En ymmärrä absolutisteja
Mitä helvetin järkeä siinä on että ei käytä alkoholia ollenkaan? Jää monista elämyksistä ja bileistä väliin kun ei juo. Miten absolutistit pystyy rentoutumaan ja nauttimaan elämästä kun eivät käytä alkoa. Absolutistit on kai helvetin tylsiä ja siksi eivät käytä päihteitä.
M19
Kommentit (76)
ja seuraavana päivänä sitä vasta lystiä piisaakin kun ei ole absolutisti.
Voi ressukkaa. Kyllä säkin vielä ymmärrät, kunhan kasvat ensin lapsen kengistäsi ulos.
Alkoholin vaikutuksen alaiset ihmiset ovat todella rasittavaa seuraa ja useimpien jutut kännissä todella tyhmiä. Kavereiden kanssa on paljon hauskempaa viettää aikaa vaikkapa autolla ajellen, kuin kännäten. Silloin jututkin pysyvät sellaisina, että niitä jaksaa kuunnella
-toinen 19 nuorimies
[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 14:08"]Jotenkin epäloogista kutsua absolutisteja tylsiksi, jos ei itse kykene mielikuvituksettomuudessaan ymmärtämään edes sitä, että jotkut viihtyvät ilman päihteitäkin. Päinvastoin, jotenkin tylsä ihmisen täytyy olla, jos tarvitsee alkoholia viihtyäkseen.
[/quote]
No kyllähän se kertoo tylsyydestä että mielummin istuu kotona selvinpäin viikonlopun kun olisi juhlimassa baarissa. Kaikki tuntemani absolutistit on helvetin tylsiä.
ap
Miten niin jää elämyksistä ja bileistä väliin?! Hassu, eihän se sitä tarkoita! Ellet sitten tarkoita elämyksillä jotain sellaista mitä et selvin päin edes uskaltaisi tehdä... :-D
[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 14:12"][quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 14:08"]Jotenkin epäloogista kutsua absolutisteja tylsiksi, jos ei itse kykene mielikuvituksettomuudessaan ymmärtämään edes sitä, että jotkut viihtyvät ilman päihteitäkin. Päinvastoin, jotenkin tylsä ihmisen täytyy olla, jos tarvitsee alkoholia viihtyäkseen.
[/quote]
No kyllähän se kertoo tylsyydestä että mielummin istuu kotona selvinpäin viikonlopun kun olisi juhlimassa baarissa. Kaikki tuntemani absolutistit on helvetin tylsiä.
ap
[/quote]
Mitä jos ottaisittekin baarijuhlien sijaan auton alle ja sijoittaisitte kaljarahat bensaan ?
-5
[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 14:12"]
[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 14:08"]Jotenkin epäloogista kutsua absolutisteja tylsiksi, jos ei itse kykene mielikuvituksettomuudessaan ymmärtämään edes sitä, että jotkut viihtyvät ilman päihteitäkin. Päinvastoin, jotenkin tylsä ihmisen täytyy olla, jos tarvitsee alkoholia viihtyäkseen. [/quote] No kyllähän se kertoo tylsyydestä että mielummin istuu kotona selvinpäin viikonlopun kun olisi juhlimassa baarissa. Kaikki tuntemani absolutistit on helvetin tylsiä. ap
[/quote]
Eihän se, että ei juo tarkoita sitä että istuu kotona. Ei edes sitä, että ei mene baariin, jos siellä on hyvää seuraa. Mutta ymmärrän toisaalta hyvin, että tilanne voi näyttää tuolta kun on vasta 19. Sitten kun tuosta vähän kasvat niin saatat huomata, että ne baarit on aika nähty, ja maailma on täynnä kaikkea hauskaa, josta nauttimiseen ei tarvi viinaa.
