Sony Z3 huonoja kokemuksia ja ongelmia, olenko ainoa?
OOn paljon lukenut, että ihmiset ovat kehuneet sony xperia z3 puhelinta. Tässäpä olis toisenlainen esimerkki. Ostin puhelimen tammikuussa 2015 ja puhelin on tällähetkellä toista kertaa huollossa.
1. 2vkon käytön jälkeen takalasi pamahti itsekseen rikkii, ei ollut ottanut osumaa mistään.
2. kaijutin josta kuulee toisen äänen lakkasi toimimasta ei vaan kuullut yhtään mitään mitä siellä toisessa päässä puhutaan vaikka äänet yms oli isolla.
3. ohjelmat kaatuili itekseen " ei vastaa " " on sammunut " ja lopulta koko puhelin alkoi tilttailemaan eli sammui itekseen eikä herännyt normaalista päälle laitto napista vaan painamalla vollume + ja päälle laitto nappi monen sekunnin ajan. .Jäi myös jumiin että näyttö ei ottanut minkäänlaista kosketusta vastaan eli ei toimi eikä toimi myöskään sulkemis napit ja akkuhan kestää ikuisuuden odotella että se loppuu ja voi saada puhelimen suljettua ja auki.
4. järjestelmä tilttaa ja buuttaa iteään ettei aina kun se itse itsensä sulkee ja avaa ei tarvii mitään pin koodeja...
.-------------------
tässä välissä puhelin kävi huollossa salossa.
----------------------
takuuseen meni kaikki viat.
--------------------------------------
meni noin viikko huollosta kun näytön oikeaan reunaan ilmeistyi värimuutos läiskä, no ajattelin että eihän noin pieni mitään haittaa. On siis näytössä ei missään ohjemassa.
Puhelin jatkaa tilttailua ja aina ei kuule toista puhelimessa puhuessa. Sulkeutuu ja avautuu itsekseen tiltattuaan.
valittaa että puhelin on liian kuuma ja se on suljettava vaikka mitään ei ole tapahtunut että kuumuisi.
-----------------------
vein puhelimen huoltoon niin kas kummaa kun otettiin suojakuoret pois oli näyttö juurikin oikeasta yläreunasta irti kokonaan.
Puhelimeni ei ole ottanut kertaakaan yhtäkään iskua tai kolhausta vastaan ja suojakuoretkin todella vahvat pehmusteineen.
-----------------------
Mulla ei ole tämän puhelimen kanssa ollut kuin ongelmia...mikähän ihme maanantai kappale mulle on tullut kun muilla ei tunnu olevan ongelmia .
Kommentit (19)
Huh, en taida ikinä kokeilla mitään muuta kuin iphonea. Vaikka mieli tekee kokeilla juuri em tai Huaweita tai Honoria.
Mulla on compact. Puoli vuotta ollu ja toimii kuin unelma :)
3 ja 4 viat itselläkin olleet. Huoltoon vien huomenna, saa nähdä millaisena tulee takaisin. Niin paljon kehuja olen itsekin puhelimesta kuullut, että maanantaikappaletta epäilen itsekin.
Z2 ollut kohta vuoden. Ei mitään ongelmia.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 15:59"]Z2 ollut kohta vuoden. Ei mitään ongelmia.
[/quote]
Sama juttu
Pelkkä Z ainakin oli niin buginen, että lähti puolessa vuodessa vaihtoon. Ehkä noissa myöhemmissä malleissa 8n bugeja saatu korjattua.
Minullakin halkesi takakuori ja onneksi meni takuuseen. Nyt on jo toinen halkeama, mutta antaapa olla. Eniten ärsyttää, että kameran linssi on muovia ja nyt jo täynnä naarmuja.
Z2 ollut tammikuusta, ja tää on ihan paska, melkein voisin kirjoittaa samanlaisen viestin kuin ap. En kyllä enää koskaa vaihda samsungeista mihinkään!!<3
Mulla Z2 eikä mitään ongelmaa, päinvastoin olen äärimmäisen tyytyväinen! En enää koskaan Vaihda muihin merkkeihin.
Viime huollossa tuli naarmu etulasin alakohtaan melko huomaamaton kuitenkin...
liikkeessä myyjäkin ihmetteli miten voi olla noin vikanen puhelin...kun kuullut pelkkää hyvää ko. puhelimesta..
ilmeisesti ei mene edes takuuseen..että se sitte siitä luurista..
Mulla ollut z3 ja z1 eikä mitään valittamista! Oon niin tykännyt näistä sonyn puhelimista. Kyllä sulle on varmaan sattunut huonoa tuuria vaan.
Samoja ongelmia, ensin meni myös kaiutin mykäks joka vaihdettiin. Nyt näyttö temppuilee, puhelun alkaessa pimenee täysin eikä tottele mitään käskyä, ei auta edes virtanappia pohjassa pito. Puhelin kuumenee myös herkästi vaikka esim kamera ei ole ollut päällä kovin pitkään. Huomenna huoltoon, mutta vaikka näin on käynyt niin paljon on hyvääkin tässä z3, ei ole käynyt vaihto mielessä.
Ja toista Kertaa nyt näytössä samassa kohti värivirhe kun aijemmin. Viimeksi huoltoon kiikuttaessa olikin yllättäen näyttö irti kulmasta. Itsekseen irronnut suojkuoren alla.. Kävi huollossa ja meni takuuseen...
Nyt samassa kohti taas sama virhe ja näyttö irti siitä kohtaa kun painaa näyttöä siitä niin painuu alemmas koko näyttö..niin paska luuri kun olla ja voi..ei ole tippunu tai ottanut osumaa ja vahvat supjakuoretkin on. Vittu.
Näyttöön ala reunaan tuli yhdessä huollossa naarmuja kanssa
Sama ongelma täälläkin. Näytön pimeneminen puhelun aikana alkoi muutama viikko sitten. Puhelin on nyt runsaan vuoden vanha ja toiminut tähän asti moitteettomasti. Mutta tuo näytön pimeneminen on TODELLA hankalaa, jos vastaanottaja ei huomaa sammuttaa puhelua niin se jää auki. Itse en saa sitä poikki, enkä tehtyä mitään! Pari kertaa laittanut toisella puhelimella viestin kaverille, että voisiko sulkea puhelun. Kätevää :(
Tuliko puhelin kuntoon huollossa - vai tuliko lisää ongelmia?
Mun miehellä myös pamahti takalasi yöllä latauksessa, ilmeisesti ylikuumeni. Sanottiin, ettei takuu korvaisi korjausta, joten pitää sitten suojakuorta päällä, ettei haljennut lasi tee haavoja käsiin. Halkeama tietty poisti myös vedenpitävyyden, yksi isoimmista syistä hankkia puhelin.. Jotain muitakin ongelmia käsittääkseni ollut siinä, minkä lisäksi kameran laatu on aika surkea.
Melkein kaikki mainitut viat johtuu siitä, että pidät puhelinta housujen taskuissa kun istut. Housujen etu- ja takataskut ovat kaikista pahimpia älypuhelimille, koska ne vääntyy herkästi. Ihan vinkkinä ÄLÄ PIDÄ PUHELINTA HOUSUJEN TASKUISSA!
Minulla halkesi kanssa itsekseen. Kuvasin pakkasella ulkona ja kräks. Kuuma puhelin ja kylmä ilma kait halkaisi kuoren. Meni takuuseen. Toisella kerralla vaihdoin kuoren itse, sehän on vain teipillä kiinni. Liima irtoaa föönillä.
Maanantaikappale. Itselläni ja miehelläni toimineet moitteettomasti.