Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ensitreffit alttarilla OFFICIAL

Vierailija
01.09.2015 |

Keskustelua tänne!

Kommentit (3683)

Vierailija
1401/3683 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaivaannuttaa jo valmiiksi tuo ensi viikon piirrä ja arvaa tehtävä maaretin luona :O iha ok jos kamerat ois sammutettu siksi aikaa mutta piirtääppä siinä sitten koko kansan silmien alla että tuohon rapsutuksia ja tuohon hipsutuksia. Tulis itsellä tossa maaretin sohvalla kameroiden suristessa semmone fiilis et terveisiä vaan äitille ja isille ja kavereille 

Vierailija
1402/3683 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon varmaan sitten vähän kummajainen, mut mä nään, että kaikki parit voivat jopa onnistua. Kaikilla tuntuu olevan omanlaista kipinää välillä ja erityisesti ootan, että Mari ja Jouni pääsee kotioloihin, jolloin uskon, että heillä juttu vasta pääsee kunnolla kehittymään. Jouni katsoo Maria siihen malliin virnuilevasti, että tunteita on, mutta hän ei ehkä uskalla paljastaa niitä vielä häämatkalla tapahtuneiden Marin töksäytysten vuoksi.

Tanja on kyllä tomera ja napakka, mutta myös hyvin pidättyväinen ja miettii selvästi, mitä haluaa kameroille näyttää. Kunhan hän vähän malttais hillitä nalkutustaan, Roni kyllä lämpenee.. :)

Sari ja Antti oli jo ennenkuin heidät vihittiin match made in heaven. Ihan kuin seuraisi vanhaa avioparia. Heidän uskon varmiten pysyvän yhdessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1403/3683 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan kukaan huomannut Antin mittavia tatuointeja kummassakin kädessä, siis tosi tummat, mutta eivät näy pitkän paidan kanssa? Kertooko ihmisestä jotakin...

Vierailija
1404/3683 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 09:49"]

Onkohan kukaan huomannut Antin mittavia tatuointeja kummassakin kädessä, siis tosi tummat, mutta eivät näy pitkän paidan kanssa? Kertooko ihmisestä jotakin...

[/quote]Tatuoitu mies ei ole aviomiesmateriaalia. Vanha palstatotuus. On siinä toki totuuden siementäkin. Miksi akateeminen, menestyvä ja fiksu Sari tyytyisi tatuoituun?

Vierailija
1405/3683 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne Sarin helmikorvakorut on todella kauniit ja sopii hyvin hänen kasvoilleen ja hiuksilleen!

Vierailija
1406/3683 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 10:53"]

Ne Sarin helmikorvakorut on todella kauniit ja sopii hyvin hänen kasvoilleen ja hiuksilleen!

[/quote]

Ne on kyllä vähän liian isot. Niin kuin hänen hampaansa.

Vierailija
1407/3683 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 10:57"]

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 10:53"]

[/quote]

Ne on kyllä vähän liian isot. Niin kuin hänen hampaansa.

[/quote]

Ne korvikset näyttävät sellaisilta väärinpäin puetuilta tuplahelmikorvakoruilta. Hampaat ovat kyllä ihan sopivat.

Vierailija
1408/3683 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 18:15"]Ämmät elää jonkun tv ohjelman hengessä niin tosissaan et jää mies ja varsinkin lapset hoitamatta kun täällä pitää yötä päivää kommentoida tv-parien elämää.ruvetkaa jo elämään omaa elämäänne. Niin nuo tv-paritkin tekevät. Voe vie. Nyyh nyyh oi Olli oi Antti jne. Voi hyvää päivää eukot
[/quote]

Hehhehheee, mitäs sää sitten täällä teet?? :D

Vierailija
1409/3683 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 10:40"]Tatuoitu mies ei ole aviomiesmateriaalia. Vanha palstatotuus. On siinä toki totuuden siementäkin. Miksi akateeminen, menestyvä ja fiksu Sari tyytyisi tatuoituun?

[/quote]

Ja millähän perusteella?

Vierailija
1410/3683 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 13:46"]Sekä viime tuottarilla että nyt kaikki miehet ovat minun makuuni, mutta Antti kuitenkin kirkkaasti yli muiden. Kyllä on kuola valunut tasapuolisesti molemmista suunpielistä ja sukat pyörineet jaloissa aina kun hän on vähänkin kuvissa vilahtanut. Myös Roni ja Jouni ovat komeita, mutta eivät ollenkaan niin veretseisauttavia kuin Antti.

[/quote]

Antti "veretseisauttava"??

Esim. oma mieheni on kirkkaasti Anttia paremman näköinen suomalaismies, eikä hänkään objektiivisesti arvioiden vielä ole mikään veretseisauttava (omissa silmissä nyt toki, mutta se johtuukin persoonallisuudesta enemmän kuin ulkonäöstä). Antti on hieman keskimääräistä mukavamman näköinen, siivo perusmiekkonen. Ei mitään hurjan spesiaalia tai veretseisauttavaa. Eikä sellaista ole myöskään kahdessa muussa ohjelman miehessä. Kaikki toki mukiinmeneviä ja ok. Ronilla ehkä eniten mallimaisuutta kasvoissa ja vartalossa, ja onhan hän noista nuorinkin, mutta en nyt häntäkään vielä veretseisauttavana pitäisi.

Vierailija
1411/3683 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä tuon yhden rouvan tyyli töksäytellä totuuksia, koska "nyt vaan oon suorapuheinen". Minua kummastuttaa, että jotkut ottavat itselleen oikeuden käyttäytyä miten sattuu. Epäkohteliaisuus ei ole luonteenpiirre. Kaikilla on huonoja päiviä, mutta kohteliasta ja kaunista käytöstä voi olettaa puolisoltaan. Ei mikään ihme että miehellä menee kiinnostus heti alkuvaiheessa, kun on tuollainen tyyli.

Vierailija
1412/3683 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 22:59"][quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 22:47"]

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 22:35"]

täällä on pakko olla antti itse. häntä kehuvien viestien tyyli on aivan liioittelevaa, että joku oikeasti kirjoittaisi noin. tai sitten provoilija. ihan vinkiksi, että jos haluaa vaikuttaa aidolta niin rajoittaa sen pariin normaaliin kehuun eikä sellaisiin että saa vaikuttamaan hullulta. 

antin myyntimiespuhe häissä sai heti vaivautumaan ja mitään aitoa ei hänestä ole irronnut. no katsotaan, miten etenee, että tuleeko sieltä jotain aitoa. sekin kun sari itki siellä häämatkalla niin antin katseet oli paljon puhuvat, mutta ei kuitenkaan sanonut todellisia ajatuksiaan. sama kun kertoi heti kodikseen. hälytys alkaa kyllä heti, kun toista tunetmatta alkaa sanomaan juuri niitä asioita mitä toinen haluaakin kuullä. vielä kun toinen on aivan kynnysmatto ja kärsinyt edellisistä suhteistaan, niin huh.

hassua, kun aikaisemmin joku sanoi että tuntee hänet töissä ja ei todellakaan ole sellainen kuin täällä kuvailtu. no tottakai on työminä, mutta ei kukaan tiedä millainen on parisuhteessa. vielä johtoasemissa (no kuinkahan "johtoasemissa"..) niin sellaiset on tutkimustenkin mukaan narsisteja. ja en siis sano, että antti on, vaan että ei me myöskään tiedetä etteikö olisi. 

[/quote]

Niin, sinä valitettavasti vaikutat juuri Antin eksältä, joka ei millään kestä katsoa kun Anttia kehutaan. Lienet ollut enemmältikin äänessä tuolla aiemminkin.

En voi sille mitään, etkä sinäkään voi, että Antti vaan sattuu olemaan aivan superseksikäs mies, ainakin suuren osan naisista mielestä. 

http://www.mtv.fi/lifestyle/ohjelmat/ensitreffit-alttarilla/uutiset/artikkeli/naiskatsojat-ihastuivat-ensitreffit-alttarilla-anttiin-mista-noita-miehia-loytyy/5325136

Vaikutelma on syntynyt yksinomaan television perusteella, emme tunne sinun kaunasi aiheita. Mutta jos täällä häntä jatkuvasti mustamaalaat, olisi hyvin asiallista se kertoa. Vaikutat hyvin tarkoitushakuiselta.

Minusta esim. puhe häissä ei ollut sen kummemmin falski, vähän kankea vain. Ennalta opeteltu ja tilanne tv-kameroiden edessä jännittävä.

[/quote]

jep tämä vastaus varmistaa että antti itse. en todellakaan ole antin eksä, vaan olen aikaisemmin kirjoittanut ronttipleijeristä. hassua ettet kestä että täällä on muitakin ihmisiä jotka eivät pidä antista ja ei todellakaan olla kaikki anin eksiä :D. ihan toisella suunnalla asun ja olen ihan liian nuori. ei mulla mitään anttia vastaan ole, senkus ihmiset pitää. ihmettelin vaan näitä ylikehuvia vistejä, jotka eivät voi olla aitoja tai sitten on joku totaalisesti päästä sekasin. ei tuntemattomiin julkkiksiin noin hullaannuta, ettei muka koskaan ole tullut komeampaa miestä vastaan...

mutta ihan miten vaan. saa sitä mielipiteensä olla niinkuin sinulla vaikka ei mitään henkilökohtaista olisikaan :D
[/quote]
Tää lahti on nii pieni kaupunki että onhan tuo Antti tääl mainetta tehny just kovana playerinä.Ja jätetty se on monesti, syitä en tiiä? En ite järin komeena pidä mutta jokaisella makunsa:D

Vierailija
1413/3683 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 18:38"]

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 13:46"]Sekä viime tuottarilla että nyt kaikki miehet ovat minun makuuni, mutta Antti kuitenkin kirkkaasti yli muiden. Kyllä on kuola valunut tasapuolisesti molemmista suunpielistä ja sukat pyörineet jaloissa aina kun hän on vähänkin kuvissa vilahtanut. Myös Roni ja Jouni ovat komeita, mutta eivät ollenkaan niin veretseisauttavia kuin Antti.

[/quote]

Antti "veretseisauttava"??

Esim. oma mieheni on kirkkaasti Anttia paremman näköinen suomalaismies, eikä hänkään objektiivisesti arvioiden vielä ole mikään veretseisauttava (omissa silmissä nyt toki, mutta se johtuukin persoonallisuudesta enemmän kuin ulkonäöstä). Antti on hieman keskimääräistä mukavamman näköinen, siivo perusmiekkonen. Ei mitään hurjan spesiaalia tai veretseisauttavaa. Eikä sellaista ole myöskään kahdessa muussa ohjelman miehessä. Kaikki toki mukiinmeneviä ja ok. Ronilla ehkä eniten mallimaisuutta kasvoissa ja vartalossa, ja onhan hän noista nuorinkin, mutta en nyt häntäkään vielä veretseisauttavana pitäisi.

[/quote]

Veretseisauttava ei tarkoitakaan minulle "mallimaisuutta", ei sinne päinkään, vaan jotain aivan muuta todella lumoavaa ominaisuutta miehessä. Jotain miehekkän raamikkuuden ja herkkyyden, sekä sopivan roson yhdistelmää. En edes osaa sitä kuvailla, mutta kyllä se tulee myös sisältäpäin, lämpönä silmiin ja eleisiin jne. Onhan niitä tunnetusti monia sellaisia miehiä, jotka naiset ovat kokeneet todella hurmaaviksi, mutta jotka todellakaan eivät ole olleet ulkonäöltään mitään malleja tai hollywood-tähtiä. Esimerkiksi John Kennedy tai Bill Clinton (vähän huono esimerkki kun taisi olla muuten täysi urpo) ja on niitä muitakin.

En ole pitkään aikaan tavannut miesrintamalla minuun noin suuren vaikituksen tehnyttä habitusta, kuin Antilla ja kai siinä jokin yleistettävyyskin on kun oli aiheesta ihan juttukin tehty. Eli että "Antti hurmasi naiset" tms.

Vierailija
1414/3683 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 13:46"][quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 21:34"]

Antti, komea?!?? Huippuseksikäs?!!? Joo, ihan sympaattisen ja kivan oloinen minunkin mielestäni ja myös miellyttävän näköinenkin, mutta että joku yyyber-komistus, ei nyt sentään... Kertoo vaan siitä, että Suomessa ei oikein ole sellaisia tosi tosi komeita miehiä kuten Euroopassa ja Jenkeissä vaikkapa.

[/quote]

No johan höpöjät!

Euroopassa riittää kyllä miljoonittain tummaa, ruskeasilmäistä käkkäräpäätä, mutta ovat ensinnäkin kaikki samannäköisiä. Ja esimerkiksi pitkää miestä saa heistä tikulla etsiä. Olen ollut siinä ymmärryksessä, että heidän ulkonäkönsä erityinen ihannoiminen kuuluu yleensä johonkin esipuberteettiin tai jos ilmenee myöhemmässä ikävaiheessa, niin on tyypillistä korkeintaan joillekin hottiksille tai BB- julkkiksille. Onni heille, noita lemmenjanoisia karvarintarantapoikia kun riittää jokaiselle skandinaavinaiselle, ikään ja ulkonäköön katsomatta kumpaankin käsipuoleen omansa ja vielä pari ekstraa kaupan päälle.

Toista se on iso ja komea  skandinaavi, olkoon vaikka kuinka maantienvärinen, tai siis ristiverinen. Omat suomipojatkin on niin komeita, että täällä kyllä silmäniloa riittää. Ulkonäön puolesta mulle kelpaisi hyvin myös ruotsalainen, norjalainen tai tanskalainen. Venäläismiehetkin on monesti komeita.

Sekä viime tuottarilla että nyt kaikki miehet ovat minun makuuni, mutta Antti kuitenkin kirkkaasti yli muiden. Kyllä on kuola valunut tasapuolisesti molemmista suunpielistä ja sukat pyörineet jaloissa aina kun hän on vähänkin kuvissa vilahtanut. Myös Roni ja Jouni ovat komeita, mutta eivät ollenkaan niin veretseisauttavia kuin Antti.
[/quote]

Kreisi leidi. Olet varmaan tosi puutteessa tai jotain.

Vierailija
1415/3683 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 19:40"]

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 13:46"][quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 21:34"] Antti, komea?!?? Huippuseksikäs?!!? Joo, ihan sympaattisen ja kivan oloinen minunkin mielestäni ja myös miellyttävän näköinenkin, mutta että joku yyyber-komistus, ei nyt sentään... Kertoo vaan siitä, että Suomessa ei oikein ole sellaisia tosi tosi komeita miehiä kuten Euroopassa ja Jenkeissä vaikkapa. [/quote] No johan höpöjät! Euroopassa riittää kyllä miljoonittain tummaa, ruskeasilmäistä käkkäräpäätä, mutta ovat ensinnäkin kaikki samannäköisiä. Ja esimerkiksi pitkää miestä saa heistä tikulla etsiä. Olen ollut siinä ymmärryksessä, että heidän ulkonäkönsä erityinen ihannoiminen kuuluu yleensä johonkin esipuberteettiin tai jos ilmenee myöhemmässä ikävaiheessa, niin on tyypillistä korkeintaan joillekin hottiksille tai BB- julkkiksille. Onni heille, noita lemmenjanoisia karvarintarantapoikia kun riittää jokaiselle skandinaavinaiselle, ikään ja ulkonäköön katsomatta kumpaankin käsipuoleen omansa ja vielä pari ekstraa kaupan päälle. Toista se on iso ja komea  skandinaavi, olkoon vaikka kuinka maantienvärinen, tai siis ristiverinen. Omat suomipojatkin on niin komeita, että täällä kyllä silmäniloa riittää. Ulkonäön puolesta mulle kelpaisi hyvin myös ruotsalainen, norjalainen tai tanskalainen. Venäläismiehetkin on monesti komeita. Sekä viime tuottarilla että nyt kaikki miehet ovat minun makuuni, mutta Antti kuitenkin kirkkaasti yli muiden. Kyllä on kuola valunut tasapuolisesti molemmista suunpielistä ja sukat pyörineet jaloissa aina kun hän on vähänkin kuvissa vilahtanut. Myös Roni ja Jouni ovat komeita, mutta eivät ollenkaan niin veretseisauttavia kuin Antti. [/quote] Kreisi leidi. Olet varmaan tosi puutteessa tai jotain.

