Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näsäviisastelijat/pilkunviilajat/toisia lyttäävät ihmiset

Vierailija
14.08.2015 |

Kamalia!

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyttäävät jokaasiassa melkeepä:et sä osaa, etsä voi, ei noin ja noin

Vierailija
2/19 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus voi olla aiheellista viilata pilkkua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen valtettavan näsäviisas. Olen pyrkinyt eroon, mutta siellä se on syvällä luonteessa. Pilkunviilaus on helpottanut otettaan.
En kyllä lyttää ketään.

Vierailija
4/19 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin saatan kyllä olla näsäviisas. Henkilökohtaisesti mua ärsyttää muiden ihmisten arvosteleminen ja tuomitseminen (lyttääminen) sen verran, että saatan heittäytyä kovinkin näsäviisaaksi jos sellaista huomaan.

Vierailija
5/19 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimpia ne jotka viisastelee mun lapsista.

Syötän vauvalle porkkanaa, taulapää hokee vieressä ei se tykkää siitä, ei se tykkää!! Kato nyt se sylkee, elä syötä enää. No kai se sylkee kun vasta opettelee, eikä opi tykkäämään jos ei saa maistella

Katsoo lasten vaatekaappeihin; kauheasti vaatteita, ei ne tarvi nuin paljon, hirveästi vaatteita!! Vaatteita meillä on tasan sen verran kuin tarvitaan.

Miks nuo sakset roikkuu tuossa? Ne kuuluu tuonne laatikkoon. Anteeks vaan mutta mun koti ja laitan sakseni mihin haluan.

3v osaa ja haluaa pukea aina itse. Vatipää menee ja yrittää pukea väkisellä. Lapsi huutaa vihaisena mää osaan ite! Mää puen aina ite! Mä osaan! Äitikin antaa mun pukea! Tollo vastaa että ei Xkään(toinen 3v) osaa, mää puen sut. Karjaisen että meidän poika osaa!!

Ihan kuin en osaisi lapsiani hoitaa.... Maailman ärsyttävimpiä ihmisiä. Argh.

Vierailija
6/19 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet suomalaiset ovat niin pullamössöhemmoteltuja, että jos sanoo että "tämä ei toimi noin" tai "se mitä sanot ei ole totta" tai "ai mä en pitänyt siitä elokuvasta yhtään", he vetävät herneet nenään palkoineen ja itkevät että heidät nyyh lytättiin.

Vierailija
7/19 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 01:46"]Pahimpia ne jotka viisastelee mun lapsista.

Syötän vauvalle porkkanaa, taulapää hokee vieressä ei se tykkää siitä, ei se tykkää!! Kato nyt se sylkee, elä syötä enää. No kai se sylkee kun vasta opettelee, eikä opi tykkäämään jos ei saa maistella

Katsoo lasten vaatekaappeihin; kauheasti vaatteita, ei ne tarvi nuin paljon, hirveästi vaatteita!! Vaatteita meillä on tasan sen verran kuin tarvitaan.

Miks nuo sakset roikkuu tuossa? Ne kuuluu tuonne laatikkoon. Anteeks vaan mutta mun koti ja laitan sakseni mihin haluan.

3v osaa ja haluaa pukea aina itse. Vatipää menee ja yrittää pukea väkisellä. Lapsi huutaa vihaisena mää osaan ite! Mää puen aina ite! Mä osaan! Äitikin antaa mun pukea! Tollo vastaa että ei Xkään(toinen 3v) osaa, mää puen sut. Karjaisen että meidän poika osaa!!

[/quote]

Miten kestät? Raivostuttavan kuuloinen.

Vierailija
8/19 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 01:46"]

Pahimpia ne jotka viisastelee mun lapsista. Syötän vauvalle porkkanaa, taulapää hokee vieressä ei se tykkää siitä, ei se tykkää!! Kato nyt se sylkee, elä syötä enää. No kai se sylkee kun vasta opettelee, eikä opi tykkäämään jos ei saa maistella Katsoo lasten vaatekaappeihin; kauheasti vaatteita, ei ne tarvi nuin paljon, hirveästi vaatteita!! Vaatteita meillä on tasan sen verran kuin tarvitaan. Miks nuo sakset roikkuu tuossa? Ne kuuluu tuonne laatikkoon. Anteeks vaan mutta mun koti ja laitan sakseni mihin haluan. 3v osaa ja haluaa pukea aina itse. Vatipää menee ja yrittää pukea väkisellä. Lapsi huutaa vihaisena mää osaan ite! Mää puen aina ite! Mä osaan! Äitikin antaa mun pukea! Tollo vastaa että ei Xkään(toinen 3v) osaa, mää puen sut. Karjaisen että meidän poika osaa!! Ihan kuin en osaisi lapsiani hoitaa.... Maailman ärsyttävimpiä ihmisiä. Argh.

[/quote]

AAAAARGH näitä ihmisiä! Kuvailit juuri ihmistyypin mikä on joka paikassa osaamassa ja ohjeistamassa. Ai saatana että jaksaa selkärankaa jäytää nää tyypit, vaikka muuten mukavia ovatkin. 

Vierailija
9/19 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 02:00"][quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 01:46"]

Pahimpia ne jotka viisastelee mun lapsista. Syötän vauvalle porkkanaa, taulapää hokee vieressä ei se tykkää siitä, ei se tykkää!! Kato nyt se sylkee, elä syötä enää. No kai se sylkee kun vasta opettelee, eikä opi tykkäämään jos ei saa maistella Katsoo lasten vaatekaappeihin; kauheasti vaatteita, ei ne tarvi nuin paljon, hirveästi vaatteita!! Vaatteita meillä on tasan sen verran kuin tarvitaan. Miks nuo sakset roikkuu tuossa? Ne kuuluu tuonne laatikkoon. Anteeks vaan mutta mun koti ja laitan sakseni mihin haluan. 3v osaa ja haluaa pukea aina itse. Vatipää menee ja yrittää pukea väkisellä. Lapsi huutaa vihaisena mää osaan ite! Mää puen aina ite! Mä osaan! Äitikin antaa mun pukea! Tollo vastaa että ei Xkään(toinen 3v) osaa, mää puen sut. Karjaisen että meidän poika osaa!! Ihan kuin en osaisi lapsiani hoitaa.... Maailman ärsyttävimpiä ihmisiä. Argh.

[/quote]

AAAAARGH näitä ihmisiä! Kuvailit juuri ihmistyypin mikä on joka paikassa osaamassa ja ohjeistamassa. Ai saatana että jaksaa selkärankaa jäytää nää tyypit, vaikka muuten mukavia ovatkin. 
[/quote]

No jep. Niin paskaa kun noissa esimerkeissäkin tää ihminen lyttää minut äitinä, lasteni kuullen. Aliarvioi lastani ja haukkuu kotiani. Ihankuin en lasteni äitinä ja pyykinpesijänä tietäisi kuinka paljon vaatteita tarvitaan. Voi haloo!!

Vierailija
10/19 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 01:56"][quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 01:46"]Pahimpia ne jotka viisastelee mun lapsista.

[/quote]

Miten kestät? Raivostuttavan kuuloinen.
[/quote]

En kestäkkään. Olen töykeä tuolle ihmiselle aina, joka kerta kun nähdään hän aloittaa tuon saman.

Vierailija
11/19 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 13:00"]Tossa sun otsikossa sanassa pilkunviilaajat pitäisi olla kaksi aa:ta.
[/quote]jöö

Vierailija
12/19 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 01:46"]

[/quote]

Nämä ovat asioita, joissa vanhemman vastuu tuo vallan tehdä asiat omalla tavallaan. Vaikka vaatteita olisikin liikaa, vaikka syöttäisitkin kerran - pari porkkanaa ilman että lapsi haluaa, tai velliä vaikka se pitäisi jonkun mielestä jo lopettaa, niin hän ei sitä päätä. Koska seuraava naapuri tai kaveri sanoo että lapsella on liian vähän vaatteita, ja lapselle pitäisi syöttää porkkanaa. Et voi hyppiä ulkopuolisten mielitekojen mukaan, vaan vedät omaa linjaasi. 

Lastensuojeluviranomaiset ja sydän asettavat tietyt raamit, eikä toisten ihmisten oleminen saa häiriintyä lasten takia. Mutta muuten se, että olet vanhempi vastuinesi, antaa sulle oikeuksia. Ulkopuolisella ei ole niitä oikeuksia.

Itse kuuntenlin nuorena äitinä tuota kitinää aikani, kunnes tajusin alkaa käyttää ko käytöstä työkaluna karsia liikoja tuttavuuksia. Ei ole aikaa energiasyöppöihin, eikä kiinnostusta vakuutella / perustella omaa elämäntyyliä. 

Vierailija
13/19 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nämä tapaukset vielä ihmettelivät, miksi en enää pidä yhteyttä... 

nro 19

Vierailija
14/19 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käsitä miten kukaan kehtaa olla tuollainen? Miten voi elää itsensä kanssa?!

Vierailija
15/19 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
16/19 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 01:46"]Pahimpia ne jotka viisastelee mun lapsista.

[/quote]
Ai kauhee ku alko aivan suututtaan sun puolesta. Miten se tyyppi kehtaa?? Yrittää kävellä ylitsesi.

Vierailija
17/19 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä palsta vasta viliseekin viisastelijoita.

Vierailija
18/19 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]
Mieheni veljen vaimo! Se käy teilläkin!

On ohjeisranutt anoppiakin siihen pisteeseen, ettei enää käy kylässä, eikä kutsu kylään kuin lapset ja poikansa.
Tuli aikoinan meillekin komentelemaan ja neuvomaan. Hän oli äiti mua ennen hän osaa ja tietää. Kokonaiset 5 kk enemmän äityyttä!
Nykyään se pätee kolmen lapsen äityyden neuvoilla, meillä on vaan kaksi.
"Sä ymmärrät tämänkin sitten, kun teette kolmannen!" Sanoo, vaikka on hyvin tietoinen mun kohdunpoistosta.
Sanon välillä takasin jotain lepposaa.. ei muhun tuo sen vouhotus tehoa. Miehen takia siedän, että pääsee edes joskus tapaamaan veljeään. Tuolla rouvalla on myös visio, että perheet tapailevat vain perheenä.

Vierailija
19/19 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tossa sun otsikossa sanassa pilkunviilaajat pitäisi olla kaksi aa:ta.