Voiko naisella olla kaljamaha, oletteko koskaan nähneet sellaista?
Minä näin tänään sellaisen pubissa, ja toivon todella että kyseessä on se mitä luulen - jos hän onkin raskaana niin hirveältä näytti se kännääminen ja röökin poltto.
Kommentit (21)
Eivät kaikki juo tai polta. On muut tekijät.
Vierailija kirjoitti:
Eivät kaikki juo tai polta. On muut tekijät.
Eivät toki, mutta tämä yksilö jonka minä näin.
Kyllä voi olla. Varsinkin, jos on saanut lapsen/lapsia, niin löystyy ne vatsanlihakset. Alkaa helposti pömpöttää, vaikka siitä kaljasta. Ruokakin kyllä ihan riittää siihen, että näyttää kuin ois viimeisillään..
Joo. On mahdollista. Erotat sen, että jalat on tikut ja keskivartalo tukevampi.
Ibd. tä sairastavilla voi olla Iso maha. Eikä johdu elintavoista.
Joo voi. Se on hieman pallompi kuin miehillä. Vähän niin kuin raskausmaha.
Omenavartalo. Ei mitenkään harvinainen.
Yleensä naisella rasva kertyy tasaisemmin ns losoperseeksi, mut joskus näkyy kyllä kaljamahojakin.
Ei tietenkään voi! Naisen mahan kasvuun ainoita syitä on geenit/ raskaus... Älä nyt levitä tollasta harha-ajtusta, että ois muita mahdollisuuksia... Häpeä!... Vaan miehet käyttää liikaa alkoholia muutenkin, etenkin kaljaa.. Miesten juttuja semmoset.. Naiset on äitejä tai äidiksi haluavia, ei kalja siihen yhtälöön sovi... Outo aloitus ! Olen pöllästynyt! Pakko avaa bisse..
T. 42 v mamma
Joo mulla on monta tällaista ns. kestoraskaana olevaa kaveria tai työkaveria. Eivät siis ole raskaana, mutta vähän väliä vastailevat kysymyksiin "milloin sun vauva syntyy? :)"
Omenavartalo.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, olen nähnyt itselläni.
Mullakin on! Hieno maha onkin.
Vierailija kirjoitti:
Joo voi. Se on hieman pallompi kuin miehillä. Vähän niin kuin raskausmaha.
On joillakin miehilläkin niitä vauvamahoja. Suoraan eteenpäin sojottava kumpu.
Se on nimenomaan sitä vaarallista viskeraalirasvaa, sisäelinten ympärillä.
Lihavilla, roikkumahaisilla miehillä on enemmän ihonalaista rasvaa.
Mun maha on suht normaali, paitsi jos syön maitotuotteita. Sitten se turpoaa ilmapalloksi enkä mahdu vaatteisiini.
No mulla on läskimaha. Kun olin hoikka niin silloinkin oli pömppämaha. Ei siihen kaljaa tarvita. Kaikki läski kertyy keskivartaloon. Tosiaan yhä hoikat kädet ja jalat.
Mutta se naisten omenavartalo on aika tasaisesti vyötärön ympärillä eikä kiinteä.
Miesten kaljamahat on pinkeitä ja sojottaa vaan eteenpäin.
Baareissa olen kyllä. Se on kyllä hiukan huvittavaa vaikkei pitäisi. Olut ja siideri kiertyy vyötärölle. kuin lonkero.
Olen nähnyt monella. Se tulee bissestä, sidukasta ja huonosta ruuasta.