Mistä vaihtoehto Vihreille?
Entisenä Vihreänä olen vahvasti sitä mieltä, että Suomi tarvitsee uuden puolueen, joka oikeasti välittää SUOMESTA ja SUOMEN LUONNOSTA. Tällä hetkellä minulla ei ole mitään puoluetta, jota kannattaa, vaikka Suomen kohtalo pelottaa joka tasolla.
Mistä tällainen puolue ilmestyisi?
Kommentit (7)
[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 16:44"]
Perussuomalaiset, heistä luontoystävällinen ehdokas.
[/quote]
Sori - vaikka tässä maahanmuuttotilanteessa voisinkin jo persuja äänestää, niin persut ovat kaikista ympäristövastaisin puolue. Jopa Kokoomukseen verrattuna. Persut kannattavat myös TTIP:tä, ja olisivat valmiita myymään Suomen luonnosta vaikka suojelualueet, jos joku tarpeeksi maksaa.
Mulla sama tilanne. En tiedä mitä teen seuraavissa vaaleissa.
Eero Paloheimo voisi perustaa uuden puolueen, joka keräisi vihreiden ja persujen ääniä.
[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 17:14"]
[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 16:44"]
[/quote]
Sori - vaikka tässä maahanmuuttotilanteessa voisinkin jo persuja äänestää, niin persut ovat kaikista ympäristövastaisin puolue. Jopa Kokoomukseen verrattuna. Persut kannattavat myös TTIP:tä, ja olisivat valmiita myymään Suomen luonnosta vaikka suojelualueet, jos joku tarpeeksi maksaa.
[/quote]
Jos vastustaa TTIP:tä niin silloin valitaan EU kriittisin puolue. Ironista on kyllä se että ydinvoima kanntatuksellaan ja tuulivoima vastaisuudellaan persut ovat vihreämpi puolue kuin vihreät. Nämä meidän vihreät haluaa seurata omiensa eli saksan vihreiden mallia (joka on ollut tuhoisa päätös) ja olla niiden juoksupoika. Sitten tämä massamuuuton kannatus ja monikulttuurisuuus idiotismi on miksi ne vanhat järkevät vihreät aikalailla siitä puolueesta lähti.
En tiedä. Vihreille ympäristöasiat eivät enää pariin vuosikymmeneen ole olleet kovin tärkeitä.
On Perussuomalaisissa myös ympäristöihmisiä. Saatan alkaa äänestää Persuja, maahanmuutolle on tehtävä jotain. Ja ne on talousasioissa aika maltillisia, ei niin oikealla vaan ottaa myös vähäosaiset huomioon.