Missä oululainen voi syödä pizzaa?
Vaihtoehdot näyttävät olevan mafiapizza tai halalpizza, eikä kumpikaan oikein innostaisi.
Kommentit (73)
Kyllä nyt on vaikeaa olla oululainen...
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 21:41"]
Kyllä nyt on vaikeaa olla oululainen...
[/quote]
Joo on, pitsaa ei voi hakea eikä syödä.
Onko se mafia pitzzeria joka on Tietomaan ja Siwan vieressä?
Kotipizza. Tai sitten vähän gurmeempi paikka on Pannu tai Puistolan kellarissa esim. Jälkimmäisessä en ole tosin itse käynyt, mutta just lehdessä mainostivat. Mutta eihän sun tarkoitus tainnut olla oikeasti keskustella Oulun ravintolatarjonnasta...
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 21:47"]
Kotipizza. Tai sitten vähän gurmeempi paikka on Pannu tai Puistolan kellarissa esim. Jälkimmäisessä en ole tosin itse käynyt, mutta just lehdessä mainostivat. Mutta eihän sun tarkoitus tainnut olla oikeasti keskustella Oulun ravintolatarjonnasta...
[/quote]
Kotipizza on just se halal-vaihtoehto.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 21:47"]Mites Göreme?
[/quote]
Tai Rosso?
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 21:47"]Kotipizza. Tai sitten vähän gurmeempi paikka on Pannu tai Puistolan kellarissa esim. Jälkimmäisessä en ole tosin itse käynyt, mutta just lehdessä mainostivat. Mutta eihän sun tarkoitus tainnut olla oikeasti keskustella Oulun ravintolatarjonnasta...
[/quote]
Kotipizzassa nimen omaan tuota allah-lihaa
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
Kotona voi aina syödä, ihan faktaa.
Ainakaan Figaro toppilassa Halpahallin lähellä ei kuulu pizzamafiaan eikä kuulemma baabelikaan Kaijonharjussa vaikka siellä olikin se puukotus.
Jos asuisin vielä Oulussa, söisin pizzani Pannu:ssa.
Göreme (kastellin) ehdottomasti, sieltähän ne parhaat pitsatki saa.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 21:52"]
Ainakaan Figaro toppilassa Halpahallin lähellä ei kuulu pizzamafiaan eikä kuulemma baabelikaan Kaijonharjussa vaikka siellä olikin se puukotus.
[/quote] ei kai siellä ole pitkään aikaan ollut halpahallia?
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 22:02"]
Göreme (kastellin) ehdottomasti, sieltähän ne parhaat pitsatki saa.
[/quote]
Vieläkö siellä laitetaan tuplajuusto joka pizzaan?
Kotona