Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

sukkikset vai legginsit?

Vierailija
15.09.2015 |

Ilmat viilenee, pidättekö sukkahousuja vai legginsejä mieluummin? Itse sukkahousujen suurkuluttaja! M44

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään sukkahousuista, legginsit "katkasee" jalan nilkasta ja saa jalkani näyttämään lyhyemmiltä.

Ps.
Mä en tajua niitä, jotka käyttävät pakkasilla farkkujen alla pitkiä kalsareita/leggareita/sukkiksia. Käyvätkö he sisälle mennessään ottamassa ne farkkujen alta pois? Mä ainakin paahtuisin, jos pitäs sisällä lämpösessä olla kalsarit+farkut jalassa. Miksei ihmiset käytä toppahousuja, kun kerran käyttävät talvitakkejakin...

Vierailija
2/11 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 10:33"]Mä tykkään sukkahousuista, legginsit "katkasee" jalan nilkasta ja saa jalkani näyttämään lyhyemmiltä.

Ps.
Mä en tajua niitä, jotka käyttävät pakkasilla farkkujen alla pitkiä kalsareita/leggareita/sukkiksia. Käyvätkö he sisälle mennessään ottamassa ne farkkujen alta pois? Mä ainakin paahtuisin, jos pitäs sisällä lämpösessä olla kalsarit+farkut jalassa. Miksei ihmiset käytä toppahousuja, kun kerran käyttävät talvitakkejakin...
[/quote]
Mun on ainakin kylmä alle 25 asteessa. :D varsinkin pakkasilla mun reidet jäätyy aivan täysin ilman pitkiä kalsareita ja ovat seuraavaan päivään asti jääkylmät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en pysty pitämään legginsejä. Tulee olo että kulkee välihousuissa ja on unohtanut housut jalasta. Sama taas sukkiksissa, en voi pitää niitä housujen alla. Kutittaa.

Mutta välihousut välihousuina ja sukkikset hameen kanssa.

Vierailija
4/11 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät kalsarit farkkujen alle, sit kun ilman ei enää tarkene.

Vierailija
5/11 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molempia käytän tilanteen mukaan.

Vierailija
6/11 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukkikset hameen tai mekon kanssa. Housujen alle legginsit sitten kun alkaa olla -10.

Vierailija
7/11 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farkuilla pärjää -10°c asti, ellei ulkona tarvi olla siirtymistä pidempään. Sen jälkeen pitkät kalsarit alle tai toppahousut päälle, riippuen ulkoilun tarkoituksesta ja lämpötilasta.

Mä en mitään hameita tai nailoneita käytä.

Vierailija
8/11 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rippuu millaiset kengät ja leggingsit. Osaon ihan sukkahousun näköisiä, ja jos niitä käyttää hameen tms kanssa niin että lahkeensuu ei näy (vaikka saappaiden kanssa), niin eihän ne eroa sukkiksista. Itse käytän vaan näin, jos se lahkeensuu jäisi näkyviin valitsen sukkahousut.

Vierailija
9/11 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukkahousut, minä pidän ainakin housujen alla ohuempia sukkiksia. sukkikset/hame  yhdistelmä riippuu lämpötilasta . pakkasilla kalsarit tai puuvilla sukkikset housujen kanssa, joskus legginsit

Vierailija
10/11 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tykkään sukkahousuista, legginsit "katkasee" jalan nilkasta ja saa jalkani näyttämään lyhyemmiltä.

Ps.

Jos ulkona on pakkasta nin paljon, että farkkujen alle tarvii lämmikettä... niin ei sitä töissä, kaupassa tai leffateatterissakaan paahdu. Kotiin tullessa sitä heittää ne farkut pois ja on kalsareilla, vierailuta tarvii joskus lähteä ajoissa ku on hiki.

Vierailija
11/11 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Legginssejä. Jos talvella pidän hametta tai mekkoa päällä, on minulla aina pitkävartiset saappaat jalassa. Eihän silloin kukaan näe, onko ne sukkikset vai leggarit. Leggareita ei tartte pestä samalla tavalla kuin sukkiksia, koska pesuun menee vain ne sukat ja kengätkin on miellyttävämmät jalassa, kun on kunnon sukka. (Ja puhu nyt vain ja ainoastaan niistä leggareista, jotka "sukkahousukangasta")

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yksi