Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi suurin osa miehistä on niin tosikoita?

Vierailija
15.09.2015 |

Olen sellainen, että ihastuneena piruilen ja kiusoittelen. En mitenkään loukkaavasti vaan ihanasti. Olen ollut huomaavinani, että suurin osa miehistä ei tykkää siitä tai ei ymmärrä mistä on kyse. Ottavat kaiken ilkeänä vittuiluna ja alkavat inhota mua. Miksi olette miehet niin tosikoita? :)

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

NIINPÄ! anteeksi että huudan mutta allekirjoitan todella! Itse aina naljailen ja heitän läppää, ne ottaa AINA tosissaan ja alkaa vit*uileen mulle. Joutuu aina tähdentään että "haloo, huumoria pahvi".

Vierailija
2/21 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole. Sarkasmi on kyllä vaikea laji. Kaikki eivät ymmärrä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse olen huomannut tuon naisista.
M25

Vierailija
4/21 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna joku esimerkki?  Tosin monesti ihmettelen jotain asiaa mistä nainen nillittää , mutta onko se valitus sitten vitsi vai mikä niin e aavistustakaan

Vierailija
5/21 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 22:06"]

Anna joku esimerkki?  Tosin monesti ihmettelen jotain asiaa mistä nainen nillittää , mutta onko se valitus sitten vitsi vai mikä niin e aavistustakaan

[/quote]

En mitään esimerkkejä osaa tähän hätään antaa. Mutta jos miehet on vähänkään samanlaisia kuin sinä ja oletus on, että nainen valittaa ja nillittää niin ehkä tulit vastanneeksi kysymykseeni. ap

Vierailija
6/21 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 22:28"]

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 22:06"]

[/quote]

En mitään esimerkkejä osaa tähän hätään antaa. Mutta jos miehet on vähänkään samanlaisia kuin sinä ja oletus on, että nainen valittaa ja nillittää niin ehkä tulit vastanneeksi kysymykseeni. ap

[/quote]

kyllä olen monesti nauranut naisen puheille, joten tuskin olen täysin huumorintajuton vai nauroinkohan väärään aikaan ja loukkasin verisesti :(

Vierailija
7/21 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kyllä ole. M21.

Vierailija
8/21 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ne sun jutut ei ole kovin 'ihania' muiden mielestä...

Vierailija
9/21 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 22:33"]

Itse en kyllä ole. M21.

[/quote]

Hyvä tietää. Kiitos panostuksestasi tähän keskusteluun.

Vierailija
10/21 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmasi ydin on tässä:

Hyvissä väleissä olevat miehet voivat vittuilla keskenään huumorilla. Nainen ei voi vittuilla miehelle, mies ei voi vittuilla naiselle, eikä nainen voi vittuilla naiselle siten, että kohde käsittäisi sen huumorina.

Ei kannata omaksua kaikkia miesten tapoja, vaikka femakoiden mielestä niin kuuluu tehdä :)

Vierailija
11/21 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen minäkin tehnyt ihania juttuja naisille, mutta eipä siitä muuta ole seurannut kuin kulmien alta luimistelua.

Piruilu ja kiusoittelu toimii kai huonoitsetuntoisiin naisiin ellei jopa kaikkiin naisiin. Ei sitä suositella naisten tehtäväksi miehelle.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
12/21 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 22:44"]

Ongelmasi ydin on tässä:

Hyvissä väleissä olevat miehet voivat vittuilla keskenään huumorilla. Nainen ei voi vittuilla miehelle, mies ei voi vittuilla naiselle, eikä nainen voi vittuilla naiselle siten, että kohde käsittäisi sen huumorina.

Ei kannata omaksua kaikkia miesten tapoja, vaikka femakoiden mielestä niin kuuluu tehdä :)

[/quote]

Tää on totta. 

Tutulta mieheltä olisi ihan normaalia kuulla "katto nyt tota tynnyrimahaas" tai "sulla roikkuu noi biliskepit aina olkapäistä mukana hahaha" mutta olisi vitun outoa kuulla sama naiselta. Ehkä pitkäaikaisen vaimon sanomana se olisi hauskaa. 

Vierailija
13/21 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap sinähän itse sen sanot. Harva ymmärtää sinun huumoriasi ja kuitenkin jatkat sitä . Ei se silloin ole mitään huumoria. Kai sinun piruilusi  kohde päättä mitä se  on , etkä sinä .

Vierailija
14/21 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmasi ydin on tässä:

[/quote]

ei se noinkaan ole. tyttöystäväni kanssa minulla on todella sisäpiirin pervoa huumoria, mutta jos nainen ensitreffeillä puhuisi jotain vastaavaa jäätyisin täysin ja vaikuttaisin huumorintajuttomalta urpolta. eli pitää vähän tunnustella ennen vaihteen vaihtamista isoimmalle huumorille

Vierailija
15/21 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmasi ydin on tässä:

[/quote]Täh. Minä vitt*ilen kyllä mun parin naispuolisen läheisen ystävän kanssa. Ja usein aloitan pienimuotoisen "nälvimisen" jos kuulen pienenkään negatiivisen lauseen mieheltä koskien minua. Sillon voit muistella omia puheitasi kun aloitan sen. 

Vierailija
16/21 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmasi ydin on tässä:

[/quote]

Et ole ilmeisesti Turusta?

Vierailija
17/21 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen huumori ei ole huumoria, vaan se on tosiaankin piruilua. Vaikka nainen esittääkin humoristia niin tarkoitus on kuitenkin etsiä tilaisuutta piruilla ja mies tietää tämän. Joten on turha suhtautu alun alkaenkaan naisen humoriin huumorina.

On viisainta näyttää hapanta  naamaa naisen huumorille heti, koska se on sen lopputulos kuitenkin.

Vierailija
18/21 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 22:51"]

Ongelmasi ydin on tässä:

[/quote]

Et ole ilmeisesti Turusta?

[/quote]Niinpä:D. Tajusin muuten että jotain sieltäki tarttu mukaan. 

Vierailija
19/21 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sarkastinen ja vittuileva (turkulainen). Kun olen ihastunut, ne kaksi aivosoluakin lakkaavat törmäilemästä ihastuksen seurassa, enkä tajua ilmiselviäkään vitsejä.

Vierailija
20/21 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 22:55"]

Naisen huumori ei ole huumoria, vaan se on tosiaankin piruilua. Vaikka nainen esittääkin humoristia niin tarkoitus on kuitenkin etsiä tilaisuutta piruilla ja mies tietää tämän. Joten on turha suhtautu alun alkaenkaan naisen humoriin huumorina.

On viisainta näyttää hapanta  naamaa naisen huumorille heti, koska se on sen lopputulos kuitenkin.

[/quote]Pa*kat ole.Aina