Miten unohtaa vanha ihastus?
Pari vuotta sitten tutustuin yhteen mieheen, joka ihastui minuun palavasti. Minä myös häneen, mutta olin juuri eronnut vaikeasta parisuhteesta ja koin, etten ole vielä valmis uuteen suhteeseen. Mies kuitenkin piiritti minua vielä kauan vaikka olin sanonut, etten halua satuttaa häntä ja siksi olisi parempi olla pitämättä yhteyttä. Mies lopetti yhteydenoton kuin seinään, kun löysi uuden tytön ja on nyt onnellinen hänen kanssaan satojen kilometrien päässä.
Vieläkin mies pyörii mielessä ja riipii, kun ajattelen mitä meillä olisi voinut olla. Minä palasin eksän kanssa yhteen ja taas on onneton kausi menossa. Elämä tämän miehen kanssa on kuin vuoristorataa. Haluaisin vain löytää elämäni rakkauden, mutta pelkään että mahdollisuus meni jo.
Ja viihdyn kyllä mainiosti yksinkin. Nykyisen kanssa oltiin monta kuukautta onnellisia, kunnes kaikki tuli yhden riidan yhteydessä rytinällä alas. Niin käy aina kun kaiken on saanut korjattua. Sitä en tiedä, miksi edes yritän tämän kanssa. Onnellisina hetkinä ei muut käy mielessä.
Sen kun tietäisi! Itse olen samassa tilanteessa. Annoin pakit miehelle ja nyt kaduttaa, kun hän löysi toisen. Tiedän, että on ihan luonnollinen reaktio joka ei kerro mitään todellisista tunteista, mutta riipii ihan helvetisti. Koska tää loppuisi, huoh.