Suositelkaa HAJUSTEETTOMIA meikkejä aikuisen naisen iholle.
En ole tuoksuyliherkkä, mutta silmäni ovat erityisherkät (heh) ja vuotavat ihan kaikesta. Lisäksi jostain syystä pienikin tuoksu meikkivoiteessa assosioituu nenässäni tupakansavuun (älä kysy) ja olo on todella ahdistava kun on sellainen olo koko ajan niinkuin haisis röökille. En siis polta, mutta poltin joskus niin tiedän miltä ihminen tuoksuu tupakoinnin jälkeen.
Mulla pintakuiva sekaiho, ja ikääkin jo plus 40. Suositelkaa tuoksuttomia ja hyviä meikkejä peitevoiteista puutereihin ja ripsariin. Ripsarikin pitäisi sitten olla sellaista, ettei ärsyttäisi silmiä ja ainakin pysyisi niissä vaikka silmät vuotavat. Olen kyllä menossa ripsien kestovärjäykseen, mahtaako se tehdä sen ettei ripsaria tarttis enää käyttää?
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Herkkäsilmäinen menossa ripsien kestovärjäykseen? Äly hoi.
Ai? Mä luulin, että se on ihan ok? Eikä tekijäkään sanonut mitään kun aikaa varasin.
Jos ei halua käyttää ripsaria, kannattaa käydä ripsien kestotaivutuksessa. Siinä ripset taivutetaan ja värjätään.
Mulla ripset näytti kestotaivutuksen jälkeen monta kuukautta koko ajan siltä, kuin olisin laittanut ripsaria.
Tietääkseni Nyxin kaikki meikki- ja peitevoideet ovat hajusteettomia.
Herkkäsilmäinen menossa ripsien kestovärjäykseen? Äly hoi.