Mitä hittoa teen nyt tän asian kanssa?
Kaverini mies halusi numeroni siltä varalta, että tarvitsee soitella lasten asioiden merkeissä. Meillä siis saman ikäiset lapset, jotka samalla luokalla. Saattavat kyläillä puolin ja toisin koulun jälkeen.
No asiaan. Mies laittoi viestiä whatsapin kautta. Juteltiin niitä näitä. Nyt kuitenkin ujuttaa viesteihin pervoja vihjailuja peniksenä koosta tai seisokista. Siis keskustelujen väliin. Ja ällöttävimpänä oli profiilikuva (hetken vain näkyvissä), jossa muna täydessä seisokissa.
Mitä teen? Kerronko kaverille, mitä sen mies puuhailee? Liekkö edes uskoo minua. Estänkö whatsapissa vai mitä??
Tämä nyt jotenkin absurdi tilanne kaiken kaikkiaan.
Kommentit (11)
Mua ällötti koko mies, niin poistin kaikki keskustelut. Yök!!!
Ap
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 22:23"]Ei oo todellista?!!:D
[/quote]
No totta on, usko pois!
Ap
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 22:27"]Porvoossa taitaa viestitellä.
[/quote]
Voi kumpa olisikin provo. Just tätä meinasin, et kukaan ei usko mua. Ehkä estän sen miehen viestit.
Ap
Ota screenshotit!!!! Sittenpähän uskoo jos naiselle näytät! Käräytä! Mokoma petturimies...hyi.
Nyt seuraa ehkä tyhmä kysymys, mutta miten onnistuu puhelimella ottaa screenshot?
Ap
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 22:36"]
Nyt seuraa ehkä tyhmä kysymys, mutta miten onnistuu puhelimella ottaa screenshot? Ap
[/quote]
Riippuu puhelimesta. iPhonessa se ainoa pyöreä nappi ja virtanappi samaan aikaan pohjaan.
Screenshotit kaverille :D