Minulla on kaksi lasta. Kysyttävää?
Kommentit (22)
Pohditko pitkään, että kannattaako yrittää toista lasta?
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 22:58"]Pohditko pitkään, että kannattaako yrittää toista lasta?
[/quote]
Pohdin sitä, että kannattaako minun hankkia lisää lapsia, kun esikoinen oli melko hankala tapaus - jaksamiseni olisi luultavasti äärirajoilla, jos tulisi toinen samanlainen. Vuoden harkinnan jälkeen päädyimme mieheni kanssa siihen, että toinen lapsi voi tulla jos on tullakseen - emme siis mitenkään yrittäneet saada lasta, jätimme vain ehkäisyn pois.
AP
kivat teille vahinko pienellä ikäerolla teette vahinkoja 3v on paras ikäero ei 11kk :(
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 23:01"] kivat teille vahinko pienellä ikäerolla teette vahinkoja 3v on paras ikäero ei 11kk :(
[/quote]
Mitä?
AP
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 23:08"]aiotteko hankkia vielä lapsia ?
[/quote]
Ehkä vielä joskus, jos sattuu tulemaan vauvakuume. Tällä hetkellä olen kuitenkin täysin tyytyväinen nykyiseen lapsilukuuni.
AP
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 23:12"]Nimet?
[/quote]
En viitsisi täällä paljastaa, helposti tunnistettavissa.
AP
Kynsisakset? Missä on ne minun prkleen kynsisakset?!
Pidätkö lapsiasi tärkeimpänä saavutuksenas?
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 23:23"]Pidätkö lapsiasi tärkeimpänä saavutuksenas?
[/quote]
En. Vaikka tietenkin lapseni ovat rakkain aarteeni.
AP
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 23:23"]Miltä he näyttää ?
[/quote]
Ai lapseniko? No, pojalla on mustat hiukset ja ruskeat silmät, sekä keskivertoa tummempi iho. Hän on ikäisekseen melko pieni ja hoikka. Tytölläkin on mustat hiukset ja samanvärinen iho kuin veljellään, mutta hänen silmänsä ovat siniset.
AP
Onko pienellä ikäerolla? Miten pärjäisit vauva-ajan?
Minkä ikäiset? Onko ollut rankkaa?
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 22:16"]Onko pienellä ikäerolla? Miten pärjäisit vauva-ajan?
[/quote]
Lapsilla on 3 vuotta ikäeroa. Esikoinen oli koliikkivauva, ja se aika meni ihan sumussa univelan yms. takia. Kuopus oli helppo vauva, mutta eskoisella oli samaan aikaan uhmaikä joten hieman hankaluuksia oli silloinkin, kun piti huomoida sekä uhmaikäistä että pikkuvauvaa.
AP
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 22:21"]Tiesitkö aina haluavasi lapsia?
[/quote]
Silloin kun olin itse pieni lapsi, olin varma että haluaisin vanhempana omia lapsia. 11-vuotiaana ja siitä eteenpäin lukioiälle saakka ajattelin kuitenkin, etten sittenkään tahdo lapsia. Mieli kuitenkin muuttui.
AP