Voikohan uusi rokka olla muu kuin edelmann
Kommentit (81)
Mä en tajua tätä koko idea laittaa Tuntematon taas uusiksi.
Eihän se voi olla erilainen näkemys, kun suomalaiset ei halua uusiutua!
Sitten mamut tulee ja pelastaa maan.. Mites sitten suu laitetaan? Ei sanaakaan namu-samulista!
Bull ainakin sopisi lähes kaikkiin rooleihin mielestäni.
Jos nyt yhdessä versiossa kokeiltaisiin oikeasti nuoria miehiä näyttelemässä parikymppisiä. Edelmanki lähestyy jo viittäkymppiä.
Bull on sopiva moneen rooliin, yhdyn.
Bile-Danille kanssa on sopiva rooli olis Hietanen ja Jutta G. voisi näytellä Lehtoa.
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 23:10"]
Jos nyt yhdessä versiossa kokeiltaisiin oikeasti nuoria miehiä näyttelemässä parikymppisiä. Edelmanki lähestyy jo viittäkymppiä.
[/quote]
Totta. Hyvä casting hankkii nuoria näyttelijöitä vaikka mistä maakuntateattereista.
[/quote]
rokka tosin on vanha, ilmeisesti yli 30 jo
[/quote]
Se olis hyvä, mutta keksipä mulle hyvä suomalainen nuori miesnäyttelijä. Onko niitä? Tuntuu kaikki olevan +35.
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 23:17"]
[/quote]
Se olis hyvä, mutta keksipä mulle hyvä suomalainen nuori miesnäyttelijä. Onko niitä? Tuntuu kaikki olevan +35.
[/quote]
putouksen ja kingin castit
Aitoja veteraaneja (s. 1920 tms) kaikkiin rooleihin, tulisi erilainen ja ehkä ns. näkemyksellisempi elokuva.
Laineen versio oli liian romanttinen ja Suomi-Filmi -tyyppinen aikalaisteos. Mollbergin taas oli liian pasifistinen. Vasemmistolainen. Jispa nyt saataisiin asiallinen. Tosin en haluaidi nähdä näitä meidän "tähtiä" kuten Leppilampi ja Levottomat -leffojen tähtiä. Uskottavuutta ja särmää ei tahdo enää löytyä muista kuin Turkan poppoosta. Kai Lehtinen, Jarmo Mäkinen, Taisto Reimaluoto, Pertti Koivula. Ja ehkä Jorma Tommila sekä Tommi Korpela.
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 23:13"]Paavo Liski
[/quote] Komppi tälle. Tai Petri Liski.
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 23:10"]Jos nyt yhdessä versiossa kokeiltaisiin oikeasti nuoria miehiä näyttelemässä parikymppisiä. Edelmanki lähestyy jo viittäkymppiä.
[/quote] Rokkahan oli ikämies. Oli eukko ja muksut kannaksella. Lue Sotaromaani.
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 23:17"][quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 23:10"]
[/quote]
[/quote] Ei niitä ole. Salkkareista tai Uudesta päivästä voisi napata jonkun. Hahhah minä vitsi!
Haluan nähdä Tommi Korpelan heittämässä huulta, huutamassa ihmisille ja tappamassa ryssiä.
Eikä! Pääkkönen on kuitenkin siinä.
Vanhat näyttelijät näyttelee 18v pelokkaita poikia.
Jonkun rakkaustarinan tunkevat siihen kans.
80-luvun tuntemattomassa sauna tissit voidaan laittaa nyt mutta se kanan tappaminen ei enää onnistu.
Onneksi ei ole rahaa tehdä mitään Michael Bay räjähdys efekti leffaa. Mutta se on kanssa huono homma, vanhassa oli oikeaa sotakuvaa ja armeija räjäytteli oikeilla kasapanoksilla metsää. Nyt on vaan maalaismarkkinoilla kiertäviä pyröteknikoita joiden bensa pommit on säälittäviä.
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 23:23"]Musta Barbaari
[/quote] no jos nyt ei kuitenkaan :)
Tai tommi korpela tai franzen