Ensitreffit alttarilla OFFICIAL
Kommentit (3683)
Jenkkiversiossa puitiin seksiä enemmänkin. Minusta se oli kiusallista. On hyvä, että pariskunnat puhuvat ammattilaisten kanssa niistäkin asioista, mutta ei minusta katsojien tarvitse tietää heidän intiimejä juttujaan. Seksin osalta riittäisi sellainen yleinen asiantuntijalöpinä.
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 21:25"]
Äää. En lämpeäis tolle Antille. toi on pelottava mielistelijä
[/quote]
Kameleontti se on. Osaa tosi taitavasti uida naisten liiveihin, mutta yritäpä raaputtaa pinnan alle, ei onnistu. (Maaretkin huomasi!)
Maaret nimenomaan pyysi Anttia puhumaan omista tunteistaan/ajatuksistaan. Ekassa lauseessa jo Sari kokee...
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 21:24"]
TTU kuinka ärsyttävä tapa tuolla Jounilla on varoa sanomasta Marin oikeaa nimeä!!! Aivan kuin se olisi liian intiimiä ja Marista tulisi ihmisenä liian todellinen. Nyt on kyse vain vaimo & aviomies -leikistä.
[/quote]
Ihme jos kameramiehetkin eivät ole hermostuneet :D
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 21:28"]
Sari on juuri sellainen brunette edustusvaimo, joka on jokaisen bisnesmiehen unelmissa. Iltapukuunkin hyvin istuva hyvä kroppa, miellyttävä luonne, sosiaalisesti lahjakas, pukeutuu tyylikkäästi. Minäkin haluan joskus tuollaisen "helpon vaimon".
[/quote]
Sinähän tiedätkin näiden ohjelmaan kuvattujen pätkien perusteella kuinka helppo vaimo hän on/olisi :D
antista ei saa edelleenkään mitään irti. nytkin vain mietti, mitä sari ajattelee. tai uskaltaako sanoa jotain, kun sari tuossa. ja katoin samaa nukkuko se vaatteet päällä. ei taida olla duunii nyt, kun jäi himaan, oisko lomalla. mut ei mitään persnooaa, vaan myötäilee saria. ja värittekö ne vaan jotain käsiä mihin haluaa kosketusta? awkward...
Hyi hell tuo Mari, tykittää tykittää... Vaativa kontrollifriikki. Hyi. "venäläistä suklaata". Urpo eukko.
Tanjassa ärsyttää kaikki, nauru, puhetapa, kävelytyyli. On semmonne kylmän oloinen ihminen.
Olen hämmentynyt. Tanja ja Roni vaikuttaa ihan yhteensopivilta...Kunhan Tanja vähän hellittäisi.
Toi pleikkarijuttu oli ainoa hauska juttu mitä Tanja on sanonut tähän asti.
Oi miten lutuisia nöpönaamoja nuo Roni ja Tanja tässä jaksossa <3
Olenko ainoa, jota ei kukaan ärsytä? Ihan tavallisia ihmisiähän he kaikki ovat. Ei teistä kukaan ole täydellinen ja televisiossa monesta teistä löytyisi sellaisia ärsyttäviä piirteitä, mitä ette itse huomaa.
Oho, Roni yllätti Maaretin vastaanotolla. Puhui paljon fiksummin mitä odotin. Tosiaan tuntuu, että Tanjan ja Ronin kemiat on alkanut kuplia, huumoria & kipinää riittää! Tosi yllättäen noussut mun suosikkipariksi.
Antti ja Sari<3 tulee kestämään. Jos olisin mies ihastuisin ehdottomasti Sariin. Viehättävä, herkkä nainen.
Heh heh ootte niin katkeria kun ette oo kohdannut tollasta sielujen sympatiaa, mitä Sarin ja Antin välillä on. Oon erinomainen ihmistuntija ja toi juttu tulee kestämään hyvinhyvin pitkään. Muut taas ei.
Antilla on kieltämättä aika herkän söpö hymy. Mut liian myötäilevä, liian liian.