Ensitreffit alttarilla OFFICIAL
Kommentit (3683)
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 13:12"]
Millastakohan miestä Mari sit oikein odotti? Sain sen käsityksen, että se oli jo alttarilla Jounin nähtyään ajatellut, ettei mies ole "oikeanlainen", niin odottiko se jotain vaaleaa muskeliviikinkiä vai mikä Jounin ulkonäössä Marin mielestä mättää?
[/quote]
Mistä päättelet, että mättäminen on ulkonäössä? Molemmathan sanoivat, että toisen kanssa oli heti hyvä olla. Ehkä niillä ei vain pure jutut yhteen, huumori ei selvästikään. Sekin on tullut hyvin selväksi, että Jouni on tosi hidas ja Mari taas tosi nopea liikkeissään - ei sellaisista asioista opi kumpikaan pois parissa viikossa, jos koskaan.
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 19:30"]
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 10:45"]
Mari ja Jouni: Pia ja Jussi.
[/quote]
Yhteistä Marissa ja Piassa on myös se, että suurin osa niiden huumorista menee selvästi yli hilseen av-palstalla.
Musta esimerkiksi se Marin vikan klipin heitto oli enemmän sellaista kuivaa sarkasmia. Siis jaahas, et ole sitten runoja raapustellut, tietäen koko ajan että toinen ei sitä todellakaan tee, eikä sitä tosissaan kannata odotellakaan, päin vastoin se olis outoa ja siksi hassua. Ja Jounin vastaus oli juuri sellainen kuin tosikon vastaus tuossa tilanteessa on.
[/quote]
Mutta Jouni oli kerran tehnyt runon jääkaapin oveen niistä sanamagneeteista.. mutta ei ollut myöhemmin vähään aikaan tehnyt ja Mari oli pettynyt.
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 13:28"]
Kasvojentunnistustestistä Mari selviytyi keskivertoa huonommin eli ei osannut lukea hyvin ihmisiä, vaikka luuli pärjäävänsä hyvin.
[/quote]
Missä?? Milloin??
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 19:36"]
Kasvojentunnistustestistä Mari selviytyi keskivertoa huonommin eli ei osannut lukea hyvin ihmisiä, vaikka luuli pärjäävänsä hyvin.
[/quote]
Missä?? Milloin??
[/quote]
Maikkarin nettisivuilla on klippi tästä.. Mikael Saarinen teki niille testin jossa piti tunnistaa tunnetiloja.
Jaksossa 7 on sitten sellainen juttu että "mustasukkaisuus kalvaa yhtä pareista". Hmmn, veikkauksia? Minä veikkaan että Tanja on mustasukkainen Ronista..
Tässä ketjussa muistaakseni joku kommentoi aiemmin Jounista että onnea vaan jees-miehelle. Eli Jouni ilmeisesti on aika tylsä eikä tee asioita kovin spontaanisti. Ei ole sellainen kuin odotti tarkoittanee, ettei löydy yhteisiä mielenkiinnon kohteita. Miettikää mitä itse odottaisitte, me ihmiset olemme kovin erilaisia. Mä olisin pettynyt, jos mies ei lähtisi mun kanssa viikonloppuisin varhaisaamulenkille, ei kovin helppo muuten löytää sellaista, mutta mulla on. Sama että miehen kanssa liikutaan paljon luonnossa, ihminen joka vihaa metsää olisi mulle suuri pettymys.
Millastakohan miestä Mari sit oikein odotti? Sain sen käsityksen, että se oli jo alttarilla Jounin nähtyään ajatellut, ettei mies ole "oikeanlainen", niin odottiko se jotain vaaleaa muskeliviikinkiä vai mikä Jounin ulkonäössä Marin mielestä mättää?
Musta taas Mari ei tunnu antavan Jounille kauheasti mahiksia. Maikkarilla on klippi, jossa sanoo ettei avioliitosta tule mitään kun 11 päivää on kulunut ja tässä ollaan vaan kavereita. Huom. Jouni oli työmatkalla kuinka kauan? Yhden viikon? Hääyönä otti vihkisormuksen sormesta ja teki siitä suuren eleen. Häämatkalla tuore aviomies tuo kukkia ja toinen töksäyttää aivan puun takaa että ei tästä mitään tule. Mies antaa korvikset, vääränlaiset. Mies tuo suklaata, toinen töksäyttää että se on tietenkin venäläistä.
Mari on itsekin sanonut että on skeptinen. Jouni on ilmaissut kiinnostuksensa sanomalla sen suoraan eikä Mari usko. Kasvojentunnistustestistä Mari selviytyi keskivertoa huonommin eli ei osannut lukea hyvin ihmisiä, vaikka luuli pärjäävänsä hyvin. Uskoisi siihen mitä toinen sanoo eikä siihen mitä itse kuvittelee, kun Jouni ei ole paikalla. Kuka tosin tietää mitä tapahtuu silloin kun kamerat ovat sammuneet. Mari sitä paitsi itse sanoo, että odotukset oli korkealla eikä Jouni niitä vastannut.
Sympatiaa heruu kyllä Marille "jatkuvan halipulan" vuoksi ja hän on kaikista pisimmin ollut sinkku, 6v.
Naisista kivoin kämppä, ettei ihan negaksi mene tämä kommentti :P
Flegmaattisemmat vetoaa muhun.Jouniiii,AH! Hiuksista viis,NE silmat!!Ja hymy.
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 13:28"] Kasvojentunnistustestistä Mari selviytyi keskivertoa huonommin eli ei osannut lukea hyvin ihmisiä, vaikka luuli pärjäävänsä hyvin.[/quote] Näytettiinkö ensimmäisessä jaksossa tuollaista, vai mihin viittaat?
Musta taas Mari ei tunnu antavan Jounille kauheasti mahiksia. Maikkarilla on klippi, jossa sanoo ettei avioliitosta tule mitään kun 11 päivää on kulunut ja tässä ollaan vaan kavereita. Huom. Jouni oli työmatkalla kuinka kauan? Yhden viikon? Hääyönä otti vihkisormuksen sormesta ja teki siitä suuren eleen. Häämatkalla tuore aviomies tuo kukkia ja toinen töksäyttää aivan puun takaa että ei tästä mitään tule. Mies antaa korvikset, vääränlaiset. Mies tuo suklaata, toinen töksäyttää että se on tietenkin venäläistä.
Mari on itsekin sanonut että on skeptinen. Jouni on ilmaissut kiinnostuksensa sanomalla sen suoraan eikä Mari usko. Kasvojentunnistustestistä Mari selviytyi keskivertoa huonommin eli ei osannut lukea hyvin ihmisiä, vaikka luuli pärjäävänsä hyvin. Uskoisi siihen mitä toinen sanoo eikä siihen mitä itse kuvittelee, kun Jouni ei ole paikalla. Kuka tosin tietää mitä tapahtuu silloin kun kamerat ovat sammuneet. Mari sitä paitsi itse sanoo, että odotukset oli korkealla eikä Jouni niitä vastannut.
Sympatiaa heruu kyllä Marille "jatkuvan halipulan" vuoksi ja hän on kaikista pisimmin ollut sinkku, 6v.
Naisista kivoin kämppä, ettei ihan negaksi mene tämä kommentti :P
[/quote]No kirjoituksesi lopusta huolimatta itse tunnut katsovan Maria negatiivisten lasien läpi, ja näet nuo kohtaukset kamalampina kuin ovat olleetkaan. Sormuksen ottamisen vain sanoi, aivan normaalia jutustelua ja vitsiäkin siinä oli, että sori nyt vaan mutta sormusta en yöllä pidä ja mies muka kauhisteli. Häämatkalla Marilla oli huono hetki ja kaikki itketti ja tuntui epävarmalta, siihen tilanteeseen sattui Jouni sitten marssimaan pepsodenthymyineen ja kukkineen. Huono ajoitus. Korviksista kyllä kiitti, ei mielestäni sanonut että ovat vääränlaiset, vaan tyyliin "kiva, tällaiset tavalliset" käsitin että oli sanonut etukäteen tykkäävänsä tavallisista. Mitenkään kattoon ei hypännyt innosta lahjan saadessaan. Suklaasta vain kysyi onko venäläistä, daa kanjeeshna, toinen kun tulee venäjältä. Olisihan se hauska saada Venäjän tuliaisena Tobleronea.
Olen samaa mieltä että Marin pitäisi enemmän luottaa hyvään tulevaisuuteen, mutta sepä voi olla vaikeaa, jos toinen ei tunnu antavan varmuutta. Tiedän mikä pettymys on tuntea että toinen ei tykkää tarpeeksi, ja silloin voi käyttäytyä nolosti. Välillä yrittää "osaan minäkin olla kylmä" ja sitten taas itkeä halipulaansa.
Sari on tosiaan päässyt vauhtiin, voi olla, että herkän naisen sisällä elää myös oikutteleva prinsessa..Tanjan puolesta harmittaa, ettei heillä Ronin kanssa natsaa, koska Tanjan puolelta on selvästi ihastusta. Jouni ja Mari - tuhoon tuomittu ajatus... Olipa viime jaksossa kaunis asunto, jossa Maaret haastatteli pareja!!
Mä yritän ohjelmaa katsoessani kokoajan pitää mielessäni sen, että kuinka paljon kameroiden ja niiden takana hääräävien ihmisten läsnäolo vaikuttaa parien käytökseen. Kuten asiantuntijatkin totesivat, tämän kauden parit olivat kuvauksien aikaan paljon tietoisempia siitä, että tämä tulee satojentuhansien ihmisten katseltavaksi ja arvosteltavaksi. Myönnän kyllä itsekkin välillä ihmetteleväni esim. Marin, Tanjan tai Antin käytöstä, mutta yritän aina palauttaa mieleeni sen, että on varmasti vaikeaa olla luonteva kun kamerat kuvaavat. Siksi olen heitä kohtaan armollinen ja yritän olla vetämättä johtopäätöksiä itselleni tuntemattomien ihmisten käytöksestä parin minuutin pätkien perusteella. He kun ovat niin erikoisessa tilanteessa leikkiessään kotileikkiä melkein vieraan ihmisen kanssa niin kylläpä siinä saattaa käytös olla aika tönkköä välillä. Olisi ihan kamala ajatus, että kun nousisi sängystä tukka pystyssä niin kamera seuraa ja tulee perässä keittiöön kun menen syömään aamupuuroa. Että arvostelijat vois miettiä kykenisivätkö itse luontevaan käytökseen! Lisäksi huvittaa nuo kaapin paikan määräys kommentit, luuletteko OIKEASTI tietävänne kuka määrää kaapin paikan sen perusteella kun pari käy kerran kaupassa tai Maaret Kallion vastaanotolla :-----D enkä myöskään jaksa uskoa että tanja nalkuttaa noin paljon mitä annetaan ymmärtää. Sopivasti leikattu vain. Tuotantoyhtiö tekee tv-viihdettä ja tarkoitus saada mahd.paljon katsojia ja sen kyllä huomaa.
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 19:30"]
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 10:45"]
Mari ja Jouni: Pia ja Jussi.
[/quote]
Yhteistä Marissa ja Piassa on myös se, että suurin osa niiden huumorista menee selvästi yli hilseen av-palstalla.
Musta esimerkiksi se Marin vikan klipin heitto oli enemmän sellaista kuivaa sarkasmia. Siis jaahas, et ole sitten runoja raapustellut, tietäen koko ajan että toinen ei sitä todellakaan tee, eikä sitä tosissaan kannata odotellakaan, päin vastoin se olis outoa ja siksi hassua. Ja Jounin vastaus oli juuri sellainen kuin tosikon vastaus tuossa tilanteessa on.
[/quote]
Kukaan ei jaksa koko ajan kuunnella kuivaa sarkasmia, olipa miten älykästä tahansa. Monesti loukkaus puetaan huumoriksi ja loukkaantujaa sanotaan tosikoksi.
Huhhuh mun kaveri kerto eilen et se on joskus pannu Ronin kanssa, mutta eipä siitä mitään kummosempaa syntynyt. Kuulemma ihan hyvä tyyppi silti. Tanjaa käy sääliks, eipä tiedä mitä ton äijän päässä liikkuu ja kun tissitaulukin on vielä paikoillaan.
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 10:07"]
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 09:28"]
Tänään tällaista:
"Vastaanotolla parit saavat Maaretilta tehtävän, jossa heidän täytyy värittää piirroshahmon kehonosia eri värein sen mukaan, millaista kosketusta he kullekin alueelle kaipaavat."
[/quote]
Kiusallista! Kiva noille osallistujille.. luottivat varmaan siihen, että seksiasioista ei tarvi kameran edessä jutella, kun viime kaudellakaan ei puhuttu asiasta mitään. Nyt sitten joutuu piirteleen että mihin haluaa kosketusta jne.
[/quote]
No eiköhän niille osallistujille olla tuotantoyhtiön puoleltakin kerrottu, mitä voi olla luvassa. Jos tollaseen ohjelmaan lähtee, niin kai voi olettaa seksuaalisuuttakin aiheena jotenkin käsiteltävän? Sinänsä en tiedä kuinka järkevältä toi Maaretin tehtävä kuulostaa...
Tästä jaksosta jäi mieleen kuinka ihanan onnelliselta ja ihastuneelta Tanja vaikutti kertoessaan siitä, miten oli keskellä yötä palannut sänkyyn nukkumaan ja Roni oli noussut ja ollut ihan "pusipusi". Noista kameralle näytetyistä jutuista tulee käsitys, että Roni on aika läheisyydenkipeä, mikä ei ole ollenkaan huono juttu.
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 12:45"]
Mä veikkaan, että Marin epävarmuus johtuu siitä, ettei Jouni olekaan se oikea. Miettikääpä ite, jos joutuisitte naimisiin ihmisen kanssa, josta tulis huonot vibat vaikka kaiken pitäis olla kunnossa. Saattaisin itsekin toimia itselleni epätyypillisesti.
[/quote]
Eikös tämän ohjelman idea ole nimenomaan selvittää, onnistuuko järjestetty avioliitto.
Mutta juu, minustakin tuntuu, että Marin epävarmuus ja skeptisyys kärjistää hänen käytöstään.
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 13:12"]
[/quote]
Minä muistelen, että Mari oli nimenomaan positiivisesti yllättynyt Jounin ulkonäöstä, että ainakin on komea, vai mitä sanoikaan ystävälleen.
Se kasvojentunnistushommeli on Katsomossa klipissä "kuinka sinkut pärjäsivät Mikaelin testissä".