Ensitreffit alttarilla OFFICIAL
Kommentit (3683)
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 15:08"]
EihÀn Mari edes ole kunnolla suora, vaan vihjailee ja piikittelee. Vaikka nyt joku "eipÀ ole tullut lisÀÀ runoja, mitÀhÀn tÀstÀ pitÀisi ajatella". EihÀn tuo ole suoraa nÀhnytkÀÀn! Suoraa (ja samalla positiivisempaa) olisi ollut sanoa "oli mukavaa kun teit sen runon, kaipaisin niitÀ enemmÀnkin".
[/quote]
Niin, totta tÀmÀkin. Viittasin tuossa aiemmin tuolla "suoruudella" siihen, ettÀ Mari itse sanoi olevansa suorapuheinen. Piiloveetuiluahan tuo on, mitÀ hÀn harrastaa. Tai sitten tosissaan jÀnnittÀÀ kameroita, ja ajattelee olevansa jotenkin nokkelampi kuin onkaan.
Joka tapauksessa tunnen muitakin tÀmÀn tyyppisiÀ ihmisiÀ, jotka ovat nÀitÀ "minÀhÀn en sitten yritÀ miellyttÀÀ ketÀÀn" -tyyppejÀ. Aika raskasta porukkaa
(Kuka aikuinen ihminen ylipÀÀtÀÀn jaksaa valittaa jostain magneeteista jÀÀkaapin ovessa. Saati sitten yrittÀÀ tulkita niistÀ jotain. )
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 15:40"][quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 14:25"]
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 12:35"]
Itse olen hÀkeltyneenÀ katsonut Tanjan posmottamista ja Roniin kohdistuvaa jatkuvaa piikittelyÀ. Milloin on pytyn kansi vÀÀrin, milloin astianpesukone tÀytetty vÀÀrin, milloin HelsingissÀ asuminen on huono juttu...Koko ajan tekee numeroa toisen huonoina pitÀmistÀÀn teoista tai piirteistÀ. En ihmettele ollenkaan, ettei Roni pysty tuntemaan fyysistÀ vetoa tuollaista kylmÀkiskoista, virheitÀ osoittelevaa naista kohtaan. HyvÀ siis ettÀ sanoo asian ÀÀneen eikÀ haudo sisÀllÀÀn, ei ainakaan anna toiselle liian ruusuista kuvaa yhteisen tulevaisuuden mahdollisuudesta jos sitÀ ei ole.
[/quote]
Mut Roni vois sitten sanoa, ettÀ vika on Tanjan nalkuttamisessa (tai kohteliaammin sanoa, ettÀ heidÀn luonteensa eivÀt ole yhteensopivat tms.), eikÀ jÀttÀÀ Tanjaa siihen kÀsitykseen, ettei hÀn kelpaa, koska ei ole silikoniblondi.
[/quote]
MistÀ ME tiedetÀÀn mitÀ se Roni edes on sanonut? MistÀ sinÀ tiedÀt mitÀ he ovat esim. kahdestaan, kameroiden poissaollessa jutelleet? EhkÀ Tanjan on vaan psykologisesti ns. helpompi kÀsitellÀ ulkonÀköönsÀ liittyvÀt asiat kuin omaan luonteeseensa?
Kaikki spekulaatiot tÀÀllÀ liittyy nyt puhtaasti siihen, ettÀ Roni ennakkomainoksessa sanoo ettei tunne vetoa Tanjaa kohtaan ja sitten Tanja mÀrehtii miten hÀn ei koe olevansa Ronin naismaun kaltainen. Vetovoima rakentuu monista eri asioista, ei ainoastaan ulkoisista seikoista.
[/quote]
Roni sanoo siinÀ klipissÀ, ettÀ he tulevat todella hyvin toimeen keskenÀÀn. Sitten hÀn sanoo, ettei vetovoimaa kuitenkaan ole, ettÀ tanja on kropaltaan ja ulkonÀöltÀÀn niin erilainen kuin aikaisemmat. NÀin sanoessaan ymnÀrtÀisin, ettÀ hÀn tarkoittaa vetovoiman puutteen johtuvan juuri ulkonÀöstÀ. Eli kÀytÀnnöstÀ tissien ja blondien puutteesta.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 17:30"]
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 15:40"][quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 14:25"] [quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 12:35"] Itse olen hÀkeltyneenÀ katsonut Tanjan posmottamista ja Roniin kohdistuvaa jatkuvaa piikittelyÀ. Milloin on pytyn kansi vÀÀrin, milloin astianpesukone tÀytetty vÀÀrin, milloin HelsingissÀ asuminen on huono juttu...Koko ajan tekee numeroa toisen huonoina pitÀmistÀÀn teoista tai piirteistÀ. En ihmettele ollenkaan, ettei Roni pysty tuntemaan fyysistÀ vetoa tuollaista kylmÀkiskoista, virheitÀ osoittelevaa naista kohtaan. HyvÀ siis ettÀ sanoo asian ÀÀneen eikÀ haudo sisÀllÀÀn, ei ainakaan anna toiselle liian ruusuista kuvaa yhteisen tulevaisuuden mahdollisuudesta jos sitÀ ei ole. [/quote] Mut Roni vois sitten sanoa, ettÀ vika on Tanjan nalkuttamisessa (tai kohteliaammin sanoa, ettÀ heidÀn luonteensa eivÀt ole yhteensopivat tms.), eikÀ jÀttÀÀ Tanjaa siihen kÀsitykseen, ettei hÀn kelpaa, koska ei ole silikoniblondi. [/quote] MistÀ ME tiedetÀÀn mitÀ se Roni edes on sanonut? MistÀ sinÀ tiedÀt mitÀ he ovat esim. kahdestaan, kameroiden poissaollessa jutelleet? EhkÀ Tanjan on vaan psykologisesti ns. helpompi kÀsitellÀ ulkonÀköönsÀ liittyvÀt asiat kuin omaan luonteeseensa? Kaikki spekulaatiot tÀÀllÀ liittyy nyt puhtaasti siihen, ettÀ Roni ennakkomainoksessa sanoo ettei tunne vetoa Tanjaa kohtaan ja sitten Tanja mÀrehtii miten hÀn ei koe olevansa Ronin naismaun kaltainen. Vetovoima rakentuu monista eri asioista, ei ainoastaan ulkoisista seikoista. [/quote] Roni sanoo siinÀ klipissÀ, ettÀ he tulevat todella hyvin toimeen keskenÀÀn. Sitten hÀn sanoo, ettei vetovoimaa kuitenkaan ole, ettÀ tanja on kropaltaan ja ulkonÀöltÀÀn niin erilainen kuin aikaisemmat. NÀin sanoessaan ymnÀrtÀisin, ettÀ hÀn tarkoittaa vetovoiman puutteen johtuvan juuri ulkonÀöstÀ. Eli kÀytÀnnöstÀ tissien ja blondien puutteesta.
[/quote]
just nÀin. miksi joillekin on niin vaikea ymmÀrtÀÀ, ettÀ roni todellakin voi olla noin ajattelematon ÀlykÀÀpiö, ettÀ hÀnelle merkkaa blondius ja isot tissit paljon.
ja tottakai ulkonÀön tulee olla viehÀttÀvÀ kumppanin mielestÀ, mutta jos on tarkat rajoituket, niin voi olla ettÀ se unelmien kumppani jÀÀ huomaamatta. en etsi baareista ulkonÀön perusteella kumppania (vaikka kÀyn sielÀ ehkÀ enemmÀn kuin keskiverto aikuinen), koska se on loputon suo, mutta kun oppii tuntemaan jonkun niin se hyvÀnnÀköisyyskin avautuu, vaikka ei ennen vÀlttÀmÀttÀ olisi kiinnittÀnytkÀÀn huomiota. no ehkÀ pitÀisi alkaa etsimÀÀn vaan tummia ja isomunaisia.
tÀssÀ iltasanomien artikkelista poimittuna ronin pinnallisuus
SelviÀÀ myös, ettÀ Ronilla on omat kriteerinsÀ kumppanin valinnassa. HÀn on vinon hampaan takia lÀhtenyt aiemmasta suhteesta hetkeksi karkuun.
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1444016660316.html
aviomiesmatskua? ei todellakaan. toi miestyyppi on ensimmÀisenÀ pettÀmÀssÀ, kun vaimo on raskaana ja miehen mielestÀ lihoo...
Minusta Roni vaikuttaa sellaiselta perus amistollolta, joka ei pahuuttaan lyttÀÀ kumppanin ulkonÀköÀ, mutta jonka erotiikantaju rajoittuu pinnallisiin ulkonÀköihanteisiin. Muistaakseni Tanjallakin oli aika ulkonÀkökeskeisiÀ puheita alkujaksossa ja veikkaan, ettÀ heidÀn ÀlykkyystestinsÀ mÀtsÀsivÀt.
Sanoihan se Roni silloin hÀÀjaksossa heti vihkimisen jÀlkeen, ettÀ kyllÀ hÀnestÀ tuntuu, ettÀ tÀssÀ voisi olla se loppuelÀmÀn suhde. :)
Vaaleeet miehet ja vaaleet naiset ne yhteen soppii. Tummat tummille ym.
Ite ruskeatukkaisena vaaleet miehet ei vetoa yhtÀÀn. Kerran oli blondi poikaystÀvÀ ja se tuntu jotenkin.. EpÀmiehwkkÀÀlle :D
Ei ees hirveesti tuu mieleen ristipareja, siis jos nainen on brunetti. Purkkiblondilla tosin monesti tummempi mies.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 21:08"]
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 15:40"][quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 14:25"] [quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 12:35"] Itse olen hÀkeltyneenÀ katsonut Tanjan posmottamista ja Roniin kohdistuvaa jatkuvaa piikittelyÀ. Milloin on pytyn kansi vÀÀrin, milloin astianpesukone tÀytetty vÀÀrin, milloin HelsingissÀ asuminen on huono juttu...Koko ajan tekee numeroa toisen huonoina pitÀmistÀÀn teoista tai piirteistÀ. En ihmettele ollenkaan, ettei Roni pysty tuntemaan fyysistÀ vetoa tuollaista kylmÀkiskoista, virheitÀ osoittelevaa naista kohtaan. HyvÀ siis ettÀ sanoo asian ÀÀneen eikÀ haudo sisÀllÀÀn, ei ainakaan anna toiselle liian ruusuista kuvaa yhteisen tulevaisuuden mahdollisuudesta jos sitÀ ei ole. [/quote] Mut Roni vois sitten sanoa, ettÀ vika on Tanjan nalkuttamisessa (tai kohteliaammin sanoa, ettÀ heidÀn luonteensa eivÀt ole yhteensopivat tms.), eikÀ jÀttÀÀ Tanjaa siihen kÀsitykseen, ettei hÀn kelpaa, koska ei ole silikoniblondi. [/quote] MistÀ ME tiedetÀÀn mitÀ se Roni edes on sanonut? MistÀ sinÀ tiedÀt mitÀ he ovat esim. kahdestaan, kameroiden poissaollessa jutelleet? EhkÀ Tanjan on vaan psykologisesti ns. helpompi kÀsitellÀ ulkonÀköönsÀ liittyvÀt asiat kuin omaan luonteeseensa? Kaikki spekulaatiot tÀÀllÀ liittyy nyt puhtaasti siihen, ettÀ Roni ennakkomainoksessa sanoo ettei tunne vetoa Tanjaa kohtaan ja sitten Tanja mÀrehtii miten hÀn ei koe olevansa Ronin naismaun kaltainen. Vetovoima rakentuu monista eri asioista, ei ainoastaan ulkoisista seikoista. [/quote] Roni sanoo siinÀ klipissÀ, ettÀ he tulevat todella hyvin toimeen keskenÀÀn. Sitten hÀn sanoo, ettei vetovoimaa kuitenkaan ole, ettÀ tanja on kropaltaan ja ulkonÀöltÀÀn niin erilainen kuin aikaisemmat. NÀin sanoessaan ymnÀrtÀisin, ettÀ hÀn tarkoittaa vetovoiman puutteen johtuvan juuri ulkonÀöstÀ. Eli kÀytÀnnöstÀ tissien ja blondien puutteesta.
[/quote]
Onhan ulkonÀkö paljon muutakin. Aivan perusjuttuhan on, ettÀ kukin tykkÀÀ jostakin ulkonÀöstÀ ja jostakin ei. Taustalla voi olla tiedostamaton halu löytÀÀ vanhempansa nÀköinen puoliso. SehÀn on tutkimuksissakin todettu yhdeksi mahdolliseksi vaikuttimeksi. TÀÀllÀ puhutaan rinnoista ja vaaleudesta ikÀÀn kuin mitÀÀn muuta ei voisi olla, huoh..
Itse olen huomannut, ettÀ pidÀn isÀni nÀköisistÀ miehistÀ. Olen jo ihastunut kahteen sellaiseen.
[/quote]
Totta. JÀrkytyin aikoinaan, kun nÀin mieheni Àidin nuoruudenkuvan. Oma kaksoisolentoni. Toisen kerran jÀrkytyin, kun poikani toi tyttökaverinsa kotiin nÀytille. JÀlleen niin oma kaksoisolentoni, etten tiennyt itkeÀkö vai nauraa.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 20:04"]
Vaaleeet miehet ja vaaleet naiset ne yhteen soppii. Tummat tummille ym. Ite ruskeatukkaisena vaaleet miehet ei vetoa yhtÀÀn. Kerran oli blondi poikaystÀvÀ ja se tuntu jotenkin.. EpÀmiehwkkÀÀlle :D Ei ees hirveesti tuu mieleen ristipareja, siis jos nainen on brunetti. Purkkiblondilla tosin monesti tummempi mies.
[/quote]
Minun silmÀÀni vaaleat viikingit miellyttÀvÀt tosi paljon, samoin tummanvaaleat (ns.maantien vÀriset). Tummatukkaiset taas eivÀt yleensÀ paljoakaan. Olen itse ruskeasilmÀinen ja luonnontummanruskeahiuksinen .. Eli teoriasi on kumottu :D
Maria ei voi kyllÀ kutsua aikuiseksi. JÀrkyttÀvÀ tyyppi ihmisenÀ..
TÀÀllÀ on joku ronin naapurin tÀti tms, joka hokee tuota "vetovoiman puute johtuu vain luonteiden erilaisuudesta, klippi on leikattu niin ettÀ ronin syvÀllisimmÀt sÀkeet on varmasti leikattu pois, tanja on varmaan haukkunut ronin ulkonÀköÀ" :DD
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 13:10"]
Palatakseni vielÀ Mariin; tÀytyy kompata muutamaa muuta edellistÀ kommentoijaa siinÀ, ettÀ tuollainen "suoraa sanominen" on todellakin vain huonoa kÀytöstÀ. Ja ihan missÀ vaiheessa parisuhdetta tahansa. Toiselle ei töksÀytellÀ typeriÀ ei seurustelun alkuvaiheessa eikÀ seurustelun edetessÀ, koska "satun nyt vaan olemaan tosi suora".
TöksÀyttely ja suoruus on mielestÀni rahvaanomaista ja typerÀÀ. Ihan sama kuin kiusaisi kavereitaan ja perustelisi sitÀ sitten, ettÀ "mÀ nyt muuten oon vaan tÀmmönen kiusaaja".
Itsekin olen suora (kuten tÀstÀ kommentistakin nÀkee), ja minulla, kuten kaikilla muillakin on mielipiteitÀ siisteydestÀ, halittelusta, tuliaisista, ulkonÀöstÀ, ja suurin piirtein kaikesta, mistÀ nyt mielipide voi olla. MinÀ ja monet muut vaan osataan pitÀÀ mölyt mahassa (nettipalstat poislukien ;) ). MielestÀni "normaalit" ihmiset ei töksÀyttele tai vihjaile typeriÀ siitÀkÀÀn syystÀ, ettÀ huomio noin pÀÀsÀÀntöisesti keskittyy asioiden positiivisiin puoliin.
[/quote]TÀÀ oli jotenkin mielenkiintoinen. Eli olet suora, mutta pidÀt mölyt mahassa, paitsi netissÀ. Miksi et pidÀ mölyjÀ mahassa myös netissÀ, tai toisinpÀin - miksi pidÀt muualla mölyt mahassa? TöksÀyttely on mielestÀsi rahvaanomaista ja typerÀÀ, eli ilmeisesti olet rahvaanomainen ja typerÀ? Oot muuten vaan tuollainen kiusaaja, joka teeskentelee ettei ole? Moni kakku pÀÀltÀ kaunis nÀköjÀÀn.
Ohis, sori :D
En ymmÀrrÀ ollenkaan, miksi tÀÀllÀ pitÀÀ arvostella muita kirjoittajia, kun tarkoitus kai olisi keskustella tuosta ohjelmasta. Jos ei ole siitÀ mitÀÀn sanottavaa, miksi sitten tulla tÀnne toisia mollaamaan. IkÀvÀ vaan lukea asian vierestÀ olevia tekstejÀ, varsinkin, kun tÀÀllÀ ei tunneta toisia kirjoittajia.
[/quote]
Onhan ulkonÀkö paljon muutakin. Aivan perusjuttuhan on, ettÀ kukin tykkÀÀ jostakin ulkonÀöstÀ ja jostakin ei. Taustalla voi olla tiedostamaton halu löytÀÀ vanhempansa nÀköinen puoliso. SehÀn on tutkimuksissakin todettu yhdeksi mahdolliseksi vaikuttimeksi. TÀÀllÀ puhutaan rinnoista ja vaaleudesta ikÀÀn kuin mitÀÀn muuta ei voisi olla, huoh..
Itse olen huomannut, ettÀ pidÀn isÀni nÀköisistÀ miehistÀ. Olen jo ihastunut kahteen sellaiseen.
Ahdistaa tÀÀ vauva.fi:n uusi look.
Roni on komea ja ajattelen ettÀ ihannematskua mieheksi, mutta nyt kun se on avannu tota suutansa noista kriteereistÀ, esim. vino hammas niin ei voi olla yhdessÀ, on mennyt miehestÀ koko maku. NÀin voi kÀydÀ kun komea ja hottis mies avaa suunsa!
YmmÀrrÀn kyllÀ ettÀ ulkonÀkö merkkaa jonkin verran, ymmÀrrÀn jos ite on sporttinen vaikka ja toinen lihava, mutta ettÀ yksi hammas, jos muuten on hyvÀ. Siis oikeesti.
Klippien perusteella hyvÀt hampaat vaikuttaisivat olevan Ronille muodokasta kroppaakin tÀrkeÀmmÀt. En kyllÀ ymmÀrrÀ yhtÀÀn miksi tuollainen nuori, pinnallinen, irtosuhteita harrastava perusjÀtkÀ on tuohon ohjelmaan valittu. Oikeastaan hyvÀ, ettei kÀynyt niin, ettÀ asiantuntijat olisivat vielÀ tarjottimella tuoneet tÀydellisen vaimon.
Ohjelmassa olisi kiva nÀhdÀ aikuisia, persoonallisia ihmisiÀ jotka ovat todellakin olleet pitkÀÀn sinkkuna ja etsivÀt nimenomaan luonteeltaan itselleen sopivaa kumppania.
Vierailija kirjoitti:
Klippien perusteella hyvÀt hampaat vaikuttaisivat olevan Ronille muodokasta kroppaakin tÀrkeÀmmÀt. En kyllÀ ymmÀrrÀ yhtÀÀn miksi tuollainen nuori, pinnallinen, irtosuhteita harrastava perusjÀtkÀ on tuohon ohjelmaan valittu. Oikeastaan hyvÀ, ettei kÀynyt niin, ettÀ asiantuntijat olisivat vielÀ tarjottimella tuoneet tÀydellisen vaimon.
Ohjelmassa olisi kiva nÀhdÀ aikuisia, persoonallisia ihmisiÀ jotka ovat todellakin olleet pitkÀÀn sinkkuna ja etsivÀt nimenomaan luonteeltaan itselleen sopivaa kumppania.
En ymmÀrrÀ minÀkÀÀn, mutta Tanjaa kÀy sÀÀliksi. Tanja on ihan selkeÀsti tositarkoituksella mukana ja sitten mieheksi annetaan tuollainen juntti.
Jotenkin ihanaa tÀllaisena isotissisenÀ blondina kuulla olevansa Ronin mieleen :D LÀskiÀ ei juuri ole, mutta Tanjaan verrattuna olen kyllÀ pehmeÀ. Mutta selkeÀ vyötÀrö löytyy. Se siitÀ, en itse ottaisi Ronin luonteista miestÀ sitten millÀÀn. Jotenkin persoonaton ja vÀhÀn vÀtysmÀinen. Tuntuu ettei jantterilla ole oman elÀmÀn suhteen rima kovin korkealla. RiittÀÀ kun on oma poikamiesboxi ja joku työ. KyllÀ sitÀ moni alkaa 25 tÀytettyÀÀn miettiÀ elÀmÀÀ hieman syvÀllisemmin.
Antti vaikuttaa ihan symppikseltÀ, mutta melkoisen lapasen vaikutelman antaa. VÀhÀn kuin lapsi karkkikaupassa. Joko onnettoman rakastunut miellyttÀmisenhaluinen parka, tai sitten se pahempi: feikkaaja, kuten tÀÀllÀ monet vÀittÀvÀt tietÀvÀnsÀ.
Marista ja Jounista en osaa sanoa mitÀÀn. VÀhÀn raskaita ja ehkÀ vÀÀrÀt toisilleen. Itse voisin hyvinkin kuvitella deittailevani Jounia, ainakin siihen asti kun tajuaisin, ettÀ toinen on onnettoman hidas, ja verbaalisesti jopa lahjaton. VÀhÀn varovainen ja tylsÀ.
Sari on fiksumpi kuin antaa ymmÀrtÀÀ. EhkÀ hieman turhautunut hitaamman pulskeaan mieheen, josta ei nyt oikein tunnu edes miestÀ löytyvÀn. Toivottavasti on hyvÀ sÀngyssÀ, se kuitenkin nostaa pointseja paljon!
Katsotaan nyt mitÀ herkkua tÀnÀÀn luvassa :D
Jotenkin ihanaa tÀllaisena isotissisenÀ blondina kuulla olevansa Ronin mieleen :D LÀskiÀ ei juuri ole, mutta Tanjaan verrattuna olen kyllÀ pehmeÀ. Mutta selkeÀ vyötÀrö löytyy. Se siitÀ, en itse ottaisi Ronin luonteista miestÀ sitten millÀÀn. Jotenkin persoonaton ja vÀhÀn vÀtysmÀinen. Tuntuu ettei jantterilla ole oman elÀmÀn suhteen rima kovin korkealla. RiittÀÀ kun on oma poikamiesboxi ja joku työ. KyllÀ sitÀ moni alkaa 25 tÀytettyÀÀn miettiÀ elÀmÀÀ hieman syvÀllisemmin.
Antti vaikuttaa ihan symppikseltÀ, mutta melkoisen lapasen vaikutelman antaa. VÀhÀn kuin lapsi karkkikaupassa. Joko onnettoman rakastunut miellyttÀmisenhaluinen parka, tai sitten se pahempi: feikkaaja, kuten tÀÀllÀ monet vÀittÀvÀt tietÀvÀnsÀ.
Marista ja Jounista en osaa sanoa mitÀÀn. VÀhÀn raskaita ja ehkÀ vÀÀrÀt toisilleen. Itse voisin hyvinkin kuvitella deittailevani Jounia, ainakin siihen asti kun tajuaisin, ettÀ toinen on onnettoman hidas, ja verbaalisesti jopa lahjaton. VÀhÀn varovainen ja tylsÀ.
Sari on fiksumpi kuin antaa ymmÀrtÀÀ. EhkÀ hieman turhautunut hitaamman pulskeaan mieheen, josta ei nyt oikein tunnu edes miestÀ löytyvÀn. Toivottavasti on hyvÀ sÀngyssÀ, se kuitenkin nostaa pointseja paljon!
Katsotaan nyt mitÀ herkkua tÀnÀÀn luvassa :D
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 09:35"]Naurattaa miten tÀÀllÀ muuttuu ÀÀni kellossa joka jakson jÀlkeen. Ensin Roni oli playeri tissitauluineen, sitten aika ihana, sitten tosi tosi ihana ja puolet mammoista oli ihastunut, nyt yksi kommentti siitÀ miten miettii tunteeko edes vetoa Tanjaan ja epÀily johtuisiko fyysisistÀ seikoista, niin heti on taas teini, ruma, surkea kroppa, pinnallinen, amis ja kuraa koko mies. :D
[/quote]
KyllÀ roni nÀytti todellisen karvansa jo ekassa jaksossa.
NimimerkillÀ En ole kokenut tuota ihkuvaihetta