Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Ensitreffit alttarilla OFFICIAL

Vierailija
01.09.2015 |

Keskustelua tÀnne!

Kommentit (3683)

Vierailija
2161/3683 |
05.10.2015 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 09:35"]Naurattaa miten tÀÀllĂ€ muuttuu ÀÀni kellossa joka jakson jĂ€lkeen. Ensin Roni oli playeri tissitauluineen, sitten aika ihana, sitten tosi tosi ihana ja puolet mammoista oli ihastunut, nyt yksi kommentti siitĂ€ miten miettii tunteeko edes vetoa Tanjaan ja epĂ€ily johtuisiko fyysisistĂ€ seikoista, niin heti on taas teini, ruma, surkea kroppa, pinnallinen, amis ja kuraa koko mies.  :D 
[/quote]

KyllÀ roni nÀytti todellisen karvansa jo ekassa jaksossa.
NimimerkillÀ En ole kokenut tuota ihkuvaihetta

Vierailija
2162/3683 |
05.10.2015 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 15:08"]

EihĂ€n Mari edes ole kunnolla suora, vaan vihjailee ja piikittelee. Vaikka nyt joku "eipĂ€ ole tullut lisÀÀ runoja, mitĂ€hĂ€n tĂ€stĂ€ pitĂ€isi ajatella". EihĂ€n tuo ole suoraa nĂ€hnytkÀÀn! Suoraa (ja samalla positiivisempaa) olisi ollut sanoa "oli mukavaa kun teit sen runon, kaipaisin niitĂ€ enemmĂ€nkin". 

[/quote]

Niin, totta tÀmÀkin. Viittasin tuossa aiemmin tuolla "suoruudella" siihen, ettÀ Mari itse sanoi olevansa suorapuheinen. Piiloveetuiluahan tuo on, mitÀ hÀn harrastaa. Tai sitten tosissaan jÀnnittÀÀ kameroita, ja ajattelee olevansa jotenkin nokkelampi kuin onkaan.

Joka tapauksessa tunnen muitakin tĂ€mĂ€n tyyppisiĂ€ ihmisiĂ€, jotka ovat nĂ€itĂ€ "minĂ€hĂ€n en sitten yritĂ€ miellyttÀÀ ketÀÀn" -tyyppejĂ€. Aika raskasta porukkaa

(Kuka aikuinen ihminen ylipÀÀtÀÀn jaksaa valittaa jostain magneeteista jÀÀkaapin ovessa. Saati sitten yrittÀÀ tulkita niistÀ jotain. )

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2163/3683 |
05.10.2015 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 15:40"][quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 14:25"]

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 12:35"]

Itse olen hĂ€keltyneenĂ€ katsonut Tanjan posmottamista ja Roniin kohdistuvaa jatkuvaa piikittelyĂ€. Milloin on pytyn kansi vÀÀrin, milloin astianpesukone tĂ€ytetty vÀÀrin, milloin HelsingissĂ€ asuminen on huono juttu...Koko ajan tekee numeroa toisen huonoina pitĂ€mistÀÀn teoista tai piirteistĂ€. En ihmettele ollenkaan, ettei Roni pysty tuntemaan fyysistĂ€ vetoa tuollaista kylmĂ€kiskoista, virheitĂ€ osoittelevaa naista kohtaan. HyvĂ€ siis ettĂ€ sanoo asian ÀÀneen eikĂ€ haudo sisĂ€llÀÀn, ei ainakaan anna toiselle liian ruusuista kuvaa yhteisen tulevaisuuden mahdollisuudesta jos sitĂ€ ei ole. 

[/quote]

Mut Roni vois sitten sanoa, ettÀ vika on Tanjan nalkuttamisessa (tai kohteliaammin sanoa, ettÀ heidÀn luonteensa eivÀt ole yhteensopivat tms.), eikÀ jÀttÀÀ Tanjaa siihen kÀsitykseen, ettei hÀn kelpaa, koska ei ole silikoniblondi.

[/quote]

MistÀ ME tiedetÀÀn mitÀ se Roni edes on sanonut? MistÀ sinÀ tiedÀt mitÀ he ovat esim. kahdestaan, kameroiden poissaollessa jutelleet? EhkÀ Tanjan on vaan psykologisesti ns. helpompi kÀsitellÀ ulkonÀköönsÀ liittyvÀt asiat kuin omaan luonteeseensa?

Kaikki spekulaatiot tÀÀllĂ€ liittyy nyt puhtaasti siihen, ettĂ€ Roni ennakkomainoksessa sanoo ettei tunne vetoa Tanjaa kohtaan ja sitten Tanja mĂ€rehtii miten hĂ€n ei koe olevansa Ronin naismaun kaltainen. Vetovoima rakentuu monista eri asioista, ei ainoastaan ulkoisista seikoista. 
[/quote]

Roni sanoo siinÀ klipissÀ, ettÀ he tulevat todella hyvin toimeen keskenÀÀn. Sitten hÀn sanoo, ettei vetovoimaa kuitenkaan ole, ettÀ tanja on kropaltaan ja ulkonÀöltÀÀn niin erilainen kuin aikaisemmat. NÀin sanoessaan ymnÀrtÀisin, ettÀ hÀn tarkoittaa vetovoiman puutteen johtuvan juuri ulkonÀöstÀ. Eli kÀytÀnnöstÀ tissien ja blondien puutteesta.

Vierailija
2164/3683 |
05.10.2015 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 17:30"]

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 15:40"][quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 14:25"] [quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 12:35"] Itse olen hĂ€keltyneenĂ€ katsonut Tanjan posmottamista ja Roniin kohdistuvaa jatkuvaa piikittelyĂ€. Milloin on pytyn kansi vÀÀrin, milloin astianpesukone tĂ€ytetty vÀÀrin, milloin HelsingissĂ€ asuminen on huono juttu...Koko ajan tekee numeroa toisen huonoina pitĂ€mistÀÀn teoista tai piirteistĂ€. En ihmettele ollenkaan, ettei Roni pysty tuntemaan fyysistĂ€ vetoa tuollaista kylmĂ€kiskoista, virheitĂ€ osoittelevaa naista kohtaan. HyvĂ€ siis ettĂ€ sanoo asian ÀÀneen eikĂ€ haudo sisĂ€llÀÀn, ei ainakaan anna toiselle liian ruusuista kuvaa yhteisen tulevaisuuden mahdollisuudesta jos sitĂ€ ei ole.  [/quote] Mut Roni vois sitten sanoa, ettĂ€ vika on Tanjan nalkuttamisessa (tai kohteliaammin sanoa, ettĂ€ heidĂ€n luonteensa eivĂ€t ole yhteensopivat tms.), eikĂ€ jĂ€ttÀÀ Tanjaa siihen kĂ€sitykseen, ettei hĂ€n kelpaa, koska ei ole silikoniblondi. [/quote] MistĂ€ ME tiedetÀÀn mitĂ€ se Roni edes on sanonut? MistĂ€ sinĂ€ tiedĂ€t mitĂ€ he ovat esim. kahdestaan, kameroiden poissaollessa jutelleet? EhkĂ€ Tanjan on vaan psykologisesti ns. helpompi kĂ€sitellĂ€ ulkonĂ€köönsĂ€ liittyvĂ€t asiat kuin omaan luonteeseensa? Kaikki spekulaatiot tÀÀllĂ€ liittyy nyt puhtaasti siihen, ettĂ€ Roni ennakkomainoksessa sanoo ettei tunne vetoa Tanjaa kohtaan ja sitten Tanja mĂ€rehtii miten hĂ€n ei koe olevansa Ronin naismaun kaltainen. Vetovoima rakentuu monista eri asioista, ei ainoastaan ulkoisista seikoista.  [/quote] Roni sanoo siinĂ€ klipissĂ€, ettĂ€ he tulevat todella hyvin toimeen keskenÀÀn. Sitten hĂ€n sanoo, ettei vetovoimaa kuitenkaan ole, ettĂ€ tanja on kropaltaan ja ulkonÀöltÀÀn niin erilainen kuin aikaisemmat. NĂ€in sanoessaan ymnĂ€rtĂ€isin, ettĂ€ hĂ€n tarkoittaa vetovoiman puutteen johtuvan juuri ulkonÀöstĂ€. Eli kĂ€ytĂ€nnöstĂ€ tissien ja blondien puutteesta.

[/quote]

just nĂ€in. miksi joillekin on niin vaikea ymmĂ€rtÀÀ, ettĂ€ roni todellakin voi olla noin ajattelematon Ă€lykÀÀpiö, ettĂ€ hĂ€nelle merkkaa blondius ja isot tissit paljon. 

ja tottakai ulkonÀön tulee olla viehÀttÀvÀ kumppanin mielestÀ, mutta jos on tarkat rajoituket, niin voi olla ettÀ se unelmien kumppani jÀÀ huomaamatta. en etsi baareista ulkonÀön perusteella kumppania (vaikka kÀyn sielÀ ehkÀ enemmÀn kuin keskiverto aikuinen), koska se on loputon suo, mutta kun oppii tuntemaan jonkun niin se hyvÀnnÀköisyyskin avautuu, vaikka ei ennen vÀlttÀmÀttÀ olisi kiinnittÀnytkÀÀn huomiota. no ehkÀ pitÀisi alkaa etsimÀÀn vaan tummia ja isomunaisia.

tÀssÀ iltasanomien artikkelista poimittuna ronin pinnallisuus

SelviÀÀ myös, ettÀ Ronilla on omat kriteerinsÀ kumppanin valinnassa. HÀn on vinon hampaan takia lÀhtenyt aiemmasta suhteesta hetkeksi karkuun.

http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1444016660316.html

aviomiesmatskua? ei todellakaan. toi miestyyppi on ensimmÀisenÀ pettÀmÀssÀ, kun vaimo on raskaana ja miehen mielestÀ lihoo...

Vierailija
2165/3683 |
04.10.2015 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Minusta Roni vaikuttaa sellaiselta perus amistollolta, joka ei pahuuttaan lyttÀÀ kumppanin ulkonÀköÀ, mutta jonka erotiikantaju rajoittuu pinnallisiin ulkonÀköihanteisiin. Muistaakseni Tanjallakin oli aika ulkonÀkökeskeisiÀ puheita alkujaksossa ja veikkaan, ettÀ heidÀn ÀlykkyystestinsÀ mÀtsÀsivÀt.

Vierailija
2166/3683 |
05.10.2015 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Sanoihan se Roni silloin hÀÀjaksossa heti vihkimisen jÀlkeen, ettÀ kyllÀ hÀnestÀ tuntuu, ettÀ tÀssÀ voisi olla se loppuelÀmÀn suhde. :)

Vierailija
2167/3683 |
05.10.2015 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vaaleeet miehet ja vaaleet naiset ne yhteen soppii. Tummat tummille ym.
Ite ruskeatukkaisena vaaleet miehet ei vetoa yhtÀÀn. Kerran oli blondi poikaystÀvÀ ja se tuntu jotenkin.. EpÀmiehwkkÀÀlle :D

Ei ees hirveesti tuu mieleen ristipareja, siis jos nainen on brunetti. Purkkiblondilla tosin monesti tummempi mies.

Vierailija
2168/3683 |
05.10.2015 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 21:08"]

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 15:40"][quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 14:25"] [quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 12:35"] Itse olen hĂ€keltyneenĂ€ katsonut Tanjan posmottamista ja Roniin kohdistuvaa jatkuvaa piikittelyĂ€. Milloin on pytyn kansi vÀÀrin, milloin astianpesukone tĂ€ytetty vÀÀrin, milloin HelsingissĂ€ asuminen on huono juttu...Koko ajan tekee numeroa toisen huonoina pitĂ€mistÀÀn teoista tai piirteistĂ€. En ihmettele ollenkaan, ettei Roni pysty tuntemaan fyysistĂ€ vetoa tuollaista kylmĂ€kiskoista, virheitĂ€ osoittelevaa naista kohtaan. HyvĂ€ siis ettĂ€ sanoo asian ÀÀneen eikĂ€ haudo sisĂ€llÀÀn, ei ainakaan anna toiselle liian ruusuista kuvaa yhteisen tulevaisuuden mahdollisuudesta jos sitĂ€ ei ole.  [/quote] Mut Roni vois sitten sanoa, ettĂ€ vika on Tanjan nalkuttamisessa (tai kohteliaammin sanoa, ettĂ€ heidĂ€n luonteensa eivĂ€t ole yhteensopivat tms.), eikĂ€ jĂ€ttÀÀ Tanjaa siihen kĂ€sitykseen, ettei hĂ€n kelpaa, koska ei ole silikoniblondi. [/quote] MistĂ€ ME tiedetÀÀn mitĂ€ se Roni edes on sanonut? MistĂ€ sinĂ€ tiedĂ€t mitĂ€ he ovat esim. kahdestaan, kameroiden poissaollessa jutelleet? EhkĂ€ Tanjan on vaan psykologisesti ns. helpompi kĂ€sitellĂ€ ulkonĂ€köönsĂ€ liittyvĂ€t asiat kuin omaan luonteeseensa? Kaikki spekulaatiot tÀÀllĂ€ liittyy nyt puhtaasti siihen, ettĂ€ Roni ennakkomainoksessa sanoo ettei tunne vetoa Tanjaa kohtaan ja sitten Tanja mĂ€rehtii miten hĂ€n ei koe olevansa Ronin naismaun kaltainen. Vetovoima rakentuu monista eri asioista, ei ainoastaan ulkoisista seikoista.  [/quote] Roni sanoo siinĂ€ klipissĂ€, ettĂ€ he tulevat todella hyvin toimeen keskenÀÀn. Sitten hĂ€n sanoo, ettei vetovoimaa kuitenkaan ole, ettĂ€ tanja on kropaltaan ja ulkonÀöltÀÀn niin erilainen kuin aikaisemmat. NĂ€in sanoessaan ymnĂ€rtĂ€isin, ettĂ€ hĂ€n tarkoittaa vetovoiman puutteen johtuvan juuri ulkonÀöstĂ€. Eli kĂ€ytĂ€nnöstĂ€ tissien ja blondien puutteesta.

[/quote]

Onhan ulkonĂ€kö paljon muutakin. Aivan perusjuttuhan on, ettĂ€ kukin tykkÀÀ jostakin ulkonÀöstĂ€ ja jostakin ei. Taustalla voi olla tiedostamaton halu löytÀÀ vanhempansa nĂ€köinen puoliso. SehĂ€n on tutkimuksissakin todettu yhdeksi mahdolliseksi vaikuttimeksi. TÀÀllĂ€ puhutaan rinnoista ja vaaleudesta  ikÀÀn kuin mitÀÀn muuta ei voisi olla, huoh..

Itse olen huomannut, ettĂ€ pidĂ€n isĂ€ni nĂ€köisistĂ€ miehistĂ€. Olen jo ihastunut kahteen sellaiseen. 

[/quote]

Totta. JĂ€rkytyin aikoinaan, kun nĂ€in mieheni Ă€idin nuoruudenkuvan. Oma kaksoisolentoni. Toisen kerran jĂ€rkytyin, kun poikani toi tyttökaverinsa kotiin nĂ€ytille. JĂ€lleen niin oma kaksoisolentoni, etten tiennyt itkeĂ€kö vai nauraa. 

Vierailija
2169/3683 |
05.10.2015 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 20:04"]

Vaaleeet miehet ja vaaleet naiset ne yhteen soppii. Tummat tummille ym. Ite ruskeatukkaisena vaaleet miehet ei vetoa yhtÀÀn. Kerran oli blondi poikaystÀvÀ ja se tuntu jotenkin.. EpÀmiehwkkÀÀlle :D Ei ees hirveesti tuu mieleen ristipareja, siis jos nainen on brunetti. Purkkiblondilla tosin monesti tummempi mies.

[/quote]

Minun silmÀÀni vaaleat viikingit miellyttÀvÀt tosi paljon, samoin tummanvaaleat (ns.maantien vÀriset). Tummatukkaiset taas eivÀt yleensÀ paljoakaan. Olen itse ruskeasilmÀinen ja luonnontummanruskeahiuksinen .. Eli teoriasi on kumottu :D

Vierailija
2170/3683 |
05.10.2015 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Maria ei voi kyllÀ kutsua aikuiseksi. JÀrkyttÀvÀ tyyppi ihmisenÀ..

Vierailija
2171/3683 |
05.10.2015 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

TÀÀllÀ on joku ronin naapurin tÀti tms, joka hokee tuota "vetovoiman puute johtuu vain luonteiden erilaisuudesta, klippi on leikattu niin ettÀ ronin syvÀllisimmÀt sÀkeet on varmasti leikattu pois, tanja on varmaan haukkunut ronin ulkonÀköÀ" :DD

Vierailija
2172/3683 |
05.10.2015 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 13:10"]

Palatakseni vielĂ€ Mariin; tĂ€ytyy kompata muutamaa muuta edellistĂ€ kommentoijaa siinĂ€, ettĂ€ tuollainen "suoraa sanominen" on todellakin vain huonoa kĂ€ytöstĂ€. Ja ihan missĂ€ vaiheessa parisuhdetta tahansa. Toiselle ei töksĂ€ytellĂ€ typeriĂ€ ei seurustelun alkuvaiheessa eikĂ€ seurustelun edetessĂ€, koska "satun nyt vaan olemaan tosi suora". 

TöksĂ€yttely ja suoruus on mielestĂ€ni rahvaanomaista ja typerÀÀ. Ihan sama kuin kiusaisi kavereitaan ja perustelisi sitĂ€ sitten, ettĂ€ "mĂ€ nyt muuten oon vaan tĂ€mmönen kiusaaja".

Itsekin olen suora (kuten tĂ€stĂ€ kommentistakin nĂ€kee), ja minulla, kuten kaikilla muillakin on mielipiteitĂ€ siisteydestĂ€, halittelusta, tuliaisista, ulkonÀöstĂ€, ja suurin piirtein kaikesta, mistĂ€ nyt mielipide voi olla. MinĂ€ ja monet muut vaan osataan pitÀÀ mölyt mahassa (nettipalstat poislukien ;) ). MielestĂ€ni "normaalit" ihmiset ei töksĂ€yttele tai vihjaile typeriĂ€ siitĂ€kÀÀn syystĂ€, ettĂ€ huomio noin pÀÀsÀÀntöisesti keskittyy asioiden positiivisiin puoliin. 

[/quote]TÀÀ oli jotenkin mielenkiintoinen. Eli olet suora, mutta pidĂ€t mölyt mahassa, paitsi netissĂ€. Miksi et pidĂ€ mölyjĂ€ mahassa myös netissĂ€, tai toisinpĂ€in - miksi pidĂ€t muualla mölyt mahassa? TöksĂ€yttely on mielestĂ€si rahvaanomaista ja typerÀÀ, eli ilmeisesti olet rahvaanomainen ja typerĂ€? Oot muuten vaan tuollainen kiusaaja, joka teeskentelee ettei ole? Moni kakku pÀÀltĂ€ kaunis nĂ€köjÀÀn.

Ohis, sori :D

Vierailija
2173/3683 |
05.10.2015 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

En ymmÀrrÀ ollenkaan, miksi tÀÀllÀ pitÀÀ arvostella muita kirjoittajia, kun tarkoitus kai olisi keskustella tuosta ohjelmasta. Jos ei ole siitÀ mitÀÀn sanottavaa, miksi sitten tulla tÀnne toisia mollaamaan. IkÀvÀ vaan lukea asian vierestÀ olevia tekstejÀ, varsinkin, kun tÀÀllÀ ei tunneta toisia kirjoittajia.

Vierailija
2174/3683 |
05.10.2015 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

[/quote]

Onhan ulkonĂ€kö paljon muutakin. Aivan perusjuttuhan on, ettĂ€ kukin tykkÀÀ jostakin ulkonÀöstĂ€ ja jostakin ei. Taustalla voi olla tiedostamaton halu löytÀÀ vanhempansa nĂ€köinen puoliso. SehĂ€n on tutkimuksissakin todettu yhdeksi mahdolliseksi vaikuttimeksi. TÀÀllĂ€ puhutaan rinnoista ja vaaleudesta  ikÀÀn kuin mitÀÀn muuta ei voisi olla, huoh..

Itse olen huomannut, ettĂ€ pidĂ€n isĂ€ni nĂ€köisistĂ€ miehistĂ€. Olen jo ihastunut kahteen sellaiseen. 

Vierailija
2175/3683 |
06.10.2015 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ahdistaa tÀÀ vauva.fi:n uusi look.

Vierailija
2176/3683 |
06.10.2015 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Roni on komea ja ajattelen ettÀ ihannematskua mieheksi, mutta nyt kun se on avannu tota suutansa noista kriteereistÀ, esim. vino hammas niin ei voi olla yhdessÀ, on mennyt miehestÀ koko maku. NÀin voi kÀydÀ kun komea ja hottis mies avaa suunsa!

YmmÀrrÀn kyllÀ ettÀ ulkonÀkö merkkaa jonkin verran, ymmÀrrÀn jos ite on sporttinen vaikka ja toinen lihava, mutta ettÀ yksi hammas, jos muuten on hyvÀ. Siis oikeesti.

Vierailija
2177/3683 |
06.10.2015 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Klippien perusteella hyvĂ€t hampaat vaikuttaisivat olevan Ronille muodokasta kroppaakin tĂ€rkeĂ€mmĂ€t. En kyllĂ€ ymmĂ€rrĂ€ yhtÀÀn miksi tuollainen nuori, pinnallinen, irtosuhteita harrastava perusjĂ€tkĂ€ on tuohon ohjelmaan valittu. Oikeastaan hyvĂ€, ettei kĂ€ynyt niin, ettĂ€ asiantuntijat olisivat vielĂ€ tarjottimella tuoneet tĂ€ydellisen vaimon.

Ohjelmassa olisi kiva nĂ€hdĂ€ aikuisia, persoonallisia ihmisiĂ€ jotka ovat todellakin olleet pitkÀÀn sinkkuna ja etsivĂ€t nimenomaan luonteeltaan itselleen sopivaa kumppania.

Vierailija
2178/3683 |
06.10.2015 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Klippien perusteella hyvĂ€t hampaat vaikuttaisivat olevan Ronille muodokasta kroppaakin tĂ€rkeĂ€mmĂ€t. En kyllĂ€ ymmĂ€rrĂ€ yhtÀÀn miksi tuollainen nuori, pinnallinen, irtosuhteita harrastava perusjĂ€tkĂ€ on tuohon ohjelmaan valittu. Oikeastaan hyvĂ€, ettei kĂ€ynyt niin, ettĂ€ asiantuntijat olisivat vielĂ€ tarjottimella tuoneet tĂ€ydellisen vaimon.

Ohjelmassa olisi kiva nĂ€hdĂ€ aikuisia, persoonallisia ihmisiĂ€ jotka ovat todellakin olleet pitkÀÀn sinkkuna ja etsivĂ€t nimenomaan luonteeltaan itselleen sopivaa kumppania.

En ymmÀrrÀ minÀkÀÀn, mutta Tanjaa kÀy sÀÀliksi. Tanja on ihan selkeÀsti tositarkoituksella mukana ja sitten mieheksi annetaan tuollainen juntti.

Vierailija
2179/3683 |
06.10.2015 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Jotenkin ihanaa tĂ€llaisena isotissisenĂ€ blondina kuulla olevansa Ronin mieleen :D LĂ€skiĂ€ ei juuri ole, mutta Tanjaan verrattuna olen kyllĂ€ pehmeĂ€. Mutta selkeĂ€ vyötĂ€rö löytyy. Se siitĂ€, en itse ottaisi Ronin luonteista miestĂ€ sitten millÀÀn. Jotenkin persoonaton ja vĂ€hĂ€n vĂ€tysmĂ€inen. Tuntuu ettei jantterilla ole oman elĂ€mĂ€n suhteen rima kovin korkealla. RiittÀÀ kun on oma poikamiesboxi ja joku työ. KyllĂ€ sitĂ€ moni alkaa 25 tĂ€ytettyÀÀn miettiĂ€ elĂ€mÀÀ hieman syvĂ€llisemmin.

Antti vaikuttaa ihan symppikseltĂ€, mutta melkoisen lapasen vaikutelman antaa. VĂ€hĂ€n kuin lapsi karkkikaupassa. Joko onnettoman rakastunut miellyttĂ€misenhaluinen parka, tai sitten se pahempi: feikkaaja, kuten tÀÀllĂ€ monet vĂ€ittĂ€vĂ€t tietĂ€vĂ€nsĂ€.

Marista ja Jounista en osaa sanoa mitÀÀn. VĂ€hĂ€n raskaita ja ehkĂ€ vÀÀrĂ€t toisilleen. Itse voisin hyvinkin kuvitella deittailevani Jounia, ainakin siihen asti kun tajuaisin, ettĂ€ toinen on onnettoman hidas, ja verbaalisesti jopa lahjaton. VĂ€hĂ€n varovainen ja tylsĂ€. 

Sari on fiksumpi kuin antaa ymmĂ€rtÀÀ. EhkĂ€ hieman turhautunut hitaamman pulskeaan mieheen, josta ei nyt oikein tunnu edes miestĂ€ löytyvĂ€n. Toivottavasti on hyvĂ€ sĂ€ngyssĂ€, se kuitenkin nostaa pointseja paljon!  

Katsotaan nyt mitÀ herkkua tÀnÀÀn luvassa :D

Vierailija
2180/3683 |
06.10.2015 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Jotenkin ihanaa tĂ€llaisena isotissisenĂ€ blondina kuulla olevansa Ronin mieleen :D LĂ€skiĂ€ ei juuri ole, mutta Tanjaan verrattuna olen kyllĂ€ pehmeĂ€. Mutta selkeĂ€ vyötĂ€rö löytyy. Se siitĂ€, en itse ottaisi Ronin luonteista miestĂ€ sitten millÀÀn. Jotenkin persoonaton ja vĂ€hĂ€n vĂ€tysmĂ€inen. Tuntuu ettei jantterilla ole oman elĂ€mĂ€n suhteen rima kovin korkealla. RiittÀÀ kun on oma poikamiesboxi ja joku työ. KyllĂ€ sitĂ€ moni alkaa 25 tĂ€ytettyÀÀn miettiĂ€ elĂ€mÀÀ hieman syvĂ€llisemmin.

Antti vaikuttaa ihan symppikseltĂ€, mutta melkoisen lapasen vaikutelman antaa. VĂ€hĂ€n kuin lapsi karkkikaupassa. Joko onnettoman rakastunut miellyttĂ€misenhaluinen parka, tai sitten se pahempi: feikkaaja, kuten tÀÀllĂ€ monet vĂ€ittĂ€vĂ€t tietĂ€vĂ€nsĂ€.

Marista ja Jounista en osaa sanoa mitÀÀn. VĂ€hĂ€n raskaita ja ehkĂ€ vÀÀrĂ€t toisilleen. Itse voisin hyvinkin kuvitella deittailevani Jounia, ainakin siihen asti kun tajuaisin, ettĂ€ toinen on onnettoman hidas, ja verbaalisesti jopa lahjaton. VĂ€hĂ€n varovainen ja tylsĂ€. 

Sari on fiksumpi kuin antaa ymmĂ€rtÀÀ. EhkĂ€ hieman turhautunut hitaamman pulskeaan mieheen, josta ei nyt oikein tunnu edes miestĂ€ löytyvĂ€n. Toivottavasti on hyvĂ€ sĂ€ngyssĂ€, se kuitenkin nostaa pointseja paljon!  

Katsotaan nyt mitÀ herkkua tÀnÀÀn luvassa :D

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: seitsemÀn seitsemÀn kaksi