OUTLANDER- seurasiko kukaan sarjaa?
Onko sarjasta tulossa lisää jaksoja? Jamie on mun märkä päiväuni...
Kommentit (39)
Claire jää pinpistään kiinni jokapaikkaan :P
Häiritsi kun suurimman osan aikaa ollaan niin kylmäpäistä, fiksua, järjestelmällistä ja suunnitelmallista mut just sit ku sitä juonen kannalta tarvittas ni se oliki yhtäkkiä raakkuvaääninen lamaantunut itkupilli.
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 10:30"]
Olen lukenut kirjat moneen kertaan ja todella hartaasti odotin tätä sarjaa. Yllättävän hyvin ovat onnistuneet vaikka toivoisinkin että sarja olisi vielä uskollisempi kirjoille. Jamie ei aluksi iskenyt yhtään mutta muutaman jakson jälkeen alkoi maistumaan. Onhan se törkeän hyvännäköinen. Toivottavasti sarja jatkuu pian. Sitä odotellessa oli pakko alkaa lukemaan ensimmäistä kirjaa. Olisko jo neljäs kerta. :)
[/quote]
Mulla sama vika, lämpesin Jamielle vasta muutaman jakson jälkeen, mutta nyt olenkin sitten ihan rakastunut ja koukussa.
Miten voikaan olla niin täydellinen mies? Jamien näyttelijä Sam Heughan on muistaakseni jotain yli 190 cm pitkä, helvetin hyvän näkönen takapuoli mitä tuodaankin kohtauksissa sopivasti esiin ja lihaksikas vartalo. Komeat kasvot, ihanat silmät. Täydellinen mies.
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 10:31"]
Claire jää pinpistään kiinni jokapaikkaan :P
Häiritsi kun suurimman osan aikaa ollaan niin kylmäpäistä, fiksua, järjestelmällistä ja suunnitelmallista mut just sit ku sitä juonen kannalta tarvittas ni se oliki yhtäkkiä raakkuvaääninen lamaantunut itkupilli.
[/quote]
joo sama. mutta johtuu siitä kirjasta. esikoiskirjailija, aloittanut nettitarinoinnilla. epäjohdonmukaisuutta, epäloogista dialogia ja päähenkilöiden persoona vaihtelee liikaa juuri tuosta rämäpäisyydestä itkupilliyteen. ihankuin kirjailija ei olisi osannut päättää mitä miten ja miksi. luin sarjasta kaksi ja kolmas jäi kesken lähinnä ylidramaattisuuden vuoksi, rajansa kaikella. ja tässä sarjassakin, joka helvn jaksossa jompikumpi on vankina/jompaakumpaa pelastetaan jostain. hassuinta lie että Claire säästyi raiskaukselta tai pahoinpitelyltä (monta kertaa melkein mutta huh pelastus) sensijaan Jamie ei.
hyvin tehty sarja kuitenkin, maisemat, vaatteet, lavasteet..
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 10:30"]
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 10:27"]
Selvisikö Jamie hengissä? Jäi vika osa katsomatta, kun alkoi olla liian väkivaltaista. Entä Clare, palasiko tulevaisuuteen?
[/quote]
Jamie selvisi hengissä. Claire ei palannut tulevaisuuteen.
[/quote]
Kiitos vastauksesta. Varmaan joltisenkin huonossa hapessa Jamie oli lopulta, tai ainakin olisi pitänyt olla..
Note-to-self: älä deittaile sellaisen kanssa joka on katsonut näitä sarjoja. Hän ei ajattele sinua paneskellessa.
t. mies
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 10:36"]
Miten voikaan olla niin täydellinen mies? Jamien näyttelijä Sam Heughan on muistaakseni jotain yli 190 cm pitkä, helvetin hyvän näkönen takapuoli mitä tuodaankin kohtauksissa sopivasti esiin ja lihaksikas vartalo. Komeat kasvot, ihanat silmät. Täydellinen mies.
[/quote]
Hyvä kroppa sillä on, ja punapäät on ihania, mutta mua häiritsee ne luomet naamassa...
Hyvä sarja. Ainoa mikä jäi harmittamaan oli kun Randallin munat kyllä viuhuivat ruudussa moneenkin otteeseen, mutta kun niin odotin ja olisin toivonut näkeväni Jamien varustuksen.
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 10:43"]
Note-to-self: älä deittaile sellaisen kanssa joka on katsonut näitä sarjoja. Hän ei ajattele sinua paneskellessa.
t. mies
[/quote]
Jep, meillä mies on saanut Outlander-sarjan aikana enemmän piparia kuin koskaan ennen. Win-win tilanne.
Mulle jäi ihan törkeet agressiot Randallia kohtaan. Oli muuten realistisesti kuvailtu, kuinka kammottava rikos raiskaus on. Älyttömän hyvät näyttelijät.
Hyvä sarja. Ainoa mikä jäi harmittamaan oli kun Randallin munat kyllä viuhuivat ruudussa moneenkin otteeseen, mutta kun niin odotin ja olisin toivonut näkeväni Jamien varustuksen.
[/quote]
Tämä! Tämä! Tämä! :D
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 10:51"]
Mulle jäi ihan törkeet agressiot Randallia kohtaan. Oli muuten realistisesti kuvailtu, kuinka kammottava rikos raiskaus on. Älyttömän hyvät näyttelijät.
[/quote]
Kyllä ja kun ajattelee, että silloin aikanaan ne skotit oli oikeasti tosi alistetussa asemassa englantilaisiin nähden niin varmasti on tapahtunut jos jonkinlaista hyväksikäyttöä ja raiskausta noiden vallassa olevien taholta.
[/quote]
Ehkä sitten ensi tuotantokaudella. :D
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 10:47"]
t. mies
[/quote]
Jep, meillä mies on saanut Outlander-sarjan aikana enemmän piparia kuin koskaan ennen. Win-win tilanne.
[/quote]
Näyttääkö ukkosi Jamielta vai mistä moinen efekti?
Ihan kökkö sarja. Epäuskottava, lapsellinen, perustelematonta väkivaltaa. Aina jompaa kumpaa oltiin tappamassa tai raiskaamassa. Ja silti olin ihan koukussa :) Uutta kautta odotellessa.
Pari viimeistä jaksoi jäi katsomatta. Siis eikö Claire palannut takaisin tulevaisuuteen? Kirjasarjassa palasi (ja monta kertaa)
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 10:59"]
t. mies
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ei tuo mun ukko näytä Jamielta, vaikka hän on kylläkin ihan komea.
En osaa sanoa tarkkaan miksi, mutta sarja on selväsi stimuloinut seksuaalisia halujani. Ehkä syynä on komea päänäyttelijä ja hieno, mutta hieman brutaali tarina, mistä olen kehitellyt omia fantasioitani.
Koukuttava sarja, mutta turhaa väkivaltaa ihan liikaa. Ei olisi tarvinnut mennä Tarantino -linjalle, vähemmälläkin ymmärtäisi. Jätän mahdolliset uudet jaksot katsomatta, jos väkivalta jatkuu entisellään. Pahoin kuitenkin pelkään, että väkivaltaa nähdään entistä enemmän, sillä nämä ovat asioita, joissa 'nälkä kasvaa syödessä.'
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 10:59"]
t. mies
Ei tuo mun ukko näytä Jamielta, vaikka hän on kylläkin ihan komea.
En osaa sanoa tarkkaan miksi, mutta sarja on selväsi stimuloinut seksuaalisia halujani. Ehkä syynä on komea päänäyttelijä ja hieno, mutta hieman brutaali tarina, mistä olen kehitellyt omia fantasioitani.
sama mulla😊
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 10:27"]
Selvisikö Jamie hengissä? Jäi vika osa katsomatta, kun alkoi olla liian väkivaltaista. Entä Clare, palasiko tulevaisuuteen?
[/quote]
Jamie selvisi hengissä. Claire ei palannut tulevaisuuteen.