Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikki te tamperelaiset/lähempänä olevat naiset, joilla +40v mies

Vierailija
15.09.2015 |

Kannattaa pitää silmällä sitä äijänkäppänää. Oon tässä parin päivän sisällä saanut monelta, siis todella monelta, varatulta mieheltä seksiin liittyviä pyyntöjä. (Olen siis käyttännössä "seuralainen", moraalini on kuitenkin sen verran korkea, etten mene miesten matkaan jotka avoimesti kertovat olevansa varattuja... Voihan se toki olla, että osa näistä "sinkuistakin" valehtelee) Etenkin moni mies jolla oma yritys, pettää näköjään puolisoaan mennen tullen :( En nyt tässä viitti henkilöllisyyksiä paljastaa, mutta monen miehen etunimi alkaa J kirjaimella.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oletko Huo*a?

Vierailija
2/13 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 22:32"]

Siis oletko Huo*a?

[/quote]

Noh..... Vähän liian raju ilmaisu. -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

täs nyt ei ollut mitään uutta, kaikkihan me tiedetään et äijät pettää minkä kerkee!

Vierailija
4/13 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusta yritys ja käräytä äijiä. Ongit tiedot ja kysyt vaimolta että haluatko todisteita. Hinta 100 ekee per laaki. Ihan ilmainen bisnesidea, ole hyvä!

Vierailija
5/13 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 22:49"]

täs nyt ei ollut mitään uutta, kaikkihan me tiedetään et äijät pettää minkä kerkee!

[/quote]

Siis joo, mut nyt vasta se totuus iskee päin omaa pläsiä. Ei sillä, kyllä munkin entinen mies mua petti mut silti... Kävin stalkkailee näitä miehiä facesta, on kyllä niin mukavan ja kiltin näkösiä vaimoja heillä!  -ap

Vierailija
6/13 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 22:52"]

Perusta yritys ja käräytä äijiä. Ongit tiedot ja kysyt vaimolta että haluatko todisteita. Hinta 100 ekee per laaki. Ihan ilmainen bisnesidea, ole hyvä!

[/quote]

Kävi kyllä mielessä ihan ilmaiseksi mennä facebookissa sanomaan, mut sit tyydyin vaan tänne laittamaan ilmoituksen et katsokaa niitten äijienne perään, ja tutkikaa vaikka ne sivuhistoriat... Oon syvästi pahoillani jos löydätte mun naaman sieltä sivuhistoriasta, ei todellakaan ollut tarkoitus! :D -ap

Vierailija
7/13 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavan ja kiltin näköinen ei tarkoita, että osaa nussia.

Vierailija
8/13 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käypäs lirkutteleen mun äijälle ja yritä saada tekeen jotain kiellettyä. Jos onnistut niin voin maksaa.

Vierailija
9/13 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suorastaan vitun uskottavaa.

Vierailija
10/13 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 23:21"]Suorastaan vitun uskottavaa.
[/quote]

Ei, kyllä jokainen huoria käyttävä menestynyt liikemies tilittää kaljustaan tai sen puutteesta sille seuralaiselle yhteydenotossa. Tai sit ei :D

Vierailija
11/13 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 23:03"]

Mukavan ja kiltin näköinen ei tarkoita, että osaa nussia.

[/quote]

Juu, tätähän ne äijät viljelee. Ei kuulemma kotona saa seksiä. En ole jaksanut yhteydenpitoa tämmöisten viestien jälkeen pitää, pitäis varmaan kysyä että minkä helvtin takia et sitte eroa, ehkä se nainenkin ansaitsee parempaa kun jonkun kaljun sikaniskan. -ap

Vierailija
12/13 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 23:17"]

Käypäs lirkutteleen mun äijälle ja yritä saada tekeen jotain kiellettyä. Jos onnistut niin voin maksaa.

[/quote]

Ensinäkään, minä en todellakaan lirkuttele kenellekään. Mulla vaan lukee asiallisesti että mimmoisia palveluja tarjoan ja that's it. Äijät ite laittaa sen ensimmäisen viestin, oon kyllä niin valikoiva niitten miesten suhteen.. Vastaan noin 1/20 takaisin. -ap

Vierailija
13/13 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 23:25"]

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 23:21"]Suorastaan vitun uskottavaa. [/quote] Ei, kyllä jokainen huoria käyttävä menestynyt liikemies tilittää kaljustaan tai sen puutteesta sille seuralaiselle yhteydenotossa. Tai sit ei :D

[/quote]

Huora tai ei, niin ei kyllä ollut toi kaljustaan puhuva mies mitenkään poikkeus. Sähköposti täynnä oudompiakin viestejä, harmi vaan kun poistelen niitä välillä sitä mukaan ku tulee.. Voin silti koittaa ettii jotain meheviä paloja;

"Hei, täällä 64v mies tampereelta, 180/88 kokoinen.
Haluttais kovasti suuseksi, nuolla nuorta pillua ja imeskellä tisujas. Lopuksi saada hyvä imutus. Onnistuisko tällainen sun kanssa?"

"hei huomenna tunnin täydellinen erotiikkasessio kaikilla herkuilla käykö kiitos."

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi