Antakaa mulle voimia mennä suihkuun
Väsyttää sikana mutta en voi mennä sänkyyn ennen kuin olen käynyt suihkussa. Enkä millään jaksais mennä sinne suihkuun... on niin rankkaa riisua ja peseytyä ja kuivata ja rasvata iho ja selvitellä hiukset ja ja ja...
Tsempatkaa mua, jooko!
Kommentit (9)
Nosta ylös niin ne ei edes kastu. Rasvaamisenkin voi jättää ´toiseen kertaan.
Välillä sitä toivoo, että olispa tekarit, jotka vois nakata miehelle "pesetkö samalla minunkin hampaat" ;)
raikastumaan ihanaan lämpimään suihkuun, jotta voitte puhtaina ja rentoutuneina kömpiä sänkyihinne nukkumaan onnellisia unia! :)
Nosta ylös niin ne ei edes kastu. Rasvaamisenkin voi jättää ´toiseen kertaan.
Tai en tiedä, kai mä oon joka paikasta likainen. Oltiin poimimassa viinimarjoja ja vadelmia appivanhempien mökillä. Nyt on niin poikkinainen olo että ihan hirveetä... onneks marjat on sentään jo pakastimessa!
ap
Täytyy vaihtaa alusvaatteita tiuhempaan.
Tai tee vaan pikku-pikku-pesut... Tukan ehtii kyl.. Inhottavaa mennä kostealla tukalla maaten..
Jos on, niin laita ne tiukalle letille yöksi ja käy vain kaulasta alaspäin -suihkussa. Tai no tietty naaman peset siinä samalla. :) Hiukset sit huomenna. Paljon helpompaa ja nopeampaa. Mä välillä turvaudun siihen, kun en jaksa pitkiä hiuksiani pestä..
Suihkusta terveisiä! :D Juu, mulla on pitkät hiukset ja päätin sit tosiaan noudattaa teidän armaita neuvojanne ja jätin hiukset pesemättä. Homma sujui alle puolessa normaalista ajasta. :)
Nyt vois vielä pikkasen hörppästä iltateetä ja sit painua pehkuihin. Hyvää yötä, kultsit kaikki! Kauniita unia!
Eli jos jostain saan virtaa, on mun pakko käyttää se itse. :)
Tai sit tsempataan yhdessä. Mennään N-Y-T nyt!