Mikä oli lapsuudessasi "cool" nimi ikätoverillasi.
Jenni oli omassa nuoruudessa. Jenni oli niin hieno ja katu-uskottava nimi. Ja nimenomaan lapsena, ala-asteella. Olen syntynyt -91. Nyt tuntuu ihan perus nimeltä.
Kommentit (28)
Henri (Henkka) oli mielestäni aika siisti kun olin ihan penska. -93
Mä oon -93 eikä meillä kyllä Jenni ollut mitenkään cool, vaan nimen omaan sellainen tavisnimi, kun Jenniä, Jennaa, Hennaa, Sannaa, Sannia, Hannaa, yms. oli suunnilleen puolet luona tytöistä :D
Mä en tiedä mikä oli yleisesti cool mutta itse ihailin omista kavereistani niiden nimiä, joilla oli vähän erikoisempi nimi (itse kuulun noihin edellämainittuihin taviksiin), esim. Netta ja Jessika :D
No. 3 lisää vielä että tyttöjen nimistä mielestäni Nanna oli siisti.
Katri, Laura ja 'Jonttu' (eli Joonas). Olen vm -90
Poikien nimistä ainakin Niko, Aleksi, Jesse (-92)
Ala-asteella Jessica oli mun mielestä hienoin nimi ikinä. Otin sen "enkkunimeksinikin", kun siis englannin tunnilla piti valita jokin nimi. Oma nimeni on muuten palstalla paljon parjattu J-nimi, voi että miten olenkin alkanut vihata sitä :)
Jenni, Jonna, Jonne, Juho (-90)
Lapsuudessa coolius yhdistyi varmaan voimakkaasti myös suosittuihin kavereihin... Joten vaikea vastata. Tosin kaikkien nimet alkoi J-kirjaimella.
Tanja ja Nina/Niina!
Älä kysy miksi :O
Olen vm.80
Tuli oli niin erikoinen nimi, etten tuntenut muita. Hänen koko nimensä oli Jopa Artturi Tuli.
Janina ja Marianne nyt ainakin silloin ala-asteikäisenä 2000-luvun vaihteessa.
Juuso, Joni, Miro, Roope, Eetu
Tiia, Emma, Heidi, Milla
No minun lapsuudessa ne suositut nimet yleensä olivat niitä "cooleja". Tällainen oli esim. Jenna. Sitten toki oli nimiä, jotka olivat erikoisempia ja siksi cooleja, mutta jotenkin ei muistu mieleen nyt. Poikien nimistä "cooleina" jäänyt mieleen Janne (sekin superyleinen) ja Jesse.
Niina, Marika, Marko, Jani (-75)