Mies vastasi viestiin "Jebou". Peruin treffit
Ja tämä oli jo kolmas "jebou" samalta jannulta. Yksikään BB-vajakki ei pääse tämän mimmin lakanoihin.
Kommentit (52)
Voisko joku kertoa miten tuo jebou liittyy BBhen tai muihin roskatositv-juttuihin? Itsekään en katso mitään BBn kaltasia ohjelmia, ihan ok vastaus tuo jebou minusta on.
Mun isä aivasti aina ruokapöydässä JEBOU!, kun oli saanut suun täyteen. Ja sienisalaatit, sillit ja punajuuret lensi suusta ympäri pöytää. Ja minä juoksin aina itkua pidätellen olohuoneeseen.
Arvoisa psykiatri, joko meidän aika loppui....?
Sen jälkeen kun eräs mies ilmaantui treffeille "en ole gynekologi mutta voin kyllä vilkaista"-paidassa, mikään treffikokemus ei ole enää järkyttänyt minua.
Eikö jebou ole jokin väännös ihan normaalista jep:istä? Huvittavaa että jätätte miehen "koska se puhuu bb:tä" ja sitten kuitenkin itse seuraatte bb:tä niin aktiivisesti että tiedätte jonkin tuollaisen sisäpiirijutun jota nimitetään "bb:n puhumiseksi".
Hölökyn kölökyn. Oukkidoukki. Jetsulleen jee. Mies, 75 000 egee/v. Miljoonaomaisuus. Parta. Jotain naisenkin pitää sietää, jos haluaa minut. Kukaan meistyä ei ole täydellinen, paitsi ap.
[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 19:21"]Sen jälkeen kun eräs mies ilmaantui treffeille "en ole gynekologi mutta voin kyllä vilkaista"-paidassa, mikään treffikokemus ei ole enää järkyttänyt minua.
[/quote]
Jätkä oli vasta erikoistumassa?
Rasistifasistiakka ei kestänyt zulun kielen sekoittamista suomeen.
Mitä tuo yleensä tarkoittaa? En ole koskaan ennen kuullut
Oikein! Tuollaiset tyypit hokevat sitä jebouta 20 kertaa päivässä ja enemmänkin, jos huomaavat sen ärsyttävän naista.
Hyi vieläkö joku tuota käyttää. Eikö siitä bb kaudesta ole jo ikuisuus?
Eikös se Jebou ollut Pertun böördismi? Voi kun lähettäisivät sen koko tuotantokauden uusintana. Se oli ainoa oikea BB.
[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 19:49"]
Hyi vieläkö joku tuota käyttää. Eikö siitä bb kaudesta ole jo ikuisuus?
[/quote]
Taisi olla 2010.
Jebulis