Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mies ei huomioi

Vierailija
24.08.2015 |

Olen jo useamman kuukauden sanonut miehelle että olisi kiva että hän huomioisi minua enemmän. Asumme eripaikkakunnilla. Olen sanonut että olisi kiva jos hän soittelisi minulle enemmän. Mutta ei kun töiden jälkeen hän on kuulemma niin väsynyt soittamaan että laittaa vaa viestin että tulin just töistä ja syön ja sit katon telkkaria ja nukahdan sit siihen. Viikonloppuisin hänellä menee aika siihen että hän hengailee kavereidensa kanssa eikä muista minua millään tavalla. Minun on hankala soittaa hänelle viikolla koska aina kun soitan niin hän on vielä töissä. Tekee siis yli 12 tunnin työpäiviä.. ja viikonloppuisin jos soitan niin aina sama vastaus "oon kavereitten kans nyt just ......., soitan illalla" oon vaan tullut siihen tulokseen ettei mun kannata sille soitella. Me asutaan sen verta kaukana että nään me 1-2 kertaa kuukaudessa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/6 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies todella sen arvoinen, että haluat suhdetta jatkaa? Kuitenkin näette niin harvoin ja yhteydenpito aika huonoa selvästi. Onko tämä väliaikaisratkaisu? Onko suhde vasta alussa, vai onko tätä jatkunut vuosia? Miksi ette muuta yhteen?

Vierailija
4/6 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kutsuisi tuota edes parisuhteeksi.

Vierailija
5/6 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin kaukosuhteessa ja mies sanoi minulle, että hän soittaa silloin milloin sille sopii. Uskomattoman itsekkäitä miehet

Vierailija
6/6 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme seurustelleet 7 vuotta josta 5 vuotta kaukosuhdetta. Mies ei halua muuttaa tänne koska täällä ei kuulemma ole työtä josta ansaitsee yhtä hyvin kuin Helsingissä. Vaikka se sen palkka ei ole yhtään sen kummoisempi, koska siellä on kaikki kalliimpaa. Jopa vuokraan hänellä menee enemmän rahaa vaikka meillä on saman kokoiset kaksiot. Ja toiseksi hänellä ei ole koskaan rahaa. Minä aina lainaan hänelle. Hän on täysin pee aa. Ja josbsattuu että hänellä on rahaa niin hän tuhlaa ne uskomattomiin asioihin... lähtee lauantaina juomaan, käy kokoajan ulkona eri kavereiden kanssa kahvilla, pelaa pokeria jne.
Maksaa kyllä aina takaisin kaiken minkä lainaa.. ärh. Itse olen pääkaupunki seudulla asumista kokeillut ja en oikein viihtynyt. Ja minulla jäisi kaikki tänne. . Perhe, veljien rakkaat lapset ovat minulle kaikki kaikessa.. kavereita minulla ei täällä ole. 1 ainut kaveri on ja hän asuu lapissa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan