Mies lupautui hoitamaan kaverinsa käärmettä 2kk, jäi minun vastuulle
Käärme on kuningasphyton ja kiltti sellainen. Heillä on remonttia, muutto uuteen kotiin ja siellä remonttia. Asia oli minulle ok. Kävikin niin, että minä olen se joka siivoaa ja vaihtaa vedet uima-altaaseen ja juomakuppiin + käärme on kovin seurallinen ja tulee iltaisin syliini katsomaan telkkaria. Tämäkään ei vielä haittaisi MUTTA käärmeen ns. aitauksen pohjaturpeet pitäisi vaihtaa ja hakea rottia + kananpoikia eläinkaupasta.
Minä en niitä aio maksaa jos ei ole pakko. Mies käytti niihin tarkoitetun rahan tupakkaan. Omistajaa ei saada kiinni, puhelin pois päältä eikä olinpaikasta tietoa.
Mitä te tekisitte? :( En haluaisi poloista jättää nälkäänkään.
Kommentit (12)
Kaveri voi vastineeksi hoitaa sun majavaa (tai broileria).
ihanaa kun hoidat sitä ja otat syliinkin <3 eihän ne syö joka päivä? ota rahat ukkosi lompakosta.
Kuinkas paljon se tupakka nykyään maksaa, jos 2 kk rottarahat meni tupakkaan?!! Luulisi, että yksi elävä rotta maksaisi kymppejä. Vai kuolleitako niille syötetään?
Käsket sen miehen maksaa! Toki syötät sen jos kerran käärme näkee nälkää mutta pyydät rahat takaisin kun omistaja palaa.
[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 16:42"]
Minä en niitä aio maksaa jos ei ole pakko. Mies käytti niihin tarkoitetun rahan tupakkaan.
[/quote]
White Trash is strong with this one.
Rottia voi pyydystää sossun nurkilta, en suosittele koska laitonta.
Kiitos nauruista Ap. :D Kaikkea sitä.. tuohan on kuin hyvästä komediasta. Kaikkia jekkuja ne miehet järjestääkin. Syö vanukkaat, katoilee, tuo villieläimiä kotiin..
Mä lähtisin kaverille tai mutsin nurkkiin pyörimään siksi aikaa, että mies on ehtinyt ruokkia madon.
Laita äijä sinne terraarioon, niin pääset paristakin huolesta kertaheitolla.
[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 17:43"]Laita äijä sinne terraarioon, niin pääset paristakin huolesta kertaheitolla.
[/quote]
:'D