Kaukosuhde?? neuvoja/mielipiteitä.
Olen ollut mieheni kanssa kaukosuhteessa 2 vuotta. Mieheni opiskelee toisella paikkakunnalla. Olemme päättäneet että muutamme hänen valmistumisensa jälkeen välittömästi yhteen. Olemme nuoria. Olen tyytymätön uravalintaani. Lähinnä matalan palkan takia. Olen miettinyt että opiskelisin uuden ammatin itselleni. Nyt ystäväni vinkkasi että Dubaissa olisi alani töitä kovalla palkalla. Eroaminen ei ole meille vaihtoehto. Jos päättäisin hakea, mieheni tukisi minua. Hänelle sieltä tuskin löytyisi töitä. Tähän asti kaukosuhde on toiminut mutta olemme nähneet kerran viikkoon ja viettänyt pitkiä aikoja välissä yhdessä (lomia, työharjottelu jaksoja). Onko ptkänmatkan kaukosuhde vaihtoehto liian rankka? Mielipiteitä?
Kommentit (6)
Kauanko aikoisit olla Dubaissa? Luulen että olisi helpompi kannatella suhdetta, jos tietäisi että enää jäljellä esim. kolme kuukautta. Epämääräinen aika voisi luoda epävarman olon, kun ei tiedä kauanko vielä pitää toista kaivata ja kauanko tätä pitää jatkaa. Epävarmuus kärjistää tilanteita nopeasti.
oma kumppanini asuu ruotsissa ja ainakin toistaiseksi meillä on mennyt tosi hyvin. viestittelemme ja puhumme joka päivä myös esim facetimella, jolloin toisen näkee. oikeastaan minulla ainakaan ei edes ole mitään huolestuneita ajatuksia parisuhteestamme... tilanne vaan on pitänyt hyväksyä ja sillä sipuli. ja sitten kun näemme n. kuukauden välein, tuntuu kuin rakastuisin aina uudestaan. yhdessäoloa arvostaa ihan erilailla kaukosuhteessa. ja onhan se mukava mennä vierailulle kumppanin asuinmaahan.