Vierailija

Toista päivää jo surisee lasien välissä, kun ei tiedä mistä raosta sinne pääsi.

• ylös 0
  • alas 3

Kommentit (12)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Avaan iksun, jotta kärpsy pääsee lentämään vapsuun.

Tästä iksusta pitäisi ruuvimeisselillä vapauttaa 4 ruuvia sekä kääntää kuudella kahvalla väli-ikkuna auki. Onko vaivan näköistä?

Vierailija

En mitään. Omakotitalossani on 24 ikkunaa, enkä vahdi niiden välejä. Pesen ne kun pesen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avaan iksun, jotta kärpsy pääsee lentämään vapsuun.

Tästä iksusta pitäisi ruuvimeisselillä vapauttaa 4 ruuvia sekä kääntää kuudella kahvalla väli-ikkuna auki. Onko vaivan näköistä?

Ei voi ruvskumeiskun käyttö olla noin raskasta! Ei kun rasksua siis.

Vierailija

Otan tietty sen kärpsyn sieltä ja annan vettä ja voita, että toipuu. Oon virkannut sellasen pinen tyynyn, jonka päällä kärpsy voi sitten levätä..

Vierailija

En tee asialle mitään. Elämä on kärsimystä, toisille enemmän kuin toisille. Jos muiden pelastamiseen alkaa käyttämään aikaansa, ei tarvitse muuta tehdäkään koska kärsimystä on niin paljon. Oppiipahan kärpänen olla menemättä ikkunan väleihin jatkossa (eli siis seuraavassa elämässä).

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En tee asialle mitään. Elämä on kärsimystä, toisille enemmän kuin toisille. Jos muiden pelastamiseen alkaa käyttämään aikaansa, ei tarvitse muuta tehdäkään koska kärsimystä on niin paljon. Oppiipahan kärpänen olla menemättä ikkunan väleihin jatkossa (eli siis seuraavassa elämässä).

Nazzisika!

Vierailija

Olen laittanut eväitä, juomaa ja pieniä sänkyjä ikkunoiden väliin. Saavat siellä syödä ja levätä, siihen asti, että pesen ikkunan ja saavat lentää ison kiven juurelle. Yleensä kyllä olen löytänyt ne elottomina korppuina, mutta ajatus on tärkein ❤

Vierailija

Mistä ne muuten sinne oikeasti päätyy?  Onko munineet sinne vai mikä tuossa on se juttu.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.