Ensitreffit alttarilla OFFICIAL
Kommentit (3683)
Minusta Jounista ja Marista vÀlittyy kumma ristiriita. Molemmat selvÀsti tykkÀÀ toisensa lÀheisyydestÀ ja joku yhteyskin heidÀn vÀlillÀÀn tuntuu olevan. Harmittaa, ettÀ homma tuntuu kaatuvan johonkin sellaiseen, mikÀ ei ainakaan minulle noissa TV-kohtauksissa vÀlity. Tuntuu, ettÀ Marin pitÀisi rentoutua jotenkin...Jouni on minusta symppis. TÀÀ oli nyt sitten vaan mun mielipide.
Antti ei ole oma itsensÀ. Jotain jÀnnÀÀ hÀilyvyyttÀ siinÀ on. Olen aistivinani, ettÀ myös Mari sen jollain tasolla tajuaa..
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 22:15"]
Jos minÀ olisin ollut siippani kanssa Maaretilla tekemÀssÀ sitÀ vÀritystehtÀvÀÀ niin olisin lÀbÀllÀ vÀrittÀnyt haarovÀlin kirkkaanpunaisella ja muuten jÀttÀnyt kokonaan vÀrittÀmÀttÀ. Siippaa olisin kannustanut samaan, kikkeli kirkkaan punaiseksi.
[/quote]
Noista Roni oli ainoa, joka olis kehdannut vÀrittÀÀ kikkelin edes hennon vaaleanpunaiseksi, muut ohittivat koko alapÀÀn hÀveliÀÀsti.
Miksi kun mari meni ystÀvÀlleen(?) kylÀÀn, tÀmÀ ystÀvÀ laittoi varmuusketjun heti kun mari oli pÀÀssyt sisÀlle? :-D vainoajia?
Ăskeiseen: Siis SARI piti olla tuossa lopussa..
TÀmÀn jakson jÀlkeinen pika-analyysi:
Tanjalla ja Ronilla synkkaa ja niillÀ on hauskaa, mutta kipinÀ puuttuu edelleen. Luulen, ettÀ jÀÀvÀt kyllÀ kavereiksi. Tanja haluaisi ehkÀ enemmÀnkin, mutta Roni haluaa jatkaa metsÀstystÀ.
Sari alkaa pikkuhiljaa kyllÀstyÀ jees-Anttiin, kun arki etenee. SelvÀÀ nalkutusta jo ilmassa. Ero tulee, koska Sari niin haluaa. Antille tulee tÀytenÀ yllÀtyksenÀ.
Marilla ja Jounilla fyysinen kipinÀ löytyy, mutta luonteet ovat kaikesta yrittÀmisestÀ huolimatta liian erilaisia ja kumpikin joutuu tekemÀÀn liian paljon kompromisseja. Parhaat mahdollisuudet kuitenkin onnistua, edes jonkin aikaa.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 13:10"]
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 12:37"]
En yhtÀÀn ihmettele miksi tÀmÀ maa ja tÀmÀ keskustelu on pullollaan kyynisiÀ sinkkuja. Jos ylianalysoi kaiken niin varmasti kaikesta löytÀÀ vikaa. Hitto vie teidÀn elÀmÀ on varmaan kauheeta ku yksittÀisistÀ sanoistakin pohditte ettÀ onks kaupan komia kassa narsku vai potentiaalinen ex-mies..yhhhh ootte raskaita ihmisiÀ.
[/quote]
ja jos yleistetÀÀn, niin miehille ei kepaa kukaan nainen koska piiallakin luomi ja kulmakarvat. hui. myöskin hienoinenkin hoikkuuden yllÀpuolelle menevÀ paino tulkitaan ylipainoksi. on se kumma kun miehet metsÀstÀÀ missiÀ, vaikka itse on epÀkohtelias ja ylipainoinen penkkiurheilija. ja sitten toki marissa eli naisessa vikaa, kun jounista ei saa muuta irti kuin kainaloa ja hymistelyÀ...niin ja ei turhaan huolestuta narsistit, niin pahaa jÀlkeÀ ne jÀttÀvÀt jÀlkeensÀ...
[/quote]
Naisethan ne luomia yms haukkui! KyllÀ naiset nokittelee toisiaan eniten, miehille kelpaa kyllÀ.
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 21:22"]
Musta kuulostaa jotenkin pelottavalta, ettÀ Sari ja Antti noin yhteenhitsautuneita. MitÀ ne on tunteneet, 2 viikkoa? Plus Antti jotenkin vaan peilaa koko ajan Saria, onko sillÀ lainkaan omaa persoonaa?
[/quote]
TÀstÀhÀn Maaret yritti jo vÀhÀn huomauttaa. Harmi vaan, ettei Antti tainnut oikein tajuta.
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 12:39"]
USA:n versiossa puhuttiin seksiasioista ihan luontevasti ja mÀssÀilemÀttÀ. Suomen versiossa seksiÀ taas ei ole mainittu edes sivulauseessa, mikÀ on aika outoa, koska toimiva seksielÀmÀ on kuitenkin yksi hyvÀn suhteen peruspilareista.
[/quote]
No en nyt tiedÀ siitÀ Amerikan version luontevuudesta seksin suhteen... Vaugh ja Monet, jotka erosivat, kiljuivat toisilleen kameroiden edessÀ pÀÀ punaisena mm. seksiongelmista. Monet muisteli katkerana, ettÀ kun hÀn oli jalkaleikkauksen takia ollut toipilaana eikÀ siksi halunnut seksiÀ, Vaugh oli huomauttanut, ettÀ kyllÀhÀn tÀllÀ kÀdet kuitenkin toimii. En vÀlttÀmÀttÀ olisi halunnut tuotakaan kaikkea heidÀn lyhyestÀ yhteiselÀmÀstÀÀn tietÀÀ.
Antti koittaa niin kovasti miellyttÀÀ koko ajan. JÀnnÀ nÀhdÀ, miten kÀy sitten, kun syntyy joku konflikti..
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 21:36"]
Olen hÀmmentynyt. Tanja ja Roni vaikuttaa ihan yhteensopivilta...Kunhan Tanja vÀhÀn hellittÀisi.
[/quote]
Samaa kummastelen. Roni taitaa olla juuri niitÀ miehiÀ, joilla tÀytyy olla joku patistelemassa. Jos ei ole Àiti, on topakka tyttöystÀvÀ. Ei se nÀytÀ edes suuremmin pahastuvan Tanjan pomottamisesta.
Musta on myös ihan kiva, ettÀ Tanja ei yritÀ piilotella pedanttia luonnettaan. Tulepaahan rehellisesti selvÀksi, mitÀ on tarjolla ;)
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 21:42"]
Jounilla aina aurinkolasit hiuspantana :)
[/quote]
Olen koko ajan ajatellut, ettÀ karmea tukka. Onneksi Mari kuitenkin tykkÀÀ. Vakka ja kansi, selvÀsti!
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 22:29"][quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 21:42"]
Jounilla aina aurinkolasit hiuspantana :)
[/quote]
Olen koko ajan ajatellut, ettÀ karmea tukka. Onneksi Mari kuitenkin tykkÀÀ. Vakka ja kansi, selvÀsti!
[/quote]
Minusta tukka on hieno, paksu kuten Mari sanoi, kampaus vÀhÀn hassu.
Roni asuu FB:n mukaan VierumÀellÀ?
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 21:58"]
MinÀ tykkÀÀn Jounista. Jotenkin ymmÀrrÀn hÀnen temperamenttiaan ja luonnettaan ja muuta, ja sitÀ mitÀ hÀn sanoo. Toivottavasti Marikin malttaa ymmÀrtÀÀ ja nimenomaan olla kÀrsivÀllinen, kuten tuossa oli puheena. Minusta heidÀn keskustelunsa Maaretin sohvalla oli hyvÀ.
[/quote]
Keskustelu oli hyvÀ, paras kaikista pareista.
Mutta onhan tuo kaveri h i d a s. Mulla palais kÀÀmi jo alle vuorokaudessa.
Mari sanoi siellÀ Maaretin sohvalla, ettÀ Jouni ei vastannut ihan sitÀ mitÀ hÀn oli odottanut. Tuntuu, ettÀ Marilla on paljon valmiiksi asetettuja ajatuksia siitÀ miten asioiden pitÀisi olla ja millainen toisen pitÀisi olla. Ja sitten kun odotukset ei tÀsmÀÀ todellisuuden kanssa, menee pakka sekaisin. IkÀÀn kuin hÀneltÀ puuttuisi kyky istahtaa rauhassa katsomaan mitÀ tapahtuu, jos jÀttÀÀ ennakkoluulot kokonaan pois ja antaa hetken viedÀ. Antaisi enemmÀn tilaa Jounille ja katsoisi mitÀ tapahtuu. Ihan herttainen nainen kumminkin. Jospa hÀnellÀ on huonoja kokemuksia taustalla..
HyvÀ, ettÀ Tanja ja Roni kuitenkin kÀvivÀt sen keskustelun tuntemuksistaan kuitenkin tuossa vaiheessa, ettei ihan viime metreillÀ vedetÀ mattoa toisen jalkojen alta. Mutta eiköhÀn heillÀkin vielÀ toivoa ole..
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 22:23"]
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 13:10"]
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 12:37"]
En yhtÀÀn ihmettele miksi tÀmÀ maa ja tÀmÀ keskustelu on pullollaan kyynisiÀ sinkkuja. Jos ylianalysoi kaiken niin varmasti kaikesta löytÀÀ vikaa. Hitto vie teidÀn elÀmÀ on varmaan kauheeta ku yksittÀisistÀ sanoistakin pohditte ettÀ onks kaupan komia kassa narsku vai potentiaalinen ex-mies..yhhhh ootte raskaita ihmisiÀ.
[/quote]
ja jos yleistetÀÀn, niin miehille ei kepaa kukaan nainen koska piiallakin luomi ja kulmakarvat. hui. myöskin hienoinenkin hoikkuuden yllÀpuolelle menevÀ paino tulkitaan ylipainoksi. on se kumma kun miehet metsÀstÀÀ missiÀ, vaikka itse on epÀkohtelias ja ylipainoinen penkkiurheilija. ja sitten toki marissa eli naisessa vikaa, kun jounista ei saa muuta irti kuin kainaloa ja hymistelyÀ...niin ja ei turhaan huolestuta narsistit, niin pahaa jÀlkeÀ ne jÀttÀvÀt jÀlkeensÀ...
[/quote]
Naisethan ne luomia yms haukkui! KyllÀ naiset nokittelee toisiaan eniten, miehille kelpaa kyllÀ.
[/quote]
kelpaa kelpaa, paitsi persjalkaiset, yli 25-vuotiaat, vÀhÀn pullukat, ylipainoiset, suomiÀmmÀt, tihrusilmÀt, pottunokat, pienitissiset, lattaperseiset, maantienvÀriset jne. jne. edellÀmainitut poimittu ihan miesten kommenteista.
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 22:00"]
Ronille sopisi rennompi nainen!
[/quote]
Tuskin. Ei se ressukka saisi mitÀÀn aikaiseksi. Roni on niitÀ kavereita, jotka luulee haluavansa punavuorelaisen silikoniblondin ja sitten vÀhÀn vanhempana tajuaa, ettÀ ihan hukkaan on mennyt kaikki vuodet ja nai kuitenkin jonkun sairaanhoitaja-Taijan Nummelasta ja hankkii viidessÀ vuodessa omakotitalon, perheauton ja kolme lasta.
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 22:28"][quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 21:36"]
Olen hÀmmentynyt. Tanja ja Roni vaikuttaa ihan yhteensopivilta...Kunhan Tanja vÀhÀn hellittÀisi.
[/quote]
Samaa kummastelen. Roni taitaa olla juuri niitÀ miehiÀ, joilla tÀytyy olla joku patistelemassa. Jos ei ole Àiti, on topakka tyttöystÀvÀ. Ei se nÀytÀ edes suuremmin pahastuvan Tanjan pomottamisesta.
Musta on myös ihan kiva, ettÀ Tanja ei yritÀ piilotella pedanttia luonnettaan. Tulepaahan rehellisesti selvÀksi, mitÀ on tarjolla ;)
[/quote]
Usein suhteissa kÀy, ettÀ nainen tykittÀÀ menemÀÀn persoonaansa mukauttamatta kosijaan. Mies katselee rauhassa, ja mukautuu tehden samalla omat johtopÀÀtöksensÀ. Miehen tunteet viilenee, ja lopettaa tapailun. Nainen jÀÀ ihmettelemÀÀn,miten tÀssÀ nÀin kÀvin, olin ainakin oma itseni...Vai oisko sittenkin kannattanut vÀhÀn edes yrittÀÀ miellyttÀÀ toista?
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 22:12"]
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 22:03"]
Voi Ronitti nyt jos rikot Tanjan sydÀmen!
[/quote]
EihÀn sille voi mitÀÀn, jos ei tarpeeksi oo tunteet syttyneet, mutta kesken leikin ei oikeen voi perÀÀntyÀ. Se on tosin ikÀvÀÀ, jos on antanut toisen ymmÀrtÀÀ, ettÀ tunteet ovat syvemmÀt kuin ovatkaan.
[/quote]
Niin kyllÀhÀn se Maaretin sohvallakin oli Tanja, joka sanoi hanakasti, ettÀ toivottavasti ollaan kolmen viikon pÀÀstÀkin vielÀ yhdessÀ. Roni oli vÀhÀn vaikeana eikÀ oikein saanut sanottua samaa.