Olen absolutisti ja tykkään bilettää. En ole ujo enkä estoinen, niin ei tarvitse turruttaa aivoja viihtyäkseen:)
[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 14:12"][quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 14:08"]Jotenkin epäloogista kutsua absolutisteja tylsiksi, jos ei itse kykene mielikuvituksettomuudessaan ymmärtämään edes sitä, että jotkut viihtyvät ilman päihteitäkin. Päinvastoin, jotenkin tylsä ihmisen täytyy olla, jos tarvitsee alkoholia viihtyäkseen.
[/quote]
ap
[/quote]
Mitä ihmettä? Tämä absolutisti ainakin käy baareissa, ja nimenomaan pitämässä hauskaa! Ja ei kai sinullekaan baarissa käyminen ole ainoa tapa pitää hauskaa, vai onko?
Kannattaa varmaan mietiskellä näitä asioita uudelleen vaikka kymmenen vuoden päästä, silloin ymmärrys on saattanut vähän kasvaa eri asioita kohtaan... :)
[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 14:09"]
ja seuraavana päivänä sitä vasta lystiä piisaakin kun ei ole absolutisti.
[/quote]
No krapulassahan on kiva makoilla, katsella telkkaria ja syödä. Mulla ainakaan mitään pahaa oloa tule, vaikka olisi ollut "pelti kiinni" edellisenä iltana.
AP, olet kuin entinen työkaverini, jolle oli ylipääsemätön paikka, että en käytä alkoholia lainkaan. Ei ollut vain kerta tai kaksi, kun hän uhosi, että kyllä minut vielä juotetaan känniin. Totesin, että ei onnistu. Ja juottamatta jäi!
Mä taas en ymmärrä alkoholisteja. Uskon, että jokaisella joka juo, on jonkinasteinen alkoholismi, sillä jotain pitää paeta.
[/quote]
ap
[/quote]
mitä sitte?
Noin varmaan tuttavanikin ajatteli, kunnes kuoli maksakirroosiin nelikymppisenä.
No meillä se luo tasapainoa, koska mieheni on alkoholisti. Riittää kun toinen ryyppää.
Sä et vaan tiedä mitä kaikkea hauskaa me absolutistit puuhataan, kun et känniltäsi tajua ja huomaa!
Itse en ainakaan ole absolutisti, mutta ei ole aikaa hillua humalassa, pitää ehtiä säätää muutakin =)
Minä jos otan edes kaksi suullista mietoa alkoholia, muutun murjottavaksi mököttäjäksi jonka mielestä kenelläkään ei saa olla hauskaa. Selvänä baareissa ja bileissä olen se jolla menee lujaa muiden kysellessä mitä olen oikein vetänyt kun minulla ei ole mitään estoja. Eli kerro ap, mitä helvetin järkeä siinä olisi että käyttäisin alkoholia kun se tekee tyhmänhauskasta nauttijasta estoisen kaikesta valittajan?
[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 14:17"]
Mä taas en ymmärrä alkoholisteja. Uskon, että jokaisella joka juo, on jonkinasteinen alkoholismi, sillä jotain pitää paeta.
[/quote]
3-4 kertaa vuodessa tulee otettua ja käytyä ravintolassa, jos sekin on alkoholismia niin tunnustan olevani.
En pidä alkoholin mausta enkä nousuhumalan tunteesta. Pidän kirkkaasta järjenjuoksusta.
Jos alkoholi on elämäsi ainoa ilonlähde, olen varmaan mielestäsi tappavan tylsä. Omasta mielestäni minulla on paljon kiinnostavia harrastuksia, ystäviä ja mukava perhe. Iltamenoksi minulle käy baarin sijasta vaikka teatteri, leffailta tai hyvä illallinen ruokaravintolassa.
Jotenkin epäloogista kutsua absolutisteja tylsiksi, jos ei itse kykene mielikuvituksettomuudessaan ymmärtämään edes sitä, että jotkut viihtyvät ilman päihteitäkin. Päinvastoin, jotenkin tylsä ihmisen täytyy olla, jos tarvitsee alkoholia viihtyäkseen.