 24/7", löydät lisää neuvoja.

• ylös 37
  • alas 0

Sivut