Hyödyllisin asia, jonka olet oppinut av:lta?
Mun on hiljaiset pierut pakaraa levittämällä. Tää on tosi kätevä, jos on vieraita ym. Meen vain toiseen huoneeseen levittelemään. Ei tule vatsa kipeäksi pidättelystä.
Kommentit (36)
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 13:37"]Mulla on juuri nyt eräs vaiva, johon on löytynyt tältäkin palstalta hoitovinkkejä. On siis sellainen, joka ei vaadi lääkäriä.
[/quote]
Hiiva ja jugurttihoito?
Olen oppinut, että mulla ei todellakaan ole mitään syytä hävetä tai aliarvioida itseäni ja varsinkaan sivistystäni tai älykkyyttäni. Kyllä niin tajuttomia tarinoita saa useinkin lukea. Itsetunto-ongelmaiset tervetuloa! :D
Jk. Ja tiedän mitä on sarkasmi ja ns. läppä.
Avenen silmävoide punoittavaan ja ärtyneeseen silmänympärysihoon. Kiitos vinkistä!
Ei kannata vähästä vihastua.
Monilla ihmisillä on todella hyvin perusteltuja mielipiteitä erilaisista asioista.
Olen oppinut myös armollisuutta toisia ihmisiä kohtaan ja näkemään kaikki ihmiset samanarvoisina.
Jos naisella on liian löysä pillu, kiertoon vaan.
Jaa-a... Ehkä tietokoneen käyttämiseen liittyviä alkeita tässä matkan varrella. En aiemmin osannut kopioida ja liittää linkkejä minnekään, niin joku neuvoi ihan kädestä pitäen miten vaikkapa linkki
"maalataan" pitämällä pohjassa vasenta nappia ja siirtämällä osoitinta kopioitavan tekstin päällä.Sitten CTRL pohjaan ja samaan aikaan C.
Sitten mennään paikkaan johon tekstin halua viedä ja painan CTRL ja samaan aikaan V.
Ja samaan tapaan joku opetti senkin miten lataan Adblockin ja poistan sillä mainokset tältä foorumilta.
Sen, että kun yhdelle kumartaa, niin toiselle pyllistää. Eli kaikki on aina väärässä, eikä mitään tyydyttävää loppuratkaisua ole olemassakaan.
Synnytyshattu! Ilman tätä tietoa aaveelta, olisin munannut itseni täysin synnytyksessä! Kiitos!
En ole oppinut mitään hyödyllistä
Että kivespusseja on vain yksi! Tarkasti asian vielä omalta mieheltäni. :)
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 21:52"]
[/quote]Minullekin tämä asia valkeni vasta av:llä
terveyskeskuslääkäri
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 21:56"]
terveyskeskuslääkäri
[/quote]
Miten niin? Eikö niitä boltseja ole kaksi?
Sen, että lyhyenä miehenä poistun parisuhdemarkkinoilta ihan vapaaehtoisesti. en ole edes 170cm.
Olen oppinut paljon muiden ihmisten näkökulmista – ei kaikki keskustelu täällä ole pelkkää loanheittoa. Käytännöllisistä asioista olen oppinut ainakin sokeroimaan kotona ja puhdistamaan vohveliraudan helposti.
Älä missään tapauksessa luota muslimeihin.
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 21:57"][quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 21:56"]
terveyskeskuslääkäri
[/quote]
Miten niin? Eikö niitä boltseja ole kaksi?
[/quote] Pussia on vaan yksi, jonka sisällä kaksi kivestä. :)
Mulla on juuri nyt eräs vaiva, johon on löytynyt tältäkin palstalta hoitovinkkejä. On siis sellainen, joka ei vaadi lääkäriä.