Suomalainen tutkija antoi raskaana oleville apinoille LSD:tä
Haluisitko olla se apina? http://yle.fi/aihe/artikkeli/2015/08/13/tajunnan-kumous
Kommentit (11)
Mistä se sai LSDeet? Mäkin haluun.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 00:18"]
Mistä se sai LSDeet? Mäkin haluun.
[/quote]Kato toi dokkari.
Mielenkiintoinen, moniosainen dokkari, jonka sisällön onnistut summaamaan näinkin nasevasti. :D Ootko harkinnut iltapäivälehtitoimittajan uraa?
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 00:23"]
Mielenkiintoinen, moniosainen dokkari, jonka sisällön onnistut summaamaan näinkin nasevasti. :D Ootko harkinnut iltapäivälehtitoimittajan uraa?
[/quote]Olen kyllä. Mulla on jo pitkä ja vahva kokemus vauva-palstalla trollailusta. Naseva otsikko irtoo tuon tuosta.
Noistakin dokkareista selvisi kieltolain haitat. Huumeiden käyttö oli suhteellisen harmitonta vaikka käyttäjille ongelmia tulikin, kunnes niistä tehtiin laittomia. Huumeiden ympärille syntyi järjestäytynyt rikollisuus ja tuloksen näemme nykyään joka päivä kun kävelemme iltaisin ulkona tai luemme lehtiä. Saa nähdä kauan kieltolaki on enää voimassa nykymuodossa.
Kuka nyt ilmaista happoa ei haluaisi?
Ja tämäkin tutkimus vain siksi, että päihdeäideille saatiin osoitettua, ettei kannata sekoittaa päätään. :( Kyllä naisten takia saa kaikkea kestää.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 00:23"]
[/quote]
Todella heppoinen ja halpa sarja mielenkiintoisesta aiheesta, josta olisi löytynyt paljon uuttakin tietoa.
Miksi mä raskaana haluaisin olla?