Olenko liian "tiukkis" vai häiritsisikö teitäkin?
Eli tilanne se, että minulla säpinää miehen kanssa, jolla ollut lähinnä seksisuhde kaverini kanssa. Tämä meinaa nyt tulla ongelmaksi omien korvien välissä... Kaverini kun kertoi suhteen aikana usein yksityiskohtaisesti mitä olivat tehneet ja miten oli saanut. Hankala kuvitella itseä samassa tilanteessa, väkisin tulisi varmaan mieleen, että ovat yhdessä touhunneet. Mies on mielenkiintoinen ja ihastusta on ilmassa, mutta ajatus häiritsee kovasti. Olisiko teille ongelma?
Kommentit (20)
Mitä se sinuun vaikkuttaa häiritsisikö muita, sinua mitä ilmeisemmin häiritsee.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 13:45"]Kuulostaa pikkukylien meiningiltä.
[/quote]
Isohkossa kaupungissa asutaan... Joskus vaan käy näin.
En ottais mitään kaverin jämiä, ei kävis edes mielessä. Varsinkin kun melkein kaikilta kavereilta löytyy joku sukupuolitauti.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 14:13"]En ottais mitään kaverin jämiä, ei kävis edes mielessä. Varsinkin kun melkein kaikilta kavereilta löytyy joku sukupuolitauti.
[/quote]
Tämäkin toinen pointti. Tämä kaveri kun on ollut aina "helppo" ja sänkykumppaneita ollut määrättömästi... Vaikka kaveri onkin niin siitä huolimatta totuus on tämä.
Olis ongelma tuossa tilanteessa. Jos olisivat muutaman kerran panneet eikä kaveri olisi kertonut yksityiskohtia niin tuskin silloin olis ongelma.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 14:23"]Olis ongelma tuossa tilanteessa. Jos olisivat muutaman kerran panneet eikä kaveri olisi kertonut yksityiskohtia niin tuskin silloin olis ongelma.
[/quote]
Jep. Senpä takia ajatus onkin ahdistava, kun tiedän "liikaa" :(
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 14:18"]
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 14:13"]En ottais mitään kaverin jämiä, ei kävis edes mielessä. Varsinkin kun melkein kaikilta kavereilta löytyy joku sukupuolitauti. [/quote] Tämäkin toinen pointti. Tämä kaveri kun on ollut aina "helppo" ja sänkykumppaneita ollut määrättömästi... Vaikka kaveri onkin niin siitä huolimatta totuus on tämä.
[/quote] Puhut ilmeisesti siitä miehestä nyt.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 14:18"]
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 14:13"]En ottais mitään kaverin jämiä, ei kävis edes mielessä. Varsinkin kun melkein kaikilta kavereilta löytyy joku sukupuolitauti. [/quote] Tämäkin toinen pointti. Tämä kaveri kun on ollut aina "helppo" ja sänkykumppaneita ollut määrättömästi... Vaikka kaveri onkin niin siitä huolimatta totuus on tämä.
[/quote]
Vituttaako kun kaverillas on erilainen tapa toteuttaa seksuaalisuuttaan ja pääsi panemaan miehen kanssa jo sua ennen?
Oot pelkkä jämä kuule.
Mua häiritsis. Joskus häiritsee jo se, että mieheni on nuoruudessaan ollut ihastunut kaveriini. Mitään ei kuitenkaan tapahtunut heidän välillään.
Minua ei häiritsisi. Enemmän häiritsisi se, olisiko kuvio kaverille ok vaikka niin väittäsikin. Täytyisi olla tosi tuttu kaveri että vakuuttusin tästä, tai vastaavasti sellainen jonka kanssa olisin valmis tarvittaessa etäisempiin väleihin suhteen vuoksi.
Ole ihan rauhassa tiukkis, tosin en ymmärrä miksi. Joko tykkäät tai et, ei ole pakko ruveta suhteeseen. Menneet on menneitä.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 22:22"]Ole ihan rauhassa tiukkis, tosin en ymmärrä miksi. Joko tykkäät tai et, ei ole pakko ruveta suhteeseen. Menneet on menneitä.
[/quote]
Pakko ei toki ole! Sehän tässä vaivaakin, kun tunteita on tuota mistä kohtaan. Mutta kun kaveri on pitänyt tarkasti huolen yksityiskohtien kertomisilla niin pakosti ne nousee mieleen :( En todella aktiivisesti omasta tahdosta haluaisi sitä ajatella!
Minua ei ole kyllä haitannut seurustella saman miehen kanssa, joka on ollut kaverini kanssa. Minä olen eri nainen, kuin kaverini ja ei heidän entiset sänkytouhunsa jaksa kiinnostaa minua
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 22:39"]
Minua ei ole kyllä haitannut seurustella saman miehen kanssa, joka on ollut kaverini kanssa. Minä olen eri nainen, kuin kaverini ja ei heidän entiset sänkytouhunsa jaksa kiinnostaa minua
[/quote]
Toivon, että voisin jonakin päivänä ajatella näin.