Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Joko tästä edesmenneestä, julgista blogia pitäneestä Tarusta saa käydä asiallista keskustelua? Jostain syystä kaikki häntä koskeneet aloitukset poistettiin, vaikka kirjoitukset olivat asiallisia.

Taru teki rohkeasti kertoessaan syövästään ja hänen kirjoituksensa rohkaisi minua olemaan varmempi omista tuntemuksistani. Herkemmin menen tulevaisuudessa lääkäriin ja vaadin tutkimuksia.

Sivut

Kommentit (54)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vieläkin usein tulee hänen kohtalonsa mieleen. Olen toisinaan katsellut Tarun miehen instaa, lohdullista että hän lisäilee välillä myös heidän poikansa kuvia. Elämä jatkuu.

Vierailija
Vieläkin usein tulee hänen kohtalonsa mieleen. Olen toisinaan katsellut Tarun miehen instaa, lohdullista että hän lisäilee välillä myös heidän poikansa kuvia. Elämä jatkuu.

Söpö pieni poika. :)

Vierailija

Miksi ihmeessä alapeukkuja, jos kysyy asiallisesti? 

No kun ei saa kysellä mitään! :D Sama juttuhan se oli silloin, kun Taru vielä eli ja hänestä oli ketjuja täällä. Heti, kun joku erehtyi kysymään, että mikä syöpä hänellä on, niin 100 alapeukkua napsahti. Että tsot tsot! Kysymykset on  bannassa! :)

Vierailija

Sama täällä,itse samanikäisen lapsen äitinä hänen kohtalonsa tuntuu suorastaan järkyttävältä ja herättää mietimään omaakin elämää kuinka mikään ei olekaan niin itsestään selvää!

Minä mietin usein miten kamalaa Tarulla on ollut hyvästellä pieni lapsensa. Kuinka paljon hän myös henkisesti kärsi nuorena äitinä.
Mitä hänen mielessä oli kun halusi vain lisää aikaa lapsensa kanssa, eikä enää toivoa ollut.
Surettaa.

Itsellä ei ihan sama tilanne, mutta olen kroonisesti sairas äiti jolla huono ennuste 10 vuoden sisällä. Se on enemmän kuin Tarulla eikä vielä ajankohtaista, mutta jonainpäivänä.

Katselen vieläkin Tarun blogia usein ja mietin mitä hän mahtoi käydä läpi
:(

Vierailija

Minä mietin usein miten kamalaa Tarulla on ollut hyvästellä pieni lapsensa. Kuinka paljon hän myös henkisesti kärsi nuorena äitinä. Mitä hänen mielessä oli kun halusi vain lisää aikaa lapsensa kanssa, eikä enää toivoa ollut. Surettaa. Itsellä ei ihan sama tilanne, mutta olen kroonisesti sairas äiti jolla huono ennuste 10 vuoden sisällä. Se on enemmän kuin Tarulla eikä vielä ajankohtaista, mutta jonainpäivänä. Katselen vieläkin Tarun blogia usein ja mietin mitä hän mahtoi käydä läpi :(

Samaa olen miettinyt minäkin =( voi vaan kuvitella semmoisen tilanteen johon yksikään nuori äiti ei uskoisi joutuvansa.

Minäkin käyn yhä joskus selailemassa Tarun instaa ja blogia. En oikein tiedä miksi, ihan kuin yrittäisi jotenkin käsittää koko käsittämättömän epäreilun asian kuvia katsomalla ja tekstejä yhä uudelleen lukemalla. :(

Hirveän nuoren näköinen tuo mies Taruun verrattuna.Oliko heillä iso ikäero vai onko mies vaan babyface?Niin tai näin toivottavasti löytää onnea ja iloa elämäänsä pian noin järkyttävän menetyksen jälkeen!

Minäkin muistelen Tarua. Samanikäinen poika itselläni. Syöpähoidot ja huonot hoitokokemukset kyllä omasta lähipiiristä tuttuja - sairaan pitää jaksaa itse taistella...

Taru vaikutti kyllä aivan ihanalta ihmiseltä. Ihmettelin usein, että kuinka hän jaksoi vastata aina niin kauniisti jopa vähän tylyimmillekin/liian uteliaille kommentoijille, vaikka olikin vakavasti sairas ja tiesi mitä tulee todennäköisesti tapahtumaan. 

Toivottavasti Tarun tapauksen johdosta kaikki ymmärtävät pitää parempaa huolta terveydestään ja nauttia omasta elämästään. Voisi ihan myös tällä palstallakin miettiä, että kannattaako tuhlata arvokasta elinaikaansa muiden haukkumiseen vaiko myönteiseen elämäntapaan.

Voi Taru :( <3

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat