Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvännäköiset lenkkeilytrikoot isompikokoiselle

Vierailija
15.09.2015 |

Onpa tosi kaamee ongelma! En ole siis mikään lihava, mutta kunnon pakarat on, ehkä vähän tippuneet, ja painoindeksi näyttää ihan vain lievää ylipainoa, mutta siihen olen nyt tarttunut, ja haluat ylimääräiset pois. Se vaan on ongelma, kun niitä hyvännäköisiä pöksyjä ei löydy! Virttyneissä collegehousuissa oon laahustanu, ku ei hyviä kaupasta löydy. Haluaisin siis sellaset hienot trikoot, jos jollain on kertoa, mistä niitä hyvän näköisiä saa? Oon nähny myös isompikokoisilla sellaisia, jotka ei näytä läpi heti selluliitti-ihoa tai muutakaan.. Ilmeisesti ainakin se värikkyys tekee ehkä sen että ne muhkurat ei ole niin helposti havaittavissa..? Mutta kertokaa ihan joku kauppa nimeltä, mistä saa hyviä? Ihan sama mitä maksaa kuhan on hienot, että todellakin niissä kehtaa sitte tuolla kaupungissa lenkkeillä. Oisin onnellinen vinkistä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei oikeasti ole niiden pöksyjen vika.. nehän myötäilee ihoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ai eikö?? Mä ihan luulin. <3

ap

Vierailija
4/9 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 16:43"]

Se ei oikeasti ole niiden pöksyjen vika.. nehän myötäilee ihoa.

[/quote]

Minä ainaki sain alotuksesta vähän eri käsityksen.. Ei tässä tainnu olla kyse siitä että niitä pöksyjä syytettäisiin? Vaan että mistä hyvän näköisiä trikoita? No, ainaki Budget Sportista saa hyviä.

Vierailija
5/9 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon tilannu monet treenitrikoot ja muitakin vaatteita Stormbergiltä. Niillä on kaikkia malleja xxl-kokoon saakka ja isoja kokoja erikseen 5xl:ään saakka. Hyviä on ollu, oon ollu tosi tyytyväinen... no yhet trikoot meni saumoista rikki, mutta lähettivät sitten heti uudet tulemaan ilmaseks.

Vierailija
6/9 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, minun ongelma koskee lähinnä sitä, että kun en ole koskaan ostanut mitään merkkivaatetta tai vastaavaa, niin en yhtään tiedä mihin kauppaan kannattaisi lähtä tässä asiassa. Minun kauppoja kun on yleensä Prisma ja Citymarket, ku ei muuten tuommoiset jutut kiinnosta. Nyt vain ajattelin että haluaisin hienot urheilupöksyt. 

ap

Vierailija
7/9 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 16:54"]Mä oon tilannu monet treenitrikoot ja muitakin vaatteita Stormbergiltä. Niillä on kaikkia malleja xxl-kokoon saakka ja isoja kokoja erikseen 5xl:ään saakka. Hyviä on ollu, oon ollu tosi tyytyväinen... no yhet trikoot meni saumoista rikki, mutta lähettivät sitten heti uudet tulemaan ilmaseks.
[/quote]

Niin ja tässä on yhdet mun lempparitrikoot, meniskö sulle xxl? Nää on ainaki hienot :)
http://www.stormberg.com/fi/galakse-trikoot-naiset.html?nosto=nosto-page-product1#10098360068

Vierailija
8/9 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niken paksua materiaalia. Ne on hyvät ja hyvännäköiset.

Vierailija
9/9 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 16:59"]

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 16:54"]Mä oon tilannu monet treenitrikoot ja muitakin vaatteita Stormbergiltä. Niillä on kaikkia malleja xxl-kokoon saakka ja isoja kokoja erikseen 5xl:ään saakka. Hyviä on ollu, oon ollu tosi tyytyväinen... no yhet trikoot meni saumoista rikki, mutta lähettivät sitten heti uudet tulemaan ilmaseks. [/quote] Niin ja tässä on yhdet mun lempparitrikoot, meniskö sulle xxl? Nää on ainaki hienot :) http://www.stormberg.com/fi/galakse-trikoot-naiset.html?nosto=nosto-page-product1#10098360068

[/quote]

On ihanat! Menee mulle, varmaan xl:ki mahtuu. Kiitos paljon vinkistä sulle! =)

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi