Millaiset kauneusleikkaukset tai -operaatiot hyväksyt?
Onko muka niin että leikkausten jälki on aina huonompi kuin lähtökohta? Minusta se kyllä ei ole niin. Okei, silikonitissit ja liikaa täytetyt huulet on helposti typerän näköisiä ja usein kauneusleikkaukset johtaa huonoon lopputulokseen mutta on niitä siististi tehtyjäkin. Minusta esim. Kylie Jenner on hieman liioiteltuja huuliaan lukuunottamatta nykyään selvästi kauniimpi kuin ennen operaatioita.
Kommentit (20)
Hyväksyn ihan kaikki. Ei minua kiinnosta eikä minulle kuulu jos joku haluaa muuttaa ulkonäköään.
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 22:30"]Hyväksyn ihan kaikki. Ei minua kiinnosta eikä minulle kuulu jos joku haluaa muuttaa ulkonäköään.
[/quote]
Myös kaikki julkisella puolella tehdyt kauneusleikkaukset?
Ihan kaikki. Ei ole minun asiani tuomita ketään.
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 22:33"][quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 22:30"]Hyväksyn ihan kaikki. Ei minua kiinnosta eikä minulle kuulu jos joku haluaa muuttaa ulkonäköään.
[/quote]
[/quote]
Pelkästään esteettisistä syistä ei julkisella puolella tehdä leikkauksia.
Minä myös hyväksyn. Jos nykyaikainen esteettinen kirurgia suo mahdollisuuden kohentaa ulkonäköään siten, että omaa itseä on helpompi katsoa peilistä, niin I say go for it. Jos varaa on, niin ilman muuta! Ite en tiedä tuunko koskaan itse harkitsemaan operaatioita, mutta jos jonkun olo sillä oleellisesti helpottuisi, niin ihmettelisin pikemminkin, että miksi se vielä epäröi.
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 22:39"][quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 22:33"][quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 22:30"]Hyväksyn ihan kaikki. Ei minua kiinnosta eikä minulle kuulu jos joku haluaa muuttaa ulkonäköään.
[/quote]
[/quote]
Pelkästään esteettisistä syistä ei julkisella puolella tehdä leikkauksia.
[/quote]
Kyllä tehdään. Esim. hörökorvien leikkaukset.
Tarkkaan harkitut. Eli mietitty riskit ja mahdolliset hyödyt.
Jokainen itse päättää kehostaan, toivoisin kuitenkin että osattaisiin arvostaa itseä sellaisena kuin on
Olisi hienoa jos tulevaisuudessa jokainen voisi leikellä itsensä ihan miksi haluaa. Loppuisi kauneusjutuista toitottaminen kun kaikki olisivat nättejä :)
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 22:30"]
Hyväksyn ihan kaikki. Ei minua kiinnosta eikä minulle kuulu jos joku haluaa muuttaa ulkonäköään.
[/quote]
Komppaan tätä.
Ei minua liikuta mitä ihmiset itselleen tekevät, kunhan puhtaasti kosmeettiset toimenpiteet maksetaan itse.
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 23:24"]Ei minua liikuta mitä ihmiset itselleen tekevät, kunhan puhtaasti kosmeettiset toimenpiteet maksetaan itse.
[/quote]
No ei makseta.
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 22:33"][quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 22:30"]Hyväksyn ihan kaikki. Ei minua kiinnosta eikä minulle kuulu jos joku haluaa muuttaa ulkonäköään.
[/quote]
[/quote]
Kyllä. Turhempaankin laitetaan rahaa esim. narkkareiden hoitoon.
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 22:11"]
Onko muka niin että leikkausten jälki on aina huonompi kuin lähtökohta? Minusta se kyllä ei ole niin. Okei, silikonitissit ja liikaa täytetyt huulet on helposti typerän näköisiä ja usein kauneusleikkaukset johtaa huonoon lopputulokseen mutta on niitä siististi tehtyjäkin. Minusta esim. Kylie Jenner on hieman liioiteltuja huuliaan lukuunottamatta nykyään selvästi kauniimpi kuin ennen operaatioita.
[/quote]
Miten niin "hyväksyn"? Jos omilla rahoillaan tekee niin ihan kaikki. Vaikka ei ne mun hyväksyntää kaipaa.
Hyväksyn pitkin hampain sellaiset operaatiot, joilla korjataan joku selkeä vika (esim. kolarissa muussiksi menneet kasvot) eli halutaan näyttää "normaalilta". Omalla kohdalla en haluaisi mitään leikkauksia.
Mikään sellainen ei ole hyväksytty joka parantaa ihmisen ulkonäköä, sellainen taas on hyväksytty joka tehdään terveydellisistä syistä kuten rintojen pienennysoperaatio.
Leikkaukset onnettomuuden johdosta, raskaat silmäluomet ja buldoggin leukaperät.
Ihan kaikenlaiset!jokaisen oma valinta ei tarvitse kysellä minun tai kenenkään muunkaan hyväksyntää tai lupaa.
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 22:19"]
Ihan kaikenlaiset!jokaisen oma valinta ei tarvitse kysellä minun tai kenenkään muunkaan hyväksyntää tai lupaa.
[/quote]
Juuri näin. Vaikka en pidä tatuoinneista tai kumitisseistä, jokainen tehköön keholleen mitä haluaa.
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 22:19"]
[/quote]
Juuri näin. Vaikka en pidä tatuoinneista tai kumitisseistä, jokainen tehköön keholleen mitä haluaa.
Hyväksyn aivan kaikki. Tietysti olisi hyvä, jos tulos olisi sellainen, että se kohottaisi elämänlaatua. Aina lopputulos ei ole hyvä ja se on harmi. Kannatan joka tapauksessa kauneuskirurgiaa, koska jos ihmisellä on ulkonäössään jokin, mikä häiritsee häntä, se aiheuttaa jonkinlaista surua ja toisaalta aikaa menee tuon ominaisuuden miettimiseen. Korjaamalla tilanne leikkauksella ihminen saa ongelman pois ja voi käyttää aikansa muihin hyödyllisempiin juttuihin.
Ja jokainenhan tietää, kuinka paljon ulkonäkö joka tapauksessa vaikuttaa ihmisen elämään sen eri osa-alueilla, kuten työelämässä, parinmuodostuksessa, yleisesti kohtelussa jne.