Onko teillä äänestetty työpaikalla oletteko mieltä osoittamassa vai ei?
Kommentit (25)
Ei todellakaan mitään äänestyksiä. Tää on poliittinen lakko joten jokainen saa henkilökohtaisesti päättää onko lakossa vai ei.
Mä olen ainoa ulkopuolinen työntekijä Sanoin pomolle, että jos teen jonkun kyltin ja kävelen tuossa konttorin lattialla vähän aikaa ympyrää osoittamassa mieltäni, ihan vain solidaarisuudesta.
Meillä töissä 900 henkilöä ja työantaja antaa mahdollisuuden tehdä niinkuin parhaaksi näkee. Jos on pois töistä ei palkkaa makseta, mutta ketään ei voi estää, edes liitot, tekemästä töitä joten saa tulla duuniin pelotteli luottamusmiehet turpaan annolla miten paljon tahansa.
Meillä on työehtosopimuksessa absoluuttinen työrauha, joten emme sa lakkoilla.
Kukaan ei osallistu. Olemme töissä. Yksityinen koulu.
Älkää puhuko lakosta! Kukaan ei ole perjantaina lakossa vaan kyseessä on poliittinen mielenilmaus johon osallistumista ei saa estää kuten ei halukkailta työntekoakaan. Näillä on vissi ero!
Liittoni paikallisyhdistys on linjannut itsensä ulos mielenilmauksesta, joten en osallistu.
Jokainen saa itse päättää ja vain 1/10 on menossa. Ei tule painostusta kumpaankaan suuntaan vaan kaikki on suhtautuneet asiallisesti (paitsi ehkä tämä yksi mielenosoitukseen menijä)...
Kaikki on töissä, paitsi se luottamusmies. Ollaan naurettu makeasti tämän kiihkolle.
Äänestetty? Miksi? Jos joku on niin tyhmä, että palkastaan luopuu, niin luopukoon. Ei tarvitse myöskään parempia projekteja kysellä itselleen tämän jälkeen. Työlle löytyy kyllä tekijöitä.
Meillä on eri liittojen "edustajia" eikä käsittääkseni kukaan jää pois töistä... Liittojen edut kyllä napsitaan kaikki, mutta liittoa ei sitten tueta yhtään... Ettei vaan tyranni esimies suutu!
[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 22:34"]Meillä on eri liittojen "edustajia" eikä käsittääkseni kukaan jää pois töistä... Liittojen edut kyllä napsitaan kaikki, mutta liittoa ei sitten tueta yhtään... Ettei vaan tyranni esimies suutu!
[/quote]
Mitä ovat liittojen edut?
En minä mitään päätä itse, liittoon kun kuulun. Seuraan liittoni ohjeistusta ja nyt se on harvinaisen yksiselitteinen. Perjantai on työpäivä. Liitto muistutti myös mahdollisista sanktioista, mikäli ei mene töihin.
Asia on taputeltu minun osaltani siis.
[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 22:36"]En minä mitään päätä itse, liittoon kun kuulun. Seuraan liittoni ohjeistusta ja nyt se on harvinaisen yksiselitteinen. Perjantai on työpäivä. Liitto muistutti myös mahdollisista sanktioista, mikäli ei mene töihin.
[/quote]
Mikä liitto kyseessä?
[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 22:38"][quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 22:36"]En minä mitään päätä itse, liittoon kun kuulun. Seuraan liittoni ohjeistusta ja nyt se on harvinaisen yksiselitteinen. Perjantai on työpäivä. Liitto muistutti myös mahdollisista sanktioista, mikäli ei mene töihin.
[/quote]
Mikä liitto kyseessä?
[/quote]
Oaj
Kaikki ollaan töissä... köyhän on tehtävä töitä, kun niistä saa vielä rahaakin
Jos jotain kiinnostaa luopua työpaikasta muutaman euron menetyksen takia niin minä voin tulla jatkamaan. Laittakaa viestiä tänne. Mieluiten siisti toimistotyö PK seudulla.
[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 22:39"][quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 22:38"][quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 22:36"]En minä mitään päätä itse, liittoon kun kuulun. Seuraan liittoni ohjeistusta ja nyt se on harvinaisen yksiselitteinen. Perjantai on työpäivä. Liitto muistutti myös mahdollisista sanktioista, mikäli ei mene töihin.
[/quote]
Mikä liitto kyseessä?
[/quote]
Oaj
[/quote]
Kertoo myös paljon liittoon kuuluvien ajatusmaailmasta. "En päätä mitään itse" liitto voi viedä kuin pässiä narussa.
Up