Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hei sinä läskien vihaaja

Vierailija
15.09.2015 |

Kerrotko mitä muiden ihmisten läskit ovat sinulta pois. Verorahojen tuhlauksesta on turha valittaa, koska todennäköisesti se läskikin niitä veroja maksaa.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vihaa läskejä, mutta valehtelua en voi sietää. Enkä sitä, että toisten älykkyyttä aliarvioidaan. Piste.

Vierailija
2/24 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 22:23"]En vihaa läskejä, mutta valehtelua en voi sietää. Enkä sitä, että toisten älykkyyttä aliarvioidaan. Piste.
[/quote]

Inhoan ap myös läski-sanaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut aina hoikka ihminen, eivät läskit ole kilojani vieneet.

Vierailija
4/24 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että yhden läskin verorahat ei riitä korvaamaan ylensyönnin aiheuttamia lihavuusleikkauksen kustannuksia. Tai useita kontrolleja sydän- ja verisuonipolikliniikalle.

Jos on pakko tuhlata yhteiskunnan varoja niin mene lääkäriin ja selvitä syy miksi et kykene laihtumaan. Jos siihen ei ole mitään muuta syytä kuin itsekurittomuus niin siinä vaiheessa ei kunnioitusta heru yhtään.

Vierailija
5/24 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 22:27"]Se että yhden läskin verorahat ei riitä korvaamaan ylensyönnin aiheuttamia lihavuusleikkauksen kustannuksia. Tai useita kontrolleja sydän- ja verisuonipolikliniikalle.

Jos on pakko tuhlata yhteiskunnan varoja niin mene lääkäriin ja selvitä syy miksi et kykene laihtumaan. Jos siihen ei ole mitään muuta syytä kuin itsekurittomuus niin siinä vaiheessa ei kunnioitusta heru yhtään.
[/quote]

Oot sä kyllä aika paska ihminen.

Vierailija
6/24 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 22:29"][quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 22:27"]Se että yhden läskin verorahat ei riitä korvaamaan ylensyönnin aiheuttamia lihavuusleikkauksen kustannuksia. Tai useita kontrolleja sydän- ja verisuonipolikliniikalle.

[/quote]

[/quote]

Olen ex-läski joka ymmärsi kuinka paska ihminen olin silloin kun hyväksikäytin muita ihmisiä.

Vierailija
7/24 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki "läskit" ei tarvitse mitään laihdutusleikkauksia. Plus kenelle vaan voi tulla vaikka syöpä. Tässä päästään siihen, että jos poltat, et saisi tukea jos saat syövän. Tai jos poltat ja lapsesi saa syövän, hänen hoitoaan ei korvata koska passiivinen tupakointi.

Pää pois sieltä peevelistä, kiitos

Vierailija
8/24 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 22:29"][quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 22:27"]Se että yhden läskin verorahat ei riitä korvaamaan ylensyönnin aiheuttamia lihavuusleikkauksen kustannuksia. Tai useita kontrolleja sydän- ja verisuonipolikliniikalle.

[/quote]

[/quote]

Millähän perusteella tämän viestin kirjoittanut on paska ihminen? Tuohsn oli vaan totisinta totta, vaikka itsekin olen lihava niin tiedostan tuon ja koen siitä huonoa omaatuntoa. Laihdutan kyllä itsekin koska koen että teen väärin.

Totuus voi satuttaa.

Vierailija
9/24 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 22:33"]Kaikki "läskit" ei tarvitse mitään laihdutusleikkauksia. Plus kenelle vaan voi tulla vaikka syöpä. Tässä päästään siihen, että jos poltat, et saisi tukea jos saat syövän. Tai jos poltat ja lapsesi saa syövän, hänen hoitoaan ei korvata koska passiivinen tupakointi.

[/quote]

Eli itseaiheutettuja sairauksia ei saa moralisoida tai pitää vääränä? Perusteluja kiitos.

Vierailija
10/24 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen saanut kuulla läski-huutelua koko elämäni, vaikka olen lihavimmillani ollut lievässä ylipainossa. Mä en usko, että kukaan on mun terveydestäni ollut huolissaan, tai verorahoistakaan :) Mua itseäni ei muiden painot kiinnosta.

Vierailija
11/24 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 22:36"][quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 22:29"][quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 22:27"]Se että yhden läskin verorahat ei riitä korvaamaan ylensyönnin aiheuttamia lihavuusleikkauksen kustannuksia. Tai useita kontrolleja sydän- ja verisuonipolikliniikalle.

[/quote]

[/quote]

Millähän perusteella tämän viestin kirjoittanut on paska ihminen? Tuohsn oli vaan totisinta totta, vaikka itsekin olen lihava niin tiedostan tuon ja koen siitä huonoa omaatuntoa. Laihdutan kyllä itsekin koska koen että teen väärin.

Totuus voi satuttaa.
[/quote]
Kuinka moni läski kärsii lihavuuden aiheuttamista sairauksista?

Vierailija
12/24 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkisissa ahdistavaa istua teidän vieressä, kun läskit tursuavat omallekin istuimelle, oksettaa! Teidän kitinää hengästymisestä, epäonnistuneista laihdutusyrityksistä, isoista luista&geeneistä ei jaksa kuunnella. Käytätte kohtuuttomasti verorahoja, turha sitä kiistää:
[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 22:27"]Se että yhden läskin verorahat ei riitä korvaamaan ylensyönnin aiheuttamia lihavuusleikkauksen kustannuksia. Tai useita kontrolleja sydän- ja verisuonipolikliniikalle.
[/quote]
No, yksi hyvä puoli teissä sentään on, saatte minut näyttämään entistä laihemmalta, kun seisotaan vierekkäin ;)

Vierailija
13/24 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 22:42"][quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 22:36"][quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 22:29"][quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 22:27"]Se että yhden läskin verorahat ei riitä korvaamaan ylensyönnin aiheuttamia lihavuusleikkauksen kustannuksia. Tai useita kontrolleja sydän- ja verisuonipolikliniikalle.

[/quote]

[/quote]

Totuus voi satuttaa.
[/quote]
[/quote]
Helvetin moni
https://www.thl.fi/fi/web/kansantaudit/sydan-ja-verisuonitaudit/sydan-ja-verisuonitautien-yleisyys

Vierailija
14/24 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 22:37"][quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 22:33"]Kaikki "läskit" ei tarvitse mitään laihdutusleikkauksia. Plus kenelle vaan voi tulla vaikka syöpä. Tässä päästään siihen, että jos poltat, et saisi tukea jos saat syövän. Tai jos poltat ja lapsesi saa syövän, hänen hoitoaan ei korvata koska passiivinen tupakointi.

[/quote]

Eli itseaiheutettuja sairauksia ei saa moralisoida tai pitää vääränä? Perusteluja kiitos.
[/quote]
Totta kai saa, jos kyse on itseaiheutetusta tilasta. Mutta huvittaa, että monet, jotka polttavat/juovat alkoholia (en tiedä teetkö juuri sinä tätä) kritisoivat pullukoita siitä, että tuhlaavat verorahoja. Silti pidetään itsestäänselvänä, että itse saa hoitoa keuhkoahtaumaan tai syöpään.

Ja sitten päästään ikuisuuskysymykseen: miten todistaa onko taudin aiheuttaja ylipaino/tupakka/alkoholi. Ne ovat vain riskitekijöitä.

Vierailija
15/24 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 22:49"][quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 22:42"][quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 22:36"][quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 22:29"][quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 22:27"]Se että yhden läskin verorahat ei riitä korvaamaan ylensyönnin aiheuttamia lihavuusleikkauksen kustannuksia. Tai useita kontrolleja sydän- ja verisuonipolikliniikalle.

[/quote]

[/quote]

Totuus voi satuttaa.
[/quote]
[/quote]
Helvetin moni
https://www.thl.fi/fi/web/kansantaudit/sydan-ja-verisuonitaudit/sydan-ja-verisuonitautien-yleisyys

[/quote]

Missä kohdassa artikkelia mainittiin lihavien osuus sydän - ja verisuonitautia sairastavien keskuudessa? Kuulun itse sukuun, jossa varsinkin miehillä on sukurasitteena sydän - ja verisuonitauteja. Tästä syystä isoisäni, isäni ja yksi isäni veljistä on kuollut alle 60 vuotiaana. Kukaan sukuni miehistä ei ole ikinä ollut ylipainoinen. Kaikki nämä nuorena kuolletkin olivat hyvin hoikkia miehiä.

Vierailija
16/24 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 22:31"][quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 22:29"][quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 22:27"]Se että yhden läskin verorahat ei riitä korvaamaan ylensyönnin aiheuttamia lihavuusleikkauksen kustannuksia. Tai useita kontrolleja sydän- ja verisuonipolikliniikalle.

[/quote]

[/quote]

Olen ex-läski joka ymmärsi kuinka paska ihminen olin silloin kun hyväksikäytin muita ihmisiä.
[/quote]

Miten sinä lihavana hyväksikäytit muita ihmisiä?

Vierailija
17/24 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikat ja normaalipainoisethan ihmiset ei sairasta. Mua ketuttaa laiha kotona makaava sosiaalituilla elävä, jolla ei ole edes aikomusta mennä töihin, koska "kotona saa saman rahan". Mikähän sunkin kotikasvatuksessa on mennyt pilalle, että edes ajattelet noin? Pinnallinen ajattelutapa toivonmukaan koituu jokaisen toista ulkonäöllisistä seikoista haukkuvan kohtaloksi. Karma is a bitch!

Vierailija
18/24 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilaavat maisemia, jos ei muuta :DD T. mies.

Vierailija
19/24 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua alkaa oksettaa kun läski lyllertää

Vierailija
20/24 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 07:13"]Pilaavat maisemia, jos ei muuta :DD T. mies.
[/quote]
Juopuneita poistetaan ihmisten ilmoilta tupakoivat laitetaan piiloon, mutta näiden kansan terveyden pahimien menoerien sallitaan liikkua vapaasti minne vaan, jos joku haluaisi vaikka avata ravitolan jossa ei olisi läskejä niin sen voisi raskentaa vaikka johonkin vanhaan vesi torniin missä ei olisi hissiä, läskit pysyisivät poissa, paitsi esteettömyys vaatimukset määräävät että jos läskeille ei tehdä hissiä, ravintolaa ei saa avata.
Yhtä hyvin tupakoivat voisivat vaatia savullisia ravintoloita, mutta yksikään ravintola ei voi olla sellainen, liian kännissä oleville voitaisiin ravintolaan tehdä selviämistiloja, se olisi hyvää palvelua, mutta sekin on kiellettyä.