[/quote]

Anttiin on ihastunut moni muukin. Ei tarvitse olla puutteessa eikä kovin kreisikään. Antti nyt vaan on aika poika.

Vierailija
1416/3683 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 11:59"]Olen itse tehnyt vuosia provisiopalkkaista face-to-face-myyntityötä, ja siinä kyllä kehittyy taito lukea toista ihmistä ja vetää oikeista langoista, joten en yhtään ihmettele, miten Antti saa Sarin sukat pyörimään jaloissa. Se on vieläpä sitä helpompaa, mitä ilmeisempää on, että toinen on sulaa vahaa käsissäsi. Mielestäni vasta aika näyttää, onko sulavan käytöksen ja pintaempatian alla lisää sitä samaa, vai alkaako esiin tulla jotain muutakin, kun alun tsemppausvaihe vaihtuu normiarkeen. Ja sanokaa vaan ennakkoluuloiseksi, mutta tuo itsensäkorostusta huutava tatskojen määrä ei minusta oikein synkkaa siihen kuvaan, jonka Antti itsestään tällä hetkellä antaa.
[/quote] Mäkin mietin aluksi, et Antti on lievästi feikin ja lipevän oloinen. Mut ei siihen välttämättä mitään narskua tarvita, voi olla et jännittää ja sitten vahingossa välillä valuu niihin myyntikikkoihin mitkä tietää osaavansa. Voi olla, et onkin ihan hyvä tyyppi kun rentoutuis vähän. Itsekin oon myyntityössä, mut koskaan en vapaalla tee "myyntiä" ja onkin ehkä alan vaihto edessä...

Vierailija
1417/3683 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen juuri samaa mieltä voi jos saisin tuollaisen miehen kuin Antti :( tekisin miltei mitä vain!!

[/quote]

Veretseisauttava ei tarkoitakaan minulle "mallimaisuutta", ei sinne päinkään, vaan jotain aivan muuta todella lumoavaa ominaisuutta miehessä. Jotain miehekkän raamikkuuden ja herkkyyden, sekä sopivan roson yhdistelmää. En edes osaa sitä kuvailla, mutta kyllä se tulee myös sisältäpäin, lämpönä silmiin ja eleisiin jne. Onhan niitä tunnetusti monia sellaisia miehiä, jotka naiset ovat kokeneet todella hurmaaviksi, mutta jotka todellakaan eivät ole olleet ulkonäöltään mitään malleja tai hollywood-tähtiä. Esimerkiksi John Kennedy tai Bill Clinton (vähän huono esimerkki kun taisi olla muuten täysi urpo) ja on niitä muitakin.

En ole pitkään aikaan tavannut miesrintamalla minuun noin suuren vaikituksen tehnyttä habitusta, kuin Antilla ja kai siinä jokin yleistettävyyskin on kun oli aiheesta ihan juttukin tehty. Eli että "Antti hurmasi naiset" tms.

[/quote]

Vierailija
1418/3683 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ei ole miestä eikä lapsia vielä - olenhan vasta 19 vuotta,

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 20:20"]

Olen juuri samaa mieltä voi jos saisin tuollaisen miehen kuin Antti :( tekisin miltei mitä vain!!

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Vierailija
1419/3683 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko aloittaa uuden ketjun / uusi jakso ettei tarvi selata näitä 60 sivua?

Vierailija
1420/3683 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 20:22"]

Voisko aloittaa uuden ketjun / uusi jakso ettei tarvi selata näitä 60 sivua?

[/quote]

Ei kantsi. Tää on hyvä. Yhdellä klikkauksella pääsee loppuun. Pakkoko sun on koko ajan selata kaikkia kuuttakymmentä sivua?