Monilta jää matkakorvaukset hakematta
verotuksessa. Auttakaa kavereita jotta saavat heille kuuluvan rahan. Säälittää kun niin monelta jää ne hakematta. Tässä olis paikka auttaa kavereita ja näyttää solidarisuutta.
Kommentit (16)
Mä en hae koska mun 2km matka varmaan ei kata omavastuuta.
Monilta jää montaa tonnia saamatta.
[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 21:58"]
Mä en hae koska mun 2km matka varmaan ei kata omavastuuta.
[/quote] ei taida riittää, ei
En usko, kyllä mun tuttavat osaa veroilmoituksen tehdä. Omavastuu ei monella ylity.
Eikäs se omavastuu ole 600 e vuodessa? Aika harvalla tuo varmaan ylittyy.
En tunne noin hölmöjä. Millainen duuni pitää olla että vähennykset olisi monta tonnia?
Kannattaa auttaa niitä jotka eivät sitä osaa tehdä. Tässä on paikka missä jokainen voi auttaa
[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 22:01"]
En tunne noin hölmöjä. Millainen duuni pitää olla että vähennykset olisi monta tonnia?
[/quote] viideltä vuodelta summa voi olla iso
[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 22:01"]En tunne noin hölmöjä. Millainen duuni pitää olla että vähennykset olisi monta tonnia?
[/quote]
No itselläni työmatka on 80 km suuntaansa omalla autolla. Veroehdotuksen 800 euron mätkyt kääntyi 1500 euron palautukseksi korjausten myötä.
Jos joku on niin hölmö, ettei tajua/osaa niitä hakea, niin voi voi.
[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 22:04"]
Jos joku on niin hölmö, ettei tajua/osaa niitä hakea, niin voi voi.
[/quote] Ihmisiä pitää auttaa. Nyt on vaikea aika suomessa ja meidän pitää auttaa toisia.
Moni taas saa liikaa, kun kulkee esim kimppakyydillä, eikä kerro verottajalle. Tai tekee useamman päivän kuukaudessa etätyötä.
[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 22:05"]
Moni taas saa liikaa, kun kulkee esim kimppakyydillä, eikä kerro verottajalle. Tai tekee useamman päivän kuukaudessa etätyötä.
[/quote] Ne tulee aina esille jossakin vaiheessa.
Hei kaveri!
Voin auttaa kun näytät siltä, että et osaa veroilmoitusta täyttää.
[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 22:08"]
Hei kaveri! Voin auttaa kun näytät siltä, että et osaa veroilmoitusta täyttää.
[/quote]
Voihan kavereilta kysyä että osasitko hakea? ei se sen kummempaa ole
Tai sit täs olisi yksi hyvä säästökohde :)