Mies oli viestitellyt jonkun naisen kanssa Facebookissa..
Mitähän mun pitäisi tehdä? Aloimme tapailemaan mieheni kanssa viime syksynä ja melkein heti sovittiin, että kaikenlainen säätäminen ja muiden tapailu lopetetaan. Aloimme alkuvuodesta seurustelemaan ja kuulin kuitenkin tuossa tänä keväänä, että mies oli meidän tapailuaikana tutustunut johonkin naiseen (kaverimiehensä tuttavaan) ja olivat vaihtaneet Facebookeja yms. Kilarit vedin tästä, koska oltiin yhdessä sovittu myös siitä, että yhteystietoja tms ei kenenkään kanssa baarissa vaihdella. Annoin asian kuitenkin olla, koska mies sanoi etteivät he ole koskaan Facessa mitään jutelleet vaan hän oli vain hyväksynyt tämän naisen kaveripyynnön.
Annoin asian olla ja tänään avasin koneen ja miehen Facebook oli siinä päällä. Sieltä lävähti eteeni keskustelu, mikä oli käyty itselleni tuntemattoman naisen kanssa. Kävin stalkkaamassa tota naista sitten myöhemmin ja selvisi, että kyseessä on ILMEISESTI se nainen, kehen oli tutustunut silloin loppuvuodesta siellä baarissa. Keskustelua oli käyty ainoastaan yhtenä päivänä eli aiempaa keskusteluhistoriaa ei ollut. Olivat jutelleet niitä näitä, mutta nainen selvästi flirttaili viesteissään tyyliin "voisit lähtee mun mukaan lenkille, en uskalla mennä tonne pimeeseen yksin :P" yms. Mies oli noi jutut ohittanut vaihtamalla aihetta, mutta kumminkin jutellut ilmeisesti useemman tunnin ton naisen kanssa.
Mua alko vituttaan ja laitoin äsken miehelleni viestin (on töissä), että kuka on tuo nainen. Nyt kun asiaa oon hetken miettinyt, niin ehkä ei olis kannattanut tota viestiä laittaa, mutta en vaan saanut hillittyä itseeni. :/ Jos kyseessä on se nainen kehen on baarissa tutustunut niin oon kyllä helvetin vihainen. Olemme tästä vielä erikseen sopineet, että tällasta ei tehdä ja nyt hän tekee mun selän takana tällaista. Onko tää teidän mielestä pieni juttu vai suuttuisitte itse? Mua vituttaa ja tuntuu, että luottamus vähän meni...
Kommentit (51)
Nyt kannattaa vaan rauhottua ja odottaa mitä miehesi viestiisi vastaa. Huomaa että aidosti välität miehestäsi (kun et ole tällaisen asian takia jättämässä ja muutenkin puhut kauniilla tavalla). Uskon että myös hän välittää sinusta. Toivon todella että asia selviää. Kaikkea hyvää teilel ja tule kertomaan mitä mies vastaa!
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 22:17"][quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 22:15"]
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 22:12"][quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 22:10"] Ymmärrän kyllä sua, jos yhteisymmärryksessä on sovittu, ettei yhteystietoja muiden kanssa vaihdella. Pettämistähän tuokin on. En usko, et haluaisin enää tuon jälkeen seurustella :/ [/quote] En usko, että meidän parisuhteemme tähän päättyy. Mies on kaikin tavoin ihana ja joka ilta nukkumaan mennessäni ajattelen, kuinka hyvän miehen olen löytänyt. Tämä on nyt ensimmäinen ns. "kriisi" tässä suhteessa. En ole muutenkaan luovuttajatyyppiä, joten en ole tämän asian takia mitä luultavammin eroa ottamassa. Luottamukseen tämä vaikuttaa aivan varmasti... Haluaisin vain, että mies vastaa viestiin ja saisin tälle asialle varmuuden ja/tai selityksen. -ap [/quote] Tulee pettämään hyvin todennäköisesti sinua vielä. Tuo että sanellaan ehtoja joista ei itse kuitenkaan pidetä kiinni kertoo jo paljon. Sinuna juoksisin jo. Lujaa.
[/quote]
Täällä av:lla kaikki ovat heti eroamassa jos pienikin kriisi tulee parisuhteeseen. Minä olen sitä mieltä että ap:n tilanteessa ei voida edes puhua mistään kriisistä todellakaan. Inhottavasti tehty mutta jos parisuhde on muuten kunnossa ja jos ap ajattelee noin kuin sanoi ajattelevansa miehestään niin ei tämä ole mikään syy erota. Ei ole ihme että nykyään tulee niin paljon eroja kun tälläkin palstalla naiset tuntuu luovuttavan jonkun lähes mitättömän pienen asian takia.
[/quote] Pettäminen ei ole mikään mitätön pieni asia.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 22:26"][quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 21:50"]
Mitähän mun pitäisi tehdä? Aloimme tapailemaan mieheni kanssa viime syksynä ja melkein heti sovittiin, että kaikenlainen säätäminen ja muiden tapailu lopetetaan. Aloimme alkuvuodesta seurustelemaan ja kuulin kuitenkin tuossa tänä keväänä, että mies oli meidän tapailuaikana tutustunut johonkin naiseen (kaverimiehensä tuttavaan) ja olivat vaihtaneet Facebookeja yms. Kilarit vedin tästä, koska oltiin yhdessä sovittu myös siitä, että yhteystietoja tms ei kenenkään kanssa baarissa vaihdella. Annoin asian kuitenkin olla, koska mies sanoi etteivät he ole koskaan Facessa mitään jutelleet vaan hän oli vain hyväksynyt tämän naisen kaveripyynnön.
Annoin asian olla ja tänään avasin koneen ja miehen Facebook oli siinä päällä. Sieltä lävähti eteeni keskustelu, mikä oli käyty itselleni tuntemattoman naisen kanssa. Kävin stalkkaamassa tota naista sitten myöhemmin ja selvisi, että kyseessä on ILMEISESTI se nainen, kehen oli tutustunut silloin loppuvuodesta siellä baarissa. Keskustelua oli käyty ainoastaan yhtenä päivänä eli aiempaa keskusteluhistoriaa ei ollut. Olivat jutelleet niitä näitä, mutta nainen selvästi flirttaili viesteissään tyyliin "voisit lähtee mun mukaan lenkille, en uskalla mennä tonne pimeeseen yksin :P" yms. Mies oli noi jutut ohittanut vaihtamalla aihetta, mutta kumminkin jutellut ilmeisesti useemman tunnin ton naisen kanssa.
Mua alko vituttaan ja laitoin äsken miehelleni viestin (on töissä), että kuka on tuo nainen. Nyt kun asiaa oon hetken miettinyt, niin ehkä ei olis kannattanut tota viestiä laittaa, mutta en vaan saanut hillittyä itseeni. :/ Jos kyseessä on se nainen kehen on baarissa tutustunut niin oon kyllä helvetin vihainen. Olemme tästä vielä erikseen sopineet, että tällasta ei tehdä ja nyt hän tekee mun selän takana tällaista. Onko tää teidän mielestä pieni juttu vai suuttuisitte itse? Mua vituttaa ja tuntuu, että luottamus vähän meni...
[/quote]ei helvetti... alkoi suorastaan ahdistaa tuollainen omistushalu ja kyylääminen. Eikö saa olla edes kavereita tai viestitellä? Mies ei ilmeisesti ole naista rohkaissut joten ihan turhaan siellä repeilet. En ikinä vois elää tuollaisessa suhteessa. Mulla on aina ollut miespuolisia ystäviä ja miesystävilläni on saanut olla naispuolisia ystäviä, no problem. Olen väleissä jopa exieni kanssa ja ja pidämme yhteyttä. - Luottamusta pitää olla sen verran ettei ainakaan mene toisen viestejä lukemaan.
[/quote] Tuleeko yllätyksenä ettei kaikki ole samanlaisia kuin sinä? Eikä tarvitsekaan olla. Pelisäännöistä sovitaan kukin omissa parisuhteissaan, ei sun mielesi mukaan.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 22:28"]
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 22:17"][quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 22:15"] [quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 22:12"][quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 22:10"] Ymmärrän kyllä sua, jos yhteisymmärryksessä on sovittu, ettei yhteystietoja muiden kanssa vaihdella. Pettämistähän tuokin on. En usko, et haluaisin enää tuon jälkeen seurustella :/ [/quote] En usko, että meidän parisuhteemme tähän päättyy. Mies on kaikin tavoin ihana ja joka ilta nukkumaan mennessäni ajattelen, kuinka hyvän miehen olen löytänyt. Tämä on nyt ensimmäinen ns. "kriisi" tässä suhteessa. En ole muutenkaan luovuttajatyyppiä, joten en ole tämän asian takia mitä luultavammin eroa ottamassa. Luottamukseen tämä vaikuttaa aivan varmasti... Haluaisin vain, että mies vastaa viestiin ja saisin tälle asialle varmuuden ja/tai selityksen. -ap [/quote] Tulee pettämään hyvin todennäköisesti sinua vielä. Tuo että sanellaan ehtoja joista ei itse kuitenkaan pidetä kiinni kertoo jo paljon. Sinuna juoksisin jo. Lujaa. [/quote] Täällä av:lla kaikki ovat heti eroamassa jos pienikin kriisi tulee parisuhteeseen. Minä olen sitä mieltä että ap:n tilanteessa ei voida edes puhua mistään kriisistä todellakaan. Inhottavasti tehty mutta jos parisuhde on muuten kunnossa ja jos ap ajattelee noin kuin sanoi ajattelevansa miehestään niin ei tämä ole mikään syy erota. Ei ole ihme että nykyään tulee niin paljon eroja kun tälläkin palstalla naiset tuntuu luovuttavan jonkun lähes mitättömän pienen asian takia. [/quote] Pettäminen ei ole mikään mitätön pieni asia.
[/quote]
Minä näen pettämisen enemmän fyysisenä kuin henkisenä asiana. Mutta kukin tavallaan.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 22:17"][quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 22:15"]
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 22:12"][quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 22:10"] Ymmärrän kyllä sua, jos yhteisymmärryksessä on sovittu, ettei yhteystietoja muiden kanssa vaihdella. Pettämistähän tuokin on. En usko, et haluaisin enää tuon jälkeen seurustella :/ [/quote] En usko, että meidän parisuhteemme tähän päättyy. Mies on kaikin tavoin ihana ja joka ilta nukkumaan mennessäni ajattelen, kuinka hyvän miehen olen löytänyt. Tämä on nyt ensimmäinen ns. "kriisi" tässä suhteessa. En ole muutenkaan luovuttajatyyppiä, joten en ole tämän asian takia mitä luultavammin eroa ottamassa. Luottamukseen tämä vaikuttaa aivan varmasti... Haluaisin vain, että mies vastaa viestiin ja saisin tälle asialle varmuuden ja/tai selityksen. -ap [/quote] Tulee pettämään hyvin todennäköisesti sinua vielä. Tuo että sanellaan ehtoja joista ei itse kuitenkaan pidetä kiinni kertoo jo paljon. Sinuna juoksisin jo. Lujaa.
[/quote]
Täällä av:lla kaikki ovat heti eroamassa jos pienikin kriisi tulee parisuhteeseen. Minä olen sitä mieltä että ap:n tilanteessa ei voida edes puhua mistään kriisistä todellakaan. Inhottavasti tehty mutta jos parisuhde on muuten kunnossa ja jos ap ajattelee noin kuin sanoi ajattelevansa miehestään niin ei tämä ole mikään syy erota. Ei ole ihme että nykyään tulee niin paljon eroja kun tälläkin palstalla naiset tuntuu luovuttavan jonkun lähes mitättömän pienen asian takia.
[/quote]n
Kyllä se vähän niin on että parisuhteessa pätevät toiset lait kuin sinkkuelämässä. Ensinnäkin, miksi mies ylipäätään halusi naisen kaverikseen? Ei varmasti kukaan mies ole niin tyhmä ettei tajua mistä kyse, herätys nyt! Tavallaan on sitoutunut mutta ei kuitenkaan pysty täysin sitoutumaan vaan haluaa pientä jännitystä elämäänsä, tulella vaan kun leikkii niin saattaa liekki ryöpsähtää isompaankin roihuun. Eikä varmasti ole niin typerä etttei naisen flirttiä huomaisi, tällöinhän poistaisi/estäisi moisen kärttääjän.
Jos on yhdessä sovittuja suhteen "sääntöjä" rikottu niin saa siitä pahastua. Kai jokaisen suhde saa olla just niin rajoittava kun haluaa, kunhan se on molemmille ok ja asia on yhdessä sovittu.
Hei arvon rouvat ja neidit. Kun joku sanoo päivää, on siihen kohteliasta vastata, eikäö sillä hetkellä mietitä, onko tullut luvattua, ettei puhuta vieraille naisille. Itse olen 30v aviossa. Puhun kaikille, jotka minulle puhuvat. Vastaan kaikille Facessa, jotka minulle kirjoittavat, samoin Whatsapissa. Pyrin myös auttamaan ihmisiä,jotka pyytävät apua. Olen kiltti ja kohtelias. Myös vaimolleni ;) Joskus toimintani johtaa siihen, että kolmas henkilö ajattelee jotakin sopimatonta ja ehdottaa. Silloin siirrän keskustelun muuhun. Olen mielelläni mukavan ihmisen maineessa, mutta se ei tarkoita, että olisin pettämässä puolisoani....
Ap chillaa! Baarissa ovat varmaan nimet vaihtaneet, nainen itse pyytänyt miestäsi kaveriksi, ja aloittanut keskustelun ja flirttaillut, miehesi ei ole antanut ymmärtää mitään ja on vain ollut kohtelias :)
Tiesitkö että Facebookin viestihistorian voi poistaa.
Yksittäisen viestin voi poistaa.
Viestejä voi poistaa.
Kavereita voi poistaa.
Ehdotankin nyt, että poistat tämän miehen kavereistasi.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 22:22"]
En jaksa alkaa tässä todistelemaan sitä että tiedän olevani miehelleni todella tärkeä. En myöskään pysty todistelemaan sitä, että mieheni on pettämistä vastaan eikä esim. siedä mun kavereita joiden tietää pettävän miehiään. En usko että mitään oikeaa pettämistä on todellakaan tapahtunut, mutta luottamus horjuu jo tällaisesta asiasta. Nyt kun olen ehtinyt asiaa miettimään, niin olen jo vähän rauhoittunut. En tiedä mikä olisi paras tapa toimia tässä tilanteessa. Jos sanon vain, että epäreilua/miksi teit näin, niin mies ei ehkä ymmärrä että olen tästä asiasta todella loukkaantunut. Toisaalta taas kuten olen nyt monta kertaa sanonut niin ei tämä mihinkään eroon johda. -ap
[/quote]
Ei tietenkään siedä NAISTA joka pettää, mutta on saanut sinut suostumaan tällaisiin sääntöihin ilman aikomustakaan itse noudattaa niitä. Luulen että pettää sinua mennen tullen, haku ainakin kovasti päällä.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 21:50"]
[/quote]ei helvetti... alkoi suorastaan ahdistaa tuollainen omistushalu ja kyylääminen. Eikö saa olla edes kavereita tai viestitellä? Mies ei ilmeisesti ole naista rohkaissut joten ihan turhaan siellä repeilet. En ikinä vois elää tuollaisessa suhteessa. Mulla on aina ollut miespuolisia ystäviä ja miesystävilläni on saanut olla naispuolisia ystäviä, no problem. Olen väleissä jopa exieni kanssa ja ja pidämme yhteyttä. - Luottamusta pitää olla sen verran ettei ainakaan mene toisen viestejä lukemaan.