Mies oli viestitellyt jonkun naisen kanssa Facebookissa..
Mitähän mun pitäisi tehdä? Aloimme tapailemaan mieheni kanssa viime syksynä ja melkein heti sovittiin, että kaikenlainen säätäminen ja muiden tapailu lopetetaan. Aloimme alkuvuodesta seurustelemaan ja kuulin kuitenkin tuossa tänä keväänä, että mies oli meidän tapailuaikana tutustunut johonkin naiseen (kaverimiehensä tuttavaan) ja olivat vaihtaneet Facebookeja yms. Kilarit vedin tästä, koska oltiin yhdessä sovittu myös siitä, että yhteystietoja tms ei kenenkään kanssa baarissa vaihdella. Annoin asian kuitenkin olla, koska mies sanoi etteivät he ole koskaan Facessa mitään jutelleet vaan hän oli vain hyväksynyt tämän naisen kaveripyynnön.
Annoin asian olla ja tänään avasin koneen ja miehen Facebook oli siinä päällä. Sieltä lävähti eteeni keskustelu, mikä oli käyty itselleni tuntemattoman naisen kanssa. Kävin stalkkaamassa tota naista sitten myöhemmin ja selvisi, että kyseessä on ILMEISESTI se nainen, kehen oli tutustunut silloin loppuvuodesta siellä baarissa. Keskustelua oli käyty ainoastaan yhtenä päivänä eli aiempaa keskusteluhistoriaa ei ollut. Olivat jutelleet niitä näitä, mutta nainen selvästi flirttaili viesteissään tyyliin "voisit lähtee mun mukaan lenkille, en uskalla mennä tonne pimeeseen yksin :P" yms. Mies oli noi jutut ohittanut vaihtamalla aihetta, mutta kumminkin jutellut ilmeisesti useemman tunnin ton naisen kanssa.
Mua alko vituttaan ja laitoin äsken miehelleni viestin (on töissä), että kuka on tuo nainen. Nyt kun asiaa oon hetken miettinyt, niin ehkä ei olis kannattanut tota viestiä laittaa, mutta en vaan saanut hillittyä itseeni. :/ Jos kyseessä on se nainen kehen on baarissa tutustunut niin oon kyllä helvetin vihainen. Olemme tästä vielä erikseen sopineet, että tällasta ei tehdä ja nyt hän tekee mun selän takana tällaista. Onko tää teidän mielestä pieni juttu vai suuttuisitte itse? Mua vituttaa ja tuntuu, että luottamus vähän meni...
Kommentit (51)
:D Vähän käy sääliksi miestäsi. Miksi hän ei saa hankkia uusia ystäviä?
No en kyllä itse noin kilahtaisi, jos kerran miehesi on ohittanut kaikki vihjailevat viestit. Etenkin, jos nainen on aloittanut keskustelun.. voihan olla, että miehesi on vaan tylsyyttään tai kohteliaisuuttaan vastaillutniitä näitä. Asiasta voitte tietenkin keskustella, mutta en nyt lähtisi raivohulluna sekiamaan miehelle tuosta..
Huhhuh mikä skitso ämmä olet. Ja miehesi on tossu, kun on tuollaiseen suostunut, ettei saa tutustua uusiin ihmisiin.
mihin tarkoitukseen koko facebook on olemassa, jos siellä ei saisi ihmisten kanssa jutella?
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 21:53"]:D Vähän käy sääliksi miestäsi. Miksi hän ei saa hankkia uusia ystäviä?
[/quote] Tällaiset flirtit ulkoasu yrittävät eukotkin pitää tietysti mukisematta hyväksyä vaan miehen kavereiksi. Av ei petä koskaan.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 21:57"][quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 21:53"]:D Vähän käy sääliksi miestäsi. Miksi hän ei saa hankkia uusia ystäviä?
[/quote] Tällaiset flirtit ulkoasu yrittävät eukotkin pitää tietysti mukisematta hyväksyä vaan miehen kavereiksi. Av ei petä koskaan.
[/quote] Ukkoasi yrittävät siis.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 21:57"][quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 21:53"]:D Vähän käy sääliksi miestäsi. Miksi hän ei saa hankkia uusia ystäviä?
[/quote]
Kuka näin väitti? Se on väärin, että ap on miehelle vihainen. Eihän mies tehnyt mitään
Olemme keskustelleet ja mies itse sanoi, että hänen mielestään on kyseenalaista tutustua baarissa vastakkaiseen sukupuoleen ja vaihtaa yhteystietoja jos seurustelee/on alkamassa seurustelemaan. Joten en mielestäni ole liian skitso. Miksi asia sitten ei pätisi toisin päin? :o -ap
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 21:58"][quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 21:57"][quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 21:53"]:D Vähän käy sääliksi miestäsi. Miksi hän ei saa hankkia uusia ystäviä?
[/quote]
Kuka näin väitti? Se on väärin, että ap on miehelle vihainen. Eihän mies tehnyt mitään
[/quote] Jos kysyt että miksei saa hankkia uusia ystäviä niin miten se pitää tulkita?
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 21:58"]
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 21:57"][quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 21:53"]:D Vähän käy sääliksi miestäsi. Miksi hän ei saa hankkia uusia ystäviä? [/quote] Tällaiset flirtit ulkoasu yrittävät eukotkin pitää tietysti mukisematta hyväksyä vaan miehen kavereiksi. Av ei petä koskaan. [/quote] Kuka näin väitti? Se on väärin, että ap on miehelle vihainen. Eihän mies tehnyt mitään
[/quote]
Miten niin ap mies ei ole tehnyt mitään jos he ovat yhdessä sopineet että yhteystietoja ei baarissa vaihdella? Ei minunkaan parisuhteessani ole hyväksyttyä, että esim. minä vaihtelen yhteystietoja vieraiden meisten kanssa baarissa.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 21:59"]Olemme keskustelleet ja mies itse sanoi, että hänen mielestään on kyseenalaista tutustua baarissa vastakkaiseen sukupuoleen ja vaihtaa yhteystietoja jos seurustelee/on alkamassa seurustelemaan. Joten en mielestäni ole liian skitso. Miksi asia sitten ei pätisi toisin päin? :o -ap
[/quote]
Niin, no ehkä mies vain ajatteli nyt ystävällisyyttään vastata naisen viestiin ja vaihtaa muutaman sanan.
Olen ollut mieheni kanssa 20v yhdessä emmekä mekään vaihtele yhteystietoja vieraiden naisten tai miesten kanssa. Miksi pitäisi? Onhan ap:n mies selvästi tehnyt väärin, mikäli itse on antanut tuollaisia "ehtoja" ja itse rikkoo niitä. N51
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 22:01"][quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 21:59"]Olemme keskustelleet ja mies itse sanoi, että hänen mielestään on kyseenalaista tutustua baarissa vastakkaiseen sukupuoleen ja vaihtaa yhteystietoja jos seurustelee/on alkamassa seurustelemaan. Joten en mielestäni ole liian skitso. Miksi asia sitten ei pätisi toisin päin? :o -ap
[/quote]
Niin, no ehkä mies vain ajatteli nyt ystävällisyyttään vastata naisen viestiin ja vaihtaa muutaman sanan.
[/quote] Voi vittu. Ei voi muuta sanoa.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 22:00"][quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 21:58"]
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 21:57"][quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 21:53"]:D Vähän käy sääliksi miestäsi. Miksi hän ei saa hankkia uusia ystäviä? [/quote] Tällaiset flirtit ulkoasu yrittävät eukotkin pitää tietysti mukisematta hyväksyä vaan miehen kavereiksi. Av ei petä koskaan. [/quote] Kuka näin väitti? Se on väärin, että ap on miehelle vihainen. Eihän mies tehnyt mitään
[/quote]
Miten niin ap mies ei ole tehnyt mitään jos he ovat yhdessä sopineet että yhteystietoja ei baarissa vaihdella? Ei minunkaan parisuhteessani ole hyväksyttyä, että esim. minä vaihtelen yhteystietoja vieraiden meisten kanssa baarissa.
[/quote]
Tarkoitin tuota fb-keskustelua, josta ap nyt suuttui. Mieshän oli ohittanut naisen flirttailuyritykset jne, joten miksi ap on vihainen?
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 22:01"]
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 21:59"]Olemme keskustelleet ja mies itse sanoi, että hänen mielestään on kyseenalaista tutustua baarissa vastakkaiseen sukupuoleen ja vaihtaa yhteystietoja jos seurustelee/on alkamassa seurustelemaan. Joten en mielestäni ole liian skitso. Miksi asia sitten ei pätisi toisin päin? :o -ap [/quote] Niin, no ehkä mies vain ajatteli nyt ystävällisyyttään vastata naisen viestiin ja vaihtaa muutaman sanan.
[/quote]
Jos asia olisi toisin päin, niin mies suuttuisi 100%. On minulle useasti sanonutkin, että luottamus menisi jos jäisin jostain viestittelystä kiinni. -ap
Olen AP sun kanssa ihan samaa mieltä, jos seurustellaan, niin minkä ihmeen takia naisten kanssa täytyisi erityisesti lähteä kaveeraamaan? Ja olihan tuo sen kirjoittama juttukin hieman vihjaileva. En tykkäisi kyllä itse.
Täällä kaikki aina teilaa - kaiken täytyisi nykyään olla sallittua.
Niinkun noi Tallinnan risteilytkin. Nekin täytyis mukisematta hyväksyä. Just viime viikolla joku perheenisä oikein kehuskeli mulle, miten on pettänyt Tallinnassa, kun niitä nuoria tarjoajia on niin vaikea vastustaa...Oli Turusta muuten kotoisin. Talonsa rakentanut itse, kehuskeli miten taitava on, ja miten on saman naisen kanssa ollut jo yli 20 v...
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 22:02"]
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 22:00"][quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 21:58"] [quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 21:57"][quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 21:53"]:D Vähän käy sääliksi miestäsi. Miksi hän ei saa hankkia uusia ystäviä? [/quote] Tällaiset flirtit ulkoasu yrittävät eukotkin pitää tietysti mukisematta hyväksyä vaan miehen kavereiksi. Av ei petä koskaan. [/quote] Kuka näin väitti? Se on väärin, että ap on miehelle vihainen. Eihän mies tehnyt mitään [/quote] Miten niin ap mies ei ole tehnyt mitään jos he ovat yhdessä sopineet että yhteystietoja ei baarissa vaihdella? Ei minunkaan parisuhteessani ole hyväksyttyä, että esim. minä vaihtelen yhteystietoja vieraiden meisten kanssa baarissa. [/quote] Tarkoitin tuota fb-keskustelua, josta ap nyt suuttui. Mieshän oli ohittanut naisen flirttailuyritykset jne, joten miksi ap on vihainen?
[/quote]
Mä ainakin käsitin että ap on vihainen siitä että mies on pettänyt lupauksen. Lisäksi alotusviestistä näkee että ap:n mies oli sanonut että ei viestittele kyseisen naisen kanssa.
Teet palveluksen miehelles, jos eroatte. Olet hiukan liian mustasukkainen saadaksesi terveen parisuhteen.