Hoitajana olen valmis irtisanoutumaan ja aion niin tehdäkin
Itseasiassa olen jo irtisanonut itseni. Miedän yksikössä on valmiiksi pulaa työntekijöistä. Kesätyöntekijöitä ei ole saatu rekrytoitua edes puolia siitä, mitä tarvitsisi. Tällähetkellä minulla on laajin osaaminen eri alueiden tehtäviin ja eikä minulla ole enää aikomustakaan perehdyttää muita niihin, koska pidän nyt pitämättömät lomani ja sen jälkeen jatkan ihan muihin töihin. Palkka suunnilleen sama, ehkä hitusen parempi ja työ mielekkäämpää. Olen pahoillani siitä, että terveydenhoito ajautuu kaaokseen, enkä halua kuvitellakaan, mitä se meidänkin työpaikalla tulee kesällä olemaan. Onneksi en ole sitä enää katselemassa, joten heippa ja koittakaa pärjätä :)
Kommentit (205)
Vierailija kirjoitti:
Tervemenoa! Onneksi ulkomailta on alettu värväämään tänne järkeviä hoitajia.
Miksi pitää sitten uhkailla jollain pakkolailla, jos ulkomailta on saatavissa hoitjia tänne. Eikun hakemaan niitä tänne. Ei mitään jäkeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Barona palkkaa satoja intialaisia hoitajia paikkaamaan pulaa Suomessa ja ensimmäiset saapuvat pian Kuusamoon.
Tervetuloa.
Edellinen suureen ääneen rummutettu rypäs tuontihoitajia lähti nostelemaan vähin äänin. "Virallinen" selitys oli, että eivät viihtyneet, kun oli niin huono sääJep. Huono SÄÄ : DD..
Olis hyvä vitsi, jollei olis oikeasti tapahtunutta.
No kyllähän Satakunnassa ainakin oli tosi surkea sää. Työsää.
Kiva saada näiden taikinanaamaisten mätisäkkien tilalle kauniita ja seksikkäitä hoitajia halvalla ulkomailta.
Ei tule ikävä Pirkkoja ja Jadessoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Barona palkkaa satoja intialaisia hoitajia paikkaamaan pulaa Suomessa ja ensimmäiset saapuvat pian Kuusamoon.
Tervetuloa.
Edellinen suureen ääneen rummutettu rypäs tuontihoitajia lähti nostelemaan vähin äänin. "Virallinen" selitys oli, että eivät viihtyneet, kun oli niin huono sää
Espanjalaiset lähti, joo. Oikea syy: huono palkka,työn kuormitus, liuan vähän hoitajia. Opuskelivat enkkua ja lähtivät britteihin töihin. Meillä oli näitä. Vain ulkomaiset lääkärit jäävät tänne, hoitajat ei jää.
Vierailija kirjoitti:
Niin mitä minä tällä tiedolla teen?
Kumma et tänne pitää tulla kertomaan irtisanoutumisiaan, mikähän tuossa on ideana.Provo?
Vierailija kirjoitti:
Kiva saada näiden taikinanaamaisten mätisäkkien tilalle kauniita ja seksikkäitä hoitajia halvalla ulkomailta.
Ei tule ikävä Pirkkoja ja Jadessoja.
Ei ne tule tänne pokemalleiksi ja pilkua sinulke ja muille i n c e l perunasäkeille ùlimiehille jakamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumma et tänne pitää tulla kertomaan irtisanoutumisiaan, mikähän tuossa on ideana.Provo?
Vielä kummallisempaa, että sitä pitää tulla kommentoimaan. Provo
Vierailija kirjoitti:
Pikku hiljaa nämä julistajat on alkaneet ärsyttää.
En käytä maskia!
En ota rokotetta!
Irtisanoudun!No entä sitten? Ei kiinnosta muiden höperyydet.
Komppaan. Melkoisia julistajia liikkeellä.
Hirmu pelko on ihmisillä, että meinaako hoitajat oikeasti irtisanoutua. Kannattaakin pelätä.
Hyvä, että olet löytänyt uuden mieleisesi työn!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vielä kummallisempaa, että sitä pitää tulla kommentoimaan. Provo
Ei minusta. Keskustelupalsta.Kukin prvoilee tyylillään.
Vierailija kirjoitti:
Toivon, että Valvira ottaa hoitajastatuksen sinulta ja muilta irtisanoutuneilta heti pois.
Hyvä. Ottakaa. Siinäpä sitten itkette kun itse tai omainen loukkaantuu pahasti ja ei ole teho- tai leikkaussalihoitajia hoitamassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivon, että Valvira ottaa hoitajastatuksen sinulta ja muilta irtisanoutuneilta heti pois.
Hyvä. Ottakaa. Siinäpä sitten itkette kun itse tai omainen loukkaantuu pahasti ja ei ole teho- tai leikkaussalihoitajia hoitamassa.
Niin itket sinäkin ja kuka tahansa muukin hoitaja, kun omaiselle tai läheiselle napsahtaa se ikävämpi nakki. Ette ole yhtään sen kummosemmassa asemassa tässä fantasiassanne mitä toitotetaan joka keskustelussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hoitajat hakevat kiihtyvällä tahdilla oikeuksien poistoa. Jos luulit, että oikeuksien poisto saisi hoitajat perääntymään,niin olet väärässä. Ilolla niistä luovutaan.
Mä taas luulen, että niitä oikeuksia haetaan kohta takaisin. Ei päästä opiskelemaan, tukien saanti tiukentuu ja työtä ei ole.
Joo, joillakin on rahaa, mutta sit niillä ei ole kyse palkan huonoudesta.
Ap, mä nostan hattua et sulla on töitä jo valmiiksi, joten mikäs siinä. Onnea tulevalle uralle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin itket sinäkin ja kuka tahansa muukin hoitaja, kun omaiselle tai läheiselle napsahtaa se ikävämpi nakki. Ette ole yhtään sen kummosemmassa asemassa tässä fantasiassanne mitä toitotetaan joka keskustelussa.
Voiko hoitajat sille mitään että hoitoa ei ole tarjolla ja yhteiskunta haluaa sitä hoitoa säästö syistä vähentää. Varautua siihen toki kannattaa ihan jokaisen että hoitoa Ehkä vuoden tai kahden päästä ei ole tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hoitajat hakevat kiihtyvällä tahdilla oikeuksien poistoa. Jos luulit, että oikeuksien poisto saisi hoitajat perääntymään,niin olet väärässä. Ilolla niistä luovutaan.
Mä taas luulen, että niitä oikeuksia haetaan kohta takaisin. Ei päästä opiskelemaan, tukien saanti tiukentuu ja työtä ei ole.
Ap, mä nostan hattua et sulla on töitä jo valmiiksi, joten mikäs siinä. Onnea tulevalle uralle!
Laman aikana meillä on aina arvostettu opiskelua. Miksi ei pääsisi opiskelemaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, mä nostan hattua et sulla on töitä jo valmiiksi, joten mikäs siinä. Onnea tulevalle uralle!Laman aikana meillä on aina arvostettu opiskelua. Miksi ei pääsisi opiskelemaan?
Osa pääsee, kaikki ei todellakaa. Niitä paikkoja hakee monet plus voi olla, että laittavat vielä toisen koulutuksen maksulliseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeuksien takaisin hakemisesta ei ehkä parin vuoden päästä ole mitään hyötyä. Tuskin on työtäkään vaikka olisi oikeudet. Ehkä joskus kymmenen vuidenpäästä sitten voi taas harkita.
Toivottavasti ap sairastuu itse ja ei saa hoitoa. Olisi todellakin oikein.
Teet freelancerina / keikkana / vuokratyönä ja vain sinulle sopivalla palkalla ja vain mieleisessäsi paikassa/ yksikössä.
Voit valita vuorot ja tehdä vain sen verran, kuin sinulle sopii.
Olen tehnyt näin viimeiset 10v ja enemmänkuin tyytyväinen.
T. Sh