Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla OFFICIAL

Vierailija
01.09.2015 |

Keskustelua tänne!

Kommentit (3683)

Vierailija
2141/3683 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 20:19"]

Mä en ymmärrä Marin haukkumista. "Tästä ei tuu mitään" -kommentin lisäks, on ollut ihan tavallinen ja toikin oli ymmärrettävä tilanteen stressaavuuden huomioiden. Katsottiin viime jaksoa miehen kanssa oikein etsien näitä kylmyyden ja töksäyttelevyyden merkkejä, mutta meistä (huom myös mieheni mielestä) Mari on ihan mukava, tavallinen.

[/quote]

Minusta myös Mari tuntuu ihan mukavalta ihmiseltä. Mutta ehkä hän odotti jotain rakkautta ensi silmäyksellä kokemusta, vaikka siitä ei tässä formaatissa ole kyse.

Vierailija
2142/3683 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 11:59"]

Millainenhan sen kropan sitten täytyy olla, että Ronille kelpaisi, jos ei Tanjan kiinteä, urheilullinen ja hoikka vartalo kelpaa?

[/quote]

no varmaan se kelpaa, mutta tissit pitäisi "luonnolllisesti" olla vielä suuret. ei nyt menee jo hermot miesten vaatimuksiin. noiden ulkonäkökommenttien jälkeen tosi vaikea rakentaa suhdetta. no eiköhän tanja löydä paremman miehen.

peräisin vastuuta ohjelman tekijöiltä ja asiantuntijoilta. pakkohan kaikkien on ollut nähdä ettei roni ole valmis sitoutumaan avioliittoon, hyvä kun edes suhteeseen paria viikkoa kauempaa. mitäs mä sanoin ja muutkin että se tissitaulu hyvä esimerkki että pleijeri on ja jotku vaan väitti vastaan. nyt toi tissitaulu ja tissikommentit asettaa ronin ihan uuteen valoon. ja vielä äiti käskenyt ohjelmaan. onkohan pojan ja äidin suhde ihan kunnossa, kun vieläkin tissit kiinnostaa epänormaalilla tavalla. naiset vain objekti, johon tyydyttää itsensä. sitten jos alkaa nalkutus voikin vaihtaa toiseen. mitään vikaa tietenkään omassa käytöksessä ei ole. vaikka sitten kävisi panemassa jotain toista...

mitään vikaahan pleijereissä ei ole kunhan ei satuta muita, mutta miksi ihmeessä on mennyt tähän ohjelmaan. naisten tulisi kyllä ymmärtää pitää näppinsä erossa tästä pojasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2143/3683 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä näitä nykypäivän nuoria vaivaa ja erityisesti nuoria miehiä?? Eniten merkkaa se, että on isot hinkit ja hiustenväri pitää olla ehdoton (mieluiten pitkät, jatkeet), rakennekynnet, vartolo timmi ja  auta armias, jos pikkusen maha pömpöttää  . Se ei merkkaa mitään, että pää voi kolista tyhjyttään tai aika menee vain ittensä laittoon (yritän olla yleistämättä). Sekö riittää, että saa pumpattua paineet akkaan ja kun kyllästyy, niin uusi kierrokseen??  

Vierailija
2144/3683 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt riittää miesten kohtuuttomat ulkonäkövaatimukset! ronin vartalo ei ole urheilullisuutta nähnytkään ja silti voi vaatia vaikka mitä. olisi ollut oikein jos olisi paritettu jonkun ylipainoisen kanssa kun itsekään ei timmissä kunnossa ole. sitten on kyllä ne tissit ja kurvit! mutta ei taida sekään kelvata, kun pitäisi olla se alipainoinen hoikka kroppa. kunnon tissillä ja perseellä toki. 

tässä taas näkee, että miehet kun sanoo että naisen tulee olla urheilullinen niin tarkoitetaan että on hoikkaakin hoikempi. kun mies sanoo, että on urheilullinen, niin se tarkoittaakin jotain kaverifutista silloin tällöin, mutta enimmäkseen penkkiurheilua ja olutta.

ja sitten miehet vielä kehtaa marista että naiset valehtelevat deitti-ilmoituksissa. kun se urheilullinen nainen, voi oikeasti olla punttia nostava nainen ylipainostaan huolimatta. oma olemus toki painetaan villaisella. samaten kuin ikä. mies voi valehdella ikäänsä nuoremmaksi, mutta silloinkin hän tekee hyvää hyvyyttään ja ajattelee että joku nuori tyttö sa hänestä mainion opettajan. jos nainen tekisi samoin, pidettäisiin säälittävänä luuskana jota kukaan ei muuten huolisi.

oikeasti miesten valheellinen omakuva ja sen pohjalta tehdyt vaatimukset on lähtenyt aivan käsistä. siinä sitten ollaan, kun suomessa elää eniten sinkkuja. ei ihme, että koulutetut naiset valitsevat vapauden...

Vierailija
2145/3683 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän Roni niitä tissikommentteja sanonut (ainakaan kameralle) vaan Tanja. Voi olla että Tanjalla vaan oli sellainen olo, että sellainen pitäisi olla. Tai sitten tosiaan Roni on niin tyhmä, että on paukauttanut tuollaista päin näköä. 

Mun mielestä se on ihan ok, että pitää tietyn tyyppistä ulkonäköä seksikkäänä ja viehättävänä. Kaikilla meillä on mieltymyksemme. Kuitenkin kohtelias pitää olla, koskaan ei saa kumppanille sanoa, että "mä kyllä olisin kiinnostuneempi jos sulla olis isommat tissit". Hiuksista vielä voi sanoa, vaikka että "sulle sopis pitkät hiukset, sä olisit tosi kaunis pitkillä hiuksilla" tms. 

Vierailija
2146/3683 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla, että Anttia lukuun ottamatta kaikki osallistujat toivovat jättäneensä väliin koko leikin.

Vierailija
2147/3683 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 12:19"]

Viime kauden Miiahan kertoi, että heille oli hakuprossesin aikana näytetty kuvat mieshakijoista, jotka oli pitänyt pisteyttää ulkonäön mukaan. Voisi olettaa, että tänä vuona on ollut sama homma. Noiden Ronin kommenttien jälkeen kiinnostaisi kyllä, millaiset pisteet hän on Tanjan ulkonäölle antanut. Voisi kuvitella ettei kovin korkeita, jos ei kerran hänen makuaan vastaa. En kyllä ymmärrä, ovatko "ammattilaiset" sitten kokonaan ohittaneet sen? Ihmetyttää kyllä yhä enemmän, miten he päätyivät laittamaan nämä ihmiset yhteen!

[/quote]

alkaa käymään selväksi tässä ohjelmassa tarkoitus tehdä viihdettä ja sitä saadaan kun laitetaan erilaisia ihmisiä yhteen. kun on viihdettä ja draamaa, saadaan katsojalukuja ja sitten mainostuloja eli rahaa. ohjelmaan osallistuneiden epäonnistuneilla avioliitoilla ja rikkoutuneilla sydämillä ei niin väliä, otetaanhan eroja nykyäänkin helposti. todellinen avioliittokoe tosiaankin! ohjelmaan pääsemikseksi luvataan tahtoa rakastaa myös alamäissä, mutta hups ei sittenkään kun tosipaikka tulee.

Vierailija
2148/3683 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä porukka tuntuu jakautuvan kahtia; niihin, jotka eivät näe Marin tempperamentissä mitään töksäyttelevää tai negatiivista ja niihin, joiden mielestäni Mari on vaan yhtä negatiivisuutta. Itse kuulun jälkimmäisiin. Ehkä se, että suhtaudun itse moniin asioihin lähtökohtaisesti positiivisesti (esim. lahjoihin ja tuliaisiin, olipa ne sitten kuinka halpoja, outoja tai venäläisiä tahansa)  vaikuttaa siihen, että tuollainen tyyppi on silmissäni vaan super-negis. 

En ymmärrä kuinka vaikeeta on päästää suustaan yhtään aitoa ja vilpitöntä positiivista asiaa. Kaikki on sarkasmia tai muuten vaan jotain typerää (kuten "oot tosi hyvin säilynyt" alttarilla, "no ajattelitko antaa ne tuliaiset", hei haloo). Mari lienee vaan tosi epävarma ihminen. Mutta minkäs teet. Jos suhtautuminen omaan itseen on negatiivinen, niin kai sitten suhtautuminen ulkomaailmaankin on negatiivinen.

Ärsyttää myös tuo halipula. Totta kai sitä itselläkin oli sellaista sinkkuaikoina, mutta ei sitä sillä paikata että pakotetaan toinen nyhjäämään ja pusuttelemaan. Mua ärsyttäisi, jos mua käytettäisi jonkin läheisyydenkaipuun paikkaamiseen. 

Vierailija
2149/3683 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 12:57"]

Eihän Roni niitä tissikommentteja sanonut (ainakaan kameralle) vaan Tanja. Voi olla että Tanjalla vaan oli sellainen olo, että sellainen pitäisi olla. Tai sitten tosiaan Roni on niin tyhmä, että on paukauttanut tuollaista päin näköä. 

Mun mielestä se on ihan ok, että pitää tietyn tyyppistä ulkonäköä seksikkäänä ja viehättävänä. Kaikilla meillä on mieltymyksemme. Kuitenkin kohtelias pitää olla, koskaan ei saa kumppanille sanoa, että "mä kyllä olisin kiinnostuneempi jos sulla olis isommat tissit". Hiuksista vielä voi sanoa, vaikka että "sulle sopis pitkät hiukset, sä olisit tosi kaunis pitkillä hiuksilla" tms. 

[/quote]

Voihan se olla, että ovat jutelleet edellisistä suhteista ja miten Tanja sekä Roni ovat vastanneet toistensa odotuksia. Roni on sitten maininnut minkä näköisiä nämä edeltäjät ovat olleet. Heittänyt virnistäen läpällä "ne ovat kaikki olleet blondeja, joilla isot [käsiele isoista tisseistä tähän]..." Roni nauraa päälle ja Tanja nauraa kuivakkaasti myös. Myöhemmin kun Roni on avautunut tuntemuksistaan, muistaa Tanja tämän ja tajuaa ettei ole yhtään Ronin tyyppiä.

Mutta voi voi. Roni onkin henkiseltä iältään 19-vuotias.

Vierailija
2150/3683 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tanjahan on paljon ronia tasokkaampi ulkoisesti! (ilmeisesti myös sisäisesti) Tanja on kauniskasvoinen, siro ja urheilullinen, Roni taas on löysä tavis. Mitä se äijä sekoilee?

Vierailija
2151/3683 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 15:27"]

Siis tanjahan on paljon ronia tasokkaampi ulkoisesti! (ilmeisesti myös sisäisesti) Tanja on kauniskasvoinen, siro ja urheilullinen, Roni taas on löysä tavis. Mitä se äijä sekoilee?

[/quote]

Ronilla on sitä paitsi man boobsit :D

Vierailija
2152/3683 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 13:59"]

Tanja olisi voinut sanoa Ronille, että miehellä on löysä kroppa jossa ei kunnolla lihasmassaa, mutta on on valmis suhteeseen hänen kanssaan siitä huolimatta. Alkaa vaikuttaa siltä että nuorilla miehillä on kyllä aivan älyttömät ulkonäkövaatimukset..

[/quote] Ne vaatimukset kasvaa kun baareista lähtee kaikki lortot matkaan.

Vierailija
2153/3683 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 15:18"]

Mari lienee vaan tosi epävarma ihminen. Mutta minkäs teet. Jos suhtautuminen omaan itseen on negatiivinen, niin kai sitten suhtautuminen ulkomaailmaankin on negatiivinen.

[/quote]

Marista tulee mieleen Kirsi Kunnaksen runo Tunteellinen siili:

Oi, sanoi siili,
olen tunteellinen siili,
olen hyvä, kiltti, hellä.
Ja kelläpä, kellä
on vastaansanomista?

Se vain on surullista,
että piikkikuoren alla
siilin hellyys piili.

Oi, sanoi siili,
olen surullinen siili,
niin yksinäinen jotta!

Ja se on aivan totta:
Se yksinänsä eli
ja piikein piikitteli,
ja piikkikuoren alla
sitten itkeskeli.

Vierailija
2154/3683 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 15:27"]

[/quote]

Makuasioita taas, itse kun katselen kumpaakin sukupuolta niin Ronin ulkonäkö miellyttää enemmän. Mutta ei hyvä ulkonäkö pelasta, jos pää kumisee tyhjyyttään ja sydän tunteettomuutta. 

Vierailija
2155/3683 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ronin kroppa-kommenttiin sanoisi Tarvajärvi: sillä lailla. (50 ja risat muistavat Tarvan ja puhetapansa)

Tanja saisi ainakin ulkonäkönsä puolesta miehiä vaikka millä mitalla ja kuolaisivat. On se ny perkule, että asiantuntijoiden valitsema mieskandidaatti nillittää vaimonsa timminstä kropasta.

Ronille suosittelen jotain pumpattavaa Barbaraa.

Vierailija
2156/3683 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti, mitä hittoa asiantuntijat??! Tosta Ronistahan kuoriutui pelkkä Hottis -realitysarjan bile-Dani ja minä totean katsovani vasta teini-iän ohittaneille suunnattua ohjelmaa.

Vierailija
2157/3683 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auts, Marin ja Jounin aamu vaikuttaa tosi pahalta: http://tinyurl.com/puv3p3k

En ole mikään romantikko ja minua ärsyttäisi, jos toinen kärttää hellyydenosoituksia (miksi se sitä paitsi olisi juuri Jounin tehtävä järjestää jääkaappirunoutta?), mutta ei siinä tilanteessa pitäisi ruveta piikittelemään niin että toisella leuka väpättää! Eikö voi hallita oman ärtymyksensä, sanoa rauhallisesti että kyllä mä susta välitän vaikkei ole luontevaa osoittaa sitä kuten toivot, ja ottaa syliin? Siis jos välittää; alkaa tuntua ettei Jouni usko että koko juttu voisi toimia ainakaan hänen haluamallaan tavalla ja odottaa vain poispääsyä.

Voisin kyllä kokeilla suhdetta Marin tapaisen töksäyttelijän kanssa, kun siellä tuntuu pinnan alla löytyvän herkempääkin tunnetta. Suoruuttakin periaatteessa arvostan. Jounista en ole niin varma. Ymmärrän kyllä, jos Marin piikit ovat saaneet Jounin vetäytymään kuoreensa. Mutta tulisiko sieltä kuoresta mitään esiin otollisemmassakaan ympäristössä? Onko siellä jotakin elämää? Olisiko liitto missään vaiheessa sen syvempää kuin että se nyt kuuluu asiaan mennä naimisiin ja olla aviomiestä ja vaimoa?

Vierailija
2158/3683 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 15:18"]Totta kai sitä itselläkin oli sellaista sinkkuaikoina, mutta ei sitä sillä paikata että pakotetaan toinen nyhjäämään ja pusuttelemaan. Mua ärsyttäisi, jos mua käytettäisi jonkin läheisyydenkaipuun paikkaamiseen. [/quote]Miksi jätit passiivin persoonapäätteen pois jälkimmäisestä muodosta?

Vierailija
2159/3683 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jounin huulet tekevät miehen kroonisesti ivallisen tai nyrpeän näköiseksi. En usko, että hänellä kuitenkaan tuollaisia tunteita jatkuvasti on, vaan että kyseessä on ihan vain anatominen ominaispiirre. Mutta minä ainakaan en osaa nähdä Jounin kasvoilta ollenkaan, mitä hän kulloinkin tuntee! 

Vierailija
2160/3683 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa miten täällä muuttuu ääni kellossa joka jakson jälkeen. Ensin Roni oli playeri tissitauluineen, sitten aika ihana, sitten tosi tosi ihana ja puolet mammoista oli ihastunut, nyt yksi kommentti siitä miten miettii tunteeko edes vetoa Tanjaan ja epäily johtuisiko fyysisistä seikoista, niin heti on taas teini, ruma, surkea kroppa, pinnallinen, amis ja kuraa koko mies.  :D 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan