Mistä tiedän rakastanko miestäni enää
Yhdessä 15vuotta. Kaksi alakoululaista , yhteinen talo. Vuosia ollut paljon kinaa, vähän läheisyyttä. Minulla oli vuosi sitten muutaman kuukauden lyhyt ja kiihkeä suhde toiseen mieheen. Lopetin sen kuitenkin kun tuntui ettei pää kestänyt sitä tunnemyrskyä. Olen yrittänyt parantaa suhdetta omaan mieheen kaikin tavoin, mutta tuntuu että mikään ei tunnu miltään. Riitoja ei enää ole paljoakaan kun olemme puhuneet asioita. En oikeasti tiedä mitä tunnen miestä kohtaan. Lapsiani pystyn sanomaan rakastavani enemmän kuin mitään muuta. Kokemuksia? Neuvoja?
Kommentit (16)
No miksi olet kuin pyöräilevä hullu?
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 08:33"]
[/quote]
?
[/quote]
?
[/quote]
Sanamuunnos..
Jos miehesi katoaisi nyt, ikävöisitkö häntä tunnetasolla?
Outoa ettei tiedä rakastaako vielä?! Kyllä sen tuntee.
Revi päivänkakkarasta terälehtiä ja sano vuoronperään jokaisen kohdalla rakastan, en rakasta, rakastan... Siitä sen tietää.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 08:55"]Revi päivänkakkarasta terälehtiä ja sano vuoronperään jokaisen kohdalla rakastan, en rakasta, rakastan... Siitä sen tietää.
[/quote]
Tää oli hyvä :D
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 08:14"]Yhdessä 15vuotta. Kaksi alakoululaista , yhteinen talo. Vuosia ollut paljon kinaa, vähän läheisyyttä. Minulla oli vuosi sitten muutaman kuukauden lyhyt ja kiihkeä suhde toiseen mieheen. Lopetin sen kuitenkin kun tuntui ettei pää kestänyt sitä tunnemyrskyä. Olen yrittänyt parantaa suhdetta omaan mieheen kaikin tavoin, mutta tuntuu että mikään ei tunnu miltään. Riitoja ei enää ole paljoakaan kun olemme puhuneet asioita. En oikeasti tiedä mitä tunnen miestä kohtaan. Lapsiani pystyn sanomaan rakastavani enemmän kuin mitään muuta. Kokemuksia? Neuvoja?
[/quote]
minä olen pohtinut ihan samaa... Meillä ei ole ollut mitään isompia riitoja mutta jotenkin toinen ärsyttää koko ajan. Seksiä ei ole ollut aikoihin.
Fyysisesti (ainakaan kunnolla) en ole pettänyt, jotain humalassa pussailua on ollut toisten miesten kanssa. Mutta 'henkisesti' pettänyt kyllä, mulla on noin puolen vuoden ajan ollut 'viestittelysuhde' toisen miehen kanssa...
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 09:05"][quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 08:14"]Yhdessä 15vuotta. Kaksi alakoululaista , yhteinen talo. Vuosia ollut paljon kinaa, vähän läheisyyttä. Minulla oli vuosi sitten muutaman kuukauden lyhyt ja kiihkeä suhde toiseen mieheen. Lopetin sen kuitenkin kun tuntui ettei pää kestänyt sitä tunnemyrskyä. Olen yrittänyt parantaa suhdetta omaan mieheen kaikin tavoin, mutta tuntuu että mikään ei tunnu miltään. Riitoja ei enää ole paljoakaan kun olemme puhuneet asioita. En oikeasti tiedä mitä tunnen miestä kohtaan. Lapsiani pystyn sanomaan rakastavani enemmän kuin mitään muuta. Kokemuksia? Neuvoja?
[/quote]
minä olen pohtinut ihan samaa... Meillä ei ole ollut mitään isompia riitoja mutta jotenkin toinen ärsyttää koko ajan. Seksiä ei ole ollut aikoihin.
Fyysisesti (ainakaan kunnolla) en ole pettänyt, jotain humalassa pussailua on ollut toisten miesten kanssa. Mutta 'henkisesti' pettänyt kyllä, mulla on noin puolen vuoden ajan ollut 'viestittelysuhde' toisen miehen kanssa...
[/quote]
Miksi ihmeessä te sitten olette niissä suhteissanne? Kai te olette edes sopineet miehenne kanssa pettämisestä?
Se juuri kun en tiedä. Ei olla oltu erossa päivää pidempään juurikaan. Kuulostaa ehkä oudolle mutta oikeesti vaikea tietää että onkorakkaus kuollut kokonaan vai ei. Ehkä pelkään katuvani eroa ja sitä että rikon perheeni jos jätän mieheni. En ole varma päätöksentekoon. Ja joo pettäminen on väärin... - ap
12 jatkaa: entä jos olette vaikka viikonlopun erossa? Jompikumpi käy viikonlopun mittaisella "minilomalla"
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 09:10"][quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 09:05"][quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 08:14"]Yhdessä 15vuotta. Kaksi alakoululaista , yhteinen talo. Vuosia ollut paljon kinaa, vähän läheisyyttä. Minulla oli vuosi sitten muutaman kuukauden lyhyt ja kiihkeä suhde toiseen mieheen. Lopetin sen kuitenkin kun tuntui ettei pää kestänyt sitä tunnemyrskyä. Olen yrittänyt parantaa suhdetta omaan mieheen kaikin tavoin, mutta tuntuu että mikään ei tunnu miltään. Riitoja ei enää ole paljoakaan kun olemme puhuneet asioita. En oikeasti tiedä mitä tunnen miestä kohtaan. Lapsiani pystyn sanomaan rakastavani enemmän kuin mitään muuta. Kokemuksia? Neuvoja?
[/quote]
[/quote]
Miksi ihmeessä te sitten olette niissä suhteissanne? Kai te olette edes sopineet miehenne kanssa pettämisestä?
[/quote]
Ei tosiaan olla sovittu mistään pettämisestä... Mutta minulla ei ole yhtään huono omatunto teoistani, eli se jo kertoo paljon. Lapsien takia ainakin minä tässä vielä olen.
Mikä on pitkän ja hyvän parisuhteen salaisuus?
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 09:05"]
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 08:14"]Yhdessä 15vuotta. Kaksi alakoululaista , yhteinen talo. Vuosia ollut paljon kinaa, vähän läheisyyttä. Minulla oli vuosi sitten muutaman kuukauden lyhyt ja kiihkeä suhde toiseen mieheen. Lopetin sen kuitenkin kun tuntui ettei pää kestänyt sitä tunnemyrskyä. Olen yrittänyt parantaa suhdetta omaan mieheen kaikin tavoin, mutta tuntuu että mikään ei tunnu miltään. Riitoja ei enää ole paljoakaan kun olemme puhuneet asioita. En oikeasti tiedä mitä tunnen miestä kohtaan. Lapsiani pystyn sanomaan rakastavani enemmän kuin mitään muuta. Kokemuksia? Neuvoja? [/quote] minä olen pohtinut ihan samaa... Meillä ei ole ollut mitään isompia riitoja mutta jotenkin toinen ärsyttää koko ajan. Seksiä ei ole ollut aikoihin. Fyysisesti (ainakaan kunnolla) en ole pettänyt, jotain humalassa pussailua on ollut toisten miesten kanssa. Mutta 'henkisesti' pettänyt kyllä, mulla on noin puolen vuoden ajan ollut 'viestittelysuhde' toisen miehen kanssa...
[/quote]
Mulla oli tollanen "viestittelysuhde" toisen miehen kanssa monta vuotta!! Kunnes tulin järkiini ja päätin laittaa sen viestittellyyn, viestien odottamiseen ja viestin suunnitteluun sekä siitä toisesta miehestä haaveilemiseen käytetyn ajan oman mieheni huomioimiseen!
Mä luulen tietäväni mitä SÄ saat siitä toisen miehen kanssa viestittelystä, mutta mietipä mitä se mies, jonka kanssa viestittelet, siitä saa? Onko hän ehdotellut tapaamista, vai onko viestittelynne vain suht viatonta flirttiä? Mä pääsin irti miehestä ja viestittelystä,kun tajusin, että sillä miehellä ei ollut yhtä vahvoja tunteita mua kohtaan kuin mitä minulla häntä. Mies piti viestittelyä vain egonsa pönkityksenä ja nautiskeli siitä mun antamasta huomiosta, eikä olisi koskaan halunnut viedä asiaa sen pidemmälle vaikka rivien välistä ja välillä aika suoraankin ehdotin tapaamisia ja vaikka mitä.Mutta jos tämä on sullekin ok, niin jatka toki viestittelyä. Mutta useimmiten siitä saa vain pahan mielen ja ehkä vähän särkyneen sydämenkin, etenkin jos onnistut ihastumaan tähän mieheen ihan kunnolla, kuten mä...
Usko mua, mitä nopeammin pääset irti siitä miehestä sen parempi, ja omakin parisuhteesi alkaa taas voida paremmin, kun voit keskittyä siihen ja omaan mieheesi 100 %. Tsempit sulle, tiedän miten vaikeaa se on!!
Kuka muu sen tietää, kuin sinä? Siltähän tuo vaikuttaisi, ettet rakasta enää miestäsi.
